Nee, dat zou dit topic overbodig maken.
Active topics in Off-Topic
Moderators
X-Q Bob kunnen we ook weer afstrepen.
corneelwr wrote:X-Q Bob kunnen we ook weer afstrepen.
X-Qlusive B-Front afgestreept. Binnen 10 minuten na binnenkomst 
Mijn record staat op 6 dagen.Joey wrote:Ik heb sowieso een heel raar schijtpatroon tegenwoordig. De ene keer schijt ik 3 keer op een dag, maar het gebeurt ook wel eens dat ik 3 dagen niet schijt. :')
Verder nog nooit op een feest gescheten.
gr
Ga dan weg uit dit topic_theon_ wrote:Verder nog nooit op een feest gescheten.
gr
Heerlijk gepoept op Loudness. Ook een foto van gemaakt maar die zal ik jullie besparen. Je kunt me altijd PM'en.
Nergens, even afkloppen. Probeer het altijd in te houden.
Alleen op feesten van Dynamo, maar dan ken ik makkelijk op m'n gemak op de wc op kantoor gaan zitten.
Alleen op feesten van Dynamo, maar dan ken ik makkelijk op m'n gemak op de wc op kantoor gaan zitten.
Vandaar de schijtmuziek, got itLennard95 wrote:Zo Pussy lounge ook ondergescheten
Haattraxx in het kwadraat weer.ErikZ wrote:Vandaar de schijtmuziek, got itLennard95 wrote:Zo Pussy lounge ook ondergescheten
Wel stoer om dat even te melden iddstefan_helmond wrote:Nergens, even afkloppen. Probeer het altijd in te houden.
Je verdedigd Pussylounge wel flink Lennard, is er iets wat je met ons delen wilt?Lennard95 wrote:Haattraxx in het kwadraat weer.ErikZ wrote:Vandaar de schijtmuziek, got itLennard95 wrote:Zo Pussy lounge ook ondergescheten
Heeft niks met stoer doen te maken, maar zijn de wc's iig wel schoon gelukkig.Unknown wrote:Wel stoer om dat even te melden iddstefan_helmond wrote:Nergens, even afkloppen. Probeer het altijd in te houden.
Driemaal op Qapital. Laatste keer was om half 7 ofzo en toen heb ik een verstopping gecreëerd. 
Zit er laxeermiddel in de friet in het Ziggo Dome?
Wel in die mayonaise.
Ook 1 maal Qapital afgestreept, Trouwens die wc lag ook helemaal vol met drugszakjes
Ook 1 maal Qapital afgestreept, Trouwens die wc lag ook helemaal vol met drugszakjes
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Heel verrassend is dat niet toch hoop ik voor je

Nee maar wel een leuke anekdoteRTM93 wrote:Heel verrassend is dat niet toch hoop ik voor je![]()
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ja.Joey wrote:Driemaal op Qapital. Laatste keer was om half 7 ofzo en toen heb ik een verstopping gecreëerd.