Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Basshunterzz wrote:
ULTIMO wrote:Vonden jullie het doortrekken van de toiletten op de camping trouwens ook een bijzondere opgave?

Met een soort van karate houding die knop in trappen, waarom zit dat niet gewoon hoger. :list:
Kun jij niet bukken dan?
Die knoppen waren kei smerig omdat iedereen t met zijn voeten deed, dus ik heb ook alles gekaratetrap-doorgetrokken :P
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
The Skribbler wrote:
Basshunterzz wrote:
ULTIMO wrote:Vonden jullie het doortrekken van de toiletten op de camping trouwens ook een bijzondere opgave?

Met een soort van karate houding die knop in trappen, waarom zit dat niet gewoon hoger. :list:
Kun jij niet bukken dan?
Die knoppen waren kei smerig omdat iedereen t met zijn voeten deed, dus ik heb ook alles gekaratetrap-doorgetrokken :P
Dat was toch ook de rede dat ze zo laag zaten? zodat je met je handen geen knop aan hoef te raken? :$
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Het doortrekken op zich was niet een issue. Het feit dat m'n benen bijna elke keer nat gesquirt werden door die hogedrukspuit vond ik een stuk minder prettig. Niet dat ik last van smetvrees heb of iets, maar wat als die doorspoelstraal een aangekoekt strontplakkaat losspuit en rechtstreeks op je kuit lanceert? Volgende keer mag dat wat minder enthousiast van mij.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
BuzzLightyear wrote:Het doortrekken op zich was niet een issue. Het feit dat m'n benen bijna elke keer nat gesquirt werden door die hogedrukspuit vond ik een stuk minder prettig. Niet dat ik last van smetvrees heb of iets, maar wat als die doorspoelstraal een aangekoekt strontplakkaat losspuit en rechtstreeks op je kuit lanceert? Volgende keer mag dat wat minder enthousiast van mij.
Aah dat ja, dat ding spoot er meer water uit dan dat het naar binnen zoog
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 8 days ago
MeneerEend wrote:
The Skribbler wrote:
Basshunterzz wrote:
Kun jij niet bukken dan?
Dat was toch ook de rede dat ze zo laag zaten? zodat je met je handen geen knop aan hoef te raken? :$

Bij sommigen had ik het idee dat mensen eerst hun voet in een bruinebonensoeptoiletpot sopte en vervolgens met hun voet die knop in trapte.
Ik kan best bukken, maar behoefte aan satesaus aan m'n handen had ik niet :sick:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Ben ik hier de enige die niet heeft moeten schijten het hele weekend defqon lang? Nou eet ik niet heel veel tijdens een festival aangezien ik 1 keer enorme buikkrampen heb gekregen op mysteryland, absoluut niet chill, maar eet wel elke dag genoeg om de dag door te komen. De dinsdag thuis heb ik me maar eens leeggeduwd xd
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 54 minutes ago
Ik ook niet, heb wel veel tosti's en friet gegeten
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik moest elke dag minstens 2x schijten. :cool:
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Thommy wrote:Ben ik hier de enige die niet heeft moeten schijten het hele weekend defqon lang? Nou eet ik niet heel veel tijdens een festival aangezien ik 1 keer enorme buikkrampen heb gekregen op mysteryland, absoluut niet chill, maar eet wel elke dag genoeg om de dag door te komen. De dinsdag thuis heb ik me maar eens leeggeduwd xd
Had hetzelfde, geen last van gehad. Toevallig nog chemicaliën gebruikt?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 days ago
TBA-ID wrote:
Thommy wrote:Ben ik hier de enige die niet heeft moeten schijten het hele weekend defqon lang? Nou eet ik niet heel veel tijdens een festival aangezien ik 1 keer enorme buikkrampen heb gekregen op mysteryland, absoluut niet chill, maar eet wel elke dag genoeg om de dag door te komen. De dinsdag thuis heb ik me maar eens leeggeduwd xd
Had hetzelfde, geen last van gehad. Toevallig nog chemicaliën gebruikt?
Hey, what happens at defqon, stays at defqon . ;)
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Ik ook niet, zondagnacht half 3 thuis. Toen direct gegaan xd
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
4 dagen niet schijten, dat vind ik toch een flinke prestatie. En vooral na een hoop slecht voedsel en drinken
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Basshunterzz wrote:4 dagen niet schijten, dat vind ik toch een flinke prestatie. En vooral na een hoop slecht voedsel en drinken
Dit dus xd
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Heb het vorige week op Defqon en afgelopen weekend op Wish gewoon gepresteerd om het hele weekend niet te schijten hoor
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Basshunterzz wrote:4 dagen niet schijten, dat vind ik toch een flinke prestatie. En vooral na een hoop slecht voedsel en drinken
Mijn darmen blokkeren het gewoon, heb in 4 jaar tijd 1x lopen schijten op Defqon en dat was het 1e jaar tijdens de eindshow op zondag tijdens Coone xd
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
cb92 wrote: heb in 4 jaar tijd 1x lopen schijten op Defqon
Was je niet op tijd bij een dixi?
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Na ruim 9 uur uitstellen gisteren een solide ruwe braadstaaf van ca.30 centimeter ter wereld gebracht op craft. Naast de vele fijne setjes een van de grotere noemenswaardige euforische momentjes van de dag.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
3x op craft
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Het eerste wat ik deed op craft nadat ik binnen was, zo'n mooie dixi betreden en mn broek op de enkels gooien
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Airforce
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
3x een sprint getrokken van de main naar de toiletten (diarree) Maar wat wil je als Da Tweekaz aan het draaien zijn.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
DL22 wrote:3x een sprint getrokken van de main naar de toiletten (diarree) Maar wat wil je als Da Tweekaz aan het draaien zijn.
waarom sta je dan ook bij Da Tweekaz :/
New member
6 posts member since 2016
last seen Sep 2016
DL22 wrote:2x op craft
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
MeneerEend wrote:
DL22 wrote:3x een sprint getrokken van de main naar de toiletten (diarree) Maar wat wil je als Da Tweekaz aan het draaien zijn.
waarom sta je dan ook bij Da Tweekaz :/
We kwamen net aan en men vrienden wilden even de main checken, daarna heb ik er niet meer staan tot B-Front :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Eenmalig een mooi exemplaar gefabriceerd op Q-Base.