Die knoppen waren kei smerig omdat iedereen t met zijn voeten deed, dus ik heb ook alles gekaratetrap-doorgetrokkenBasshunterzz wrote:Kun jij niet bukken dan?ULTIMO wrote:Vonden jullie het doortrekken van de toiletten op de camping trouwens ook een bijzondere opgave?
Met een soort van karate houding die knop in trappen, waarom zit dat niet gewoon hoger.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat was toch ook de rede dat ze zo laag zaten? zodat je met je handen geen knop aan hoef te raken?The Skribbler wrote:Die knoppen waren kei smerig omdat iedereen t met zijn voeten deed, dus ik heb ook alles gekaratetrap-doorgetrokkenBasshunterzz wrote:Kun jij niet bukken dan?ULTIMO wrote:Vonden jullie het doortrekken van de toiletten op de camping trouwens ook een bijzondere opgave?
Met een soort van karate houding die knop in trappen, waarom zit dat niet gewoon hoger.
Het doortrekken op zich was niet een issue. Het feit dat m'n benen bijna elke keer nat gesquirt werden door die hogedrukspuit vond ik een stuk minder prettig. Niet dat ik last van smetvrees heb of iets, maar wat als die doorspoelstraal een aangekoekt strontplakkaat losspuit en rechtstreeks op je kuit lanceert? Volgende keer mag dat wat minder enthousiast van mij.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Aah dat ja, dat ding spoot er meer water uit dan dat het naar binnen zoogBuzzLightyear wrote:Het doortrekken op zich was niet een issue. Het feit dat m'n benen bijna elke keer nat gesquirt werden door die hogedrukspuit vond ik een stuk minder prettig. Niet dat ik last van smetvrees heb of iets, maar wat als die doorspoelstraal een aangekoekt strontplakkaat losspuit en rechtstreeks op je kuit lanceert? Volgende keer mag dat wat minder enthousiast van mij.
MeneerEend wrote:Dat was toch ook de rede dat ze zo laag zaten? zodat je met je handen geen knop aan hoef te raken?The Skribbler wrote:Die knoppen waren kei smerig omdat iedereen t met zijn voeten deed, dus ik heb ook alles gekaratetrap-doorgetrokkenBasshunterzz wrote:
Kun jij niet bukken dan?
Bij sommigen had ik het idee dat mensen eerst hun voet in een bruinebonensoeptoiletpot sopte en vervolgens met hun voet die knop in trapte.
Ik kan best bukken, maar behoefte aan satesaus aan m'n handen had ik niet
Ben ik hier de enige die niet heeft moeten schijten het hele weekend defqon lang? Nou eet ik niet heel veel tijdens een festival aangezien ik 1 keer enorme buikkrampen heb gekregen op mysteryland, absoluut niet chill, maar eet wel elke dag genoeg om de dag door te komen. De dinsdag thuis heb ik me maar eens leeggeduwd 
Ik ook niet, heb wel veel tosti's en friet gegeten
Had hetzelfde, geen last van gehad. Toevallig nog chemicaliën gebruikt?Thommy wrote:Ben ik hier de enige die niet heeft moeten schijten het hele weekend defqon lang? Nou eet ik niet heel veel tijdens een festival aangezien ik 1 keer enorme buikkrampen heb gekregen op mysteryland, absoluut niet chill, maar eet wel elke dag genoeg om de dag door te komen. De dinsdag thuis heb ik me maar eens leeggeduwd
Hey, what happens at defqon, stays at defqon .TBA-ID wrote:Had hetzelfde, geen last van gehad. Toevallig nog chemicaliën gebruikt?Thommy wrote:Ben ik hier de enige die niet heeft moeten schijten het hele weekend defqon lang? Nou eet ik niet heel veel tijdens een festival aangezien ik 1 keer enorme buikkrampen heb gekregen op mysteryland, absoluut niet chill, maar eet wel elke dag genoeg om de dag door te komen. De dinsdag thuis heb ik me maar eens leeggeduwd
Ik ook niet, zondagnacht half 3 thuis. Toen direct gegaanThommy wrote:Ben ik hier de enige die niet heeft moeten schijten het hele weekend defqon lang? Nou eet ik niet heel veel tijdens een festival aangezien ik 1 keer enorme buikkrampen heb gekregen op mysteryland, absoluut niet chill, maar eet wel elke dag genoeg om de dag door te komen. De dinsdag thuis heb ik me maar eens leeggeduwd
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
4 dagen niet schijten, dat vind ik toch een flinke prestatie. En vooral na een hoop slecht voedsel en drinken
Dit dusBasshunterzz wrote:4 dagen niet schijten, dat vind ik toch een flinke prestatie. En vooral na een hoop slecht voedsel en drinken
Heb het vorige week op Defqon en afgelopen weekend op Wish gewoon gepresteerd om het hele weekend niet te schijten hoor
Mijn darmen blokkeren het gewoon, heb in 4 jaar tijd 1x lopen schijten op Defqon en dat was het 1e jaar tijdens de eindshow op zondag tijdens CooneBasshunterzz wrote:4 dagen niet schijten, dat vind ik toch een flinke prestatie. En vooral na een hoop slecht voedsel en drinken
Was je niet op tijd bij een dixi?cb92 wrote: heb in 4 jaar tijd 1x lopen schijten op Defqon
Na ruim 9 uur uitstellen gisteren een solide ruwe braadstaaf van ca.30 centimeter ter wereld gebracht op craft. Naast de vele fijne setjes een van de grotere noemenswaardige euforische momentjes van de dag.
Het eerste wat ik deed op craft nadat ik binnen was, zo'n mooie dixi betreden en mn broek op de enkels gooien
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Airforce
3x een sprint getrokken van de main naar de toiletten (diarree) Maar wat wil je als Da Tweekaz aan het draaien zijn.
waarom sta je dan ook bij Da TweekazDL22 wrote:3x een sprint getrokken van de main naar de toiletten (diarree) Maar wat wil je als Da Tweekaz aan het draaien zijn.
We kwamen net aan en men vrienden wilden even de main checken, daarna heb ik er niet meer staan tot B-FrontMeneerEend wrote:waarom sta je dan ook bij Da TweekazDL22 wrote:3x een sprint getrokken van de main naar de toiletten (diarree) Maar wat wil je als Da Tweekaz aan het draaien zijn.