Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik maar denken dat ík m'n anus vaak snuit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CTRL.ALT.DELETE >.<

Hier moeten ze toch ff van die wc´s met een landingsplatform ophangen. Best ranzig heel mijn anjer nat door de ploensj! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
CTRL.ALT.DELETE >.<

Hier moeten ze toch ff van die wc´s met een landingsplatform ophangen. Best ranzig heel mijn anjer nat door de ploensj! :thumbdown:

Dat is altijd zo naar he... ben zo blij dat ik thuis gewoon een vlakspoeler heb :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
CTRL.ALT.DELETE >.<

Hier moeten ze toch ff van die wc´s met een landingsplatform ophangen. Best ranzig heel mijn anjer nat door de ploensj! :thumbdown:

Dump de volgende keer dan eerst een halve rol pleepapier in het water zodat je excrement mooi opgevangen worden en je sfincter ongeschonden blijft. Een andere optie is gewoon simpelweg 'scheef' gaan zitten en een aantal forse gebruikssporen achterlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had ooit het slimme idee om een vangnetje op te hangen door een lang stuk wc dwars over de bril te leggen en het papier een klein stukje naar beneden te hangen om vervolgens met beide konthelften erop te zitten zodat het er niet invalt. Mijn fout was alleen dat het papier nog te hoog hing met als gevolg dat de gehele sigaar te vroeg tegen het papier kwam en een grote lik tot aan mijn zak nam om even een heerlijk lang spoor achter te laten.
Nooit meer geprobeerd dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik had ooit het slimme idee om een vangnetje op te hangen door een lang stuk wc dwars over de bril te leggen en het papier een klein stukje naar beneden te hangen om vervolgens met beide konthelften erop te zitten zodat het er niet invalt. Mijn fout was alleen dat het papier nog te hoog hing met als gevolg dat de gehele sigaar te vroeg tegen het papier kwam en een grote lik tot aan mijn zak nam om even een heerlijk lang spoor achter te laten.
Nooit meer geprobeerd dit.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik had ooit het slimme idee om een vangnetje op te hangen door een lang stuk wc dwars over de bril te leggen en het papier een klein stukje naar beneden te hangen om vervolgens met beide konthelften erop te zitten zodat het er niet invalt. Mijn fout was alleen dat het papier nog te hoog hing met als gevolg dat de gehele sigaar te vroeg tegen het papier kwam en een grote lik tot aan mijn zak nam om even een heerlijk lang spoor achter te laten.
Nooit meer geprobeerd dit.

Bedankt, ik zag het helemaal voor me. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dude, waarom zou je in godsnaam een vangnetje maken. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik had ooit het slimme idee om een vangnetje op te hangen door een lang stuk wc dwars over de bril te leggen en het papier een klein stukje naar beneden te hangen om vervolgens met beide konthelften erop te zitten zodat het er niet invalt. Mijn fout was alleen dat het papier nog te hoog hing met als gevolg dat de gehele sigaar te vroeg tegen het papier kwam en een grote lik tot aan mijn zak nam om even een heerlijk lang spoor achter te laten.
Nooit meer geprobeerd dit.


Thank you for making my day :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De uitspraak 'sack of shit' krijgt weer een nieuwe dimensie, dames en heren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ventrue :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

prachtig :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
prachtig :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2016 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dag Hardtraxxers! Semi-live vanaf een van de latrines op camping 3. Dit is so far een schijtsessie, zo puur, zo perfect. Het begon een paar minuten geleden allemaal met een grote, stille doch loeihete puft. Chaos en orde samengevoegd tot een enkel, rijkelijk geurend zenuwgas. Vrijwel direct daarna gleed er zonder enige moeite te hoeven doen een mooie, ongebarsten donkerbruine kolos uit mijn accretieschijf, gevolgd door een van de hardste en langste mortierbouten die ik afgelopen halfjaar heb gelaten. Wat een virtuoze klasse. Een paar minuten later begon ik vast met vegen want het voelde of ik klaar was. Maar nee hoor: er kwam meer, wat leidde tot een totaalruptuur. M’n anus brandt op het moment alsof er een kerstboom zonder enige vorm van lubricatie in werd geschoven. Door het kakken kreeg ik magistraal harde jeuk, dus het moest een combinatie van krabben en vegen worden. Wat dan altijd erg belangrijk is, is de kwaliteit van het toiletpapier. Dat eenlaags schuurpapier hier is niet sufficiënt. Een keer vegen en je bent een rol verder, met het risico Nutella aan je vingers te hebben. Ik ben dus blij dat ik m'n eigen vierlaags pleepapier mee had genomen. Alsof een engeltje je anus streelt.

Nu m'n kontschacht eindelijk geleegd is kan ik terug naar de tent. Ik zal ongetwijfeld meer schijten dit weekend, dus ik houd jullie op de hoogte. Geniet van jullie ochtend dames en heren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2016 10:41 
 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Update, live vanaf het schijthuis. Epische darmkramp hier. Stront blijft maar naar buiten vallen en de lucht is in één woord ondraaglijk. Maar, daarbij moet ik wel melden dat het allemaal solide bruinaconda's van top notch kwaliteit zijn. Ik zit hier trouwens al minstens een kwartier. Hoe fijn het ook is om een berg ochtendmest te dumpen, volgende keer neem ik een keizersnede. Op die manier ben ik zelf ook op de wereld gekomen, dus wie weet wat er kan gebeuren! Hebben jullie suggesties voor namen, en zijn er ook mensen die hier ervaring mee hebben? Ik zit te denken aan Bruno. Maar goed, ik ga vanaf nu genieten van m'n laatste dag Defqon. Cheers!

Edit: in totaal 9x gescheten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
met het risico Nutella aan je vingers te hebben.


Bij deze kon ik mijn lach niet meer in houden. :lol: :lol:

Zelf heb ik 4x mijn territorium afgebakend op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 10:00 
 
Hardtraxx Veteran

9x? Wat eet jij op zo'n festival :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echte weekend warriors eten niet!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Echte weekend warriors eten niet!!1


Had ik maar niet gegeten >.< Ff schijten, 3 kwartier weg zijn, waarvan een half uur alleen al wc papier zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
9x? Wat eet jij op zo'n festival :huh:

Iedere dag barbeknoeien, veel noten, appels, mandarijnen, poeprika's, brood, knakworsten, een halve tot hele kilo magere kwark, 2-3 pannenkoeken met spek en kaas, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Iedere ochtend en avond moest ik schijten (vrijdagavond en maandagmorgen meegerekend), zaterdagmiddag 1x en zondagmiddag 2x. xd
Norther66 schreef:
corneelwr schreef:
Echte weekend warriors eten niet!!1


Had ik maar niet gegeten >.< Ff schijten, 3 kwartier weg zijn, waarvan een half uur alleen al wc papier zoeken

Gewoon een rolletje van huis meenemen volgende keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoeft je niet te schamen. Ook ik heb 8 keer op de troon der bruine wijsheid gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 14:04 
 
Hardtraxxer

Ik schijt op elk festival. Feesten in de avond/nacht houd ik wel vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vonden jullie het doortrekken van de toiletten op de camping trouwens ook een bijzondere opgave?

Met een soort van karate houding die knop in trappen, waarom zit dat niet gewoon hoger. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Vonden jullie het doortrekken van de toiletten op de camping trouwens ook een bijzondere opgave?

Met een soort van karate houding die knop in trappen, waarom zit dat niet gewoon hoger. :list:


Kun jij niet bukken dan?
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic