En ik maar denken dat ík m'n anus vaak snuit 
Hier moeten ze toch ff van die wc´s met een landingsplatform ophangen. Best ranzig heel mijn anjer nat door de ploensj!
Dat is altijd zo naar he... ben zo blij dat ik thuis gewoon een vlakspoeler hebCrippled wrote:CTRL.ALT.DELETE![]()
Hier moeten ze toch ff van die wc´s met een landingsplatform ophangen. Best ranzig heel mijn anjer nat door de ploensj!
Dump de volgende keer dan eerst een halve rol pleepapier in het water zodat je excrement mooi opgevangen worden en je sfincter ongeschonden blijft. Een andere optie is gewoon simpelweg 'scheef' gaan zitten en een aantal forse gebruikssporen achterlaten.Crippled wrote:CTRL.ALT.DELETE![]()
Ventrue wrote:Ik had ooit het slimme idee om een vangnetje op te hangen door een lang stuk wc dwars over de bril te leggen en het papier een klein stukje naar beneden te hangen om vervolgens met beide konthelften erop te zitten zodat het er niet invalt. Mijn fout was alleen dat het papier nog te hoog hing met als gevolg dat de gehele sigaar te vroeg tegen het papier kwam en een grote lik tot aan mijn zak nam om even een heerlijk lang spoor achter te laten.
Nooit meer geprobeerd dit.
Bedankt, ik zag het helemaal voor me.Ventrue wrote:Ik had ooit het slimme idee om een vangnetje op te hangen door een lang stuk wc dwars over de bril te leggen en het papier een klein stukje naar beneden te hangen om vervolgens met beide konthelften erop te zitten zodat het er niet invalt. Mijn fout was alleen dat het papier nog te hoog hing met als gevolg dat de gehele sigaar te vroeg tegen het papier kwam en een grote lik tot aan mijn zak nam om even een heerlijk lang spoor achter te laten.
Thank you for making my dayVentrue wrote:Ik had ooit het slimme idee om een vangnetje op te hangen door een lang stuk wc dwars over de bril te leggen en het papier een klein stukje naar beneden te hangen om vervolgens met beide konthelften erop te zitten zodat het er niet invalt. Mijn fout was alleen dat het papier nog te hoog hing met als gevolg dat de gehele sigaar te vroeg tegen het papier kwam en een grote lik tot aan mijn zak nam om even een heerlijk lang spoor achter te laten.
Bij deze kon ik mijn lach niet meer in houden.BuzzLightyear wrote:met het risico Nutella aan je vingers te hebben.
Had ik maar niet gegetencorneelwr wrote:Echte weekend warriors eten niet!!1
Iedere dag barbeknoeien, veel noten, appels, mandarijnen, poeprika's, brood, knakworsten, een halve tot hele kilo magere kwark, 2-3 pannenkoeken met spek en kaas, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Iedere ochtend en avond moest ik schijten (vrijdagavond en maandagmorgen meegerekend), zaterdagmiddag 1x en zondagmiddag 2x.ErikZ wrote:9x? Wat eet jij op zo'n festival
Gewoon een rolletje van huis meenemen volgende keerNorther66 wrote:Had ik maar niet gegetencorneelwr wrote:Echte weekend warriors eten niet!!1Ff schijten, 3 kwartier weg zijn, waarvan een half uur alleen al wc papier zoeken
Kun jij niet bukken dan?ULTIMO wrote:Vonden jullie het doortrekken van de toiletten op de camping trouwens ook een bijzondere opgave?
Met een soort van karate houding die knop in trappen, waarom zit dat niet gewoon hoger.