DL22 wrote:2x op Hard Bass
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Lennard95 wrote:DL22 wrote:2x op Hard Bass
Ramirez wrote:Lennard95 wrote:DL22 wrote:3x op Hard Bass
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
3x schijten in een nacht, wat heb je dan op joh
Idd wtf, en dan op die ranzige wc's. Ik hou het gewoon in dan.
Het verbaasde mij ook ja. Was wel maar tot een uur of 1, dus die wc's waren nog goed te doen. 
Die wc's buiten zijn beter te doen dan die binnen.
Schijt dan gewoon even goed door, ipv 3x te gaan 
Ik moest rond 6 uur, maar bij de gedachte aan de wc op dat tijdstip zakte de nood gelukkig weer weg.
Ik deed m'n best maar het wilde gewoon niet echt.The Skribbler wrote:Schijt dan gewoon even goed door, ipv 3x te gaan
3x op een feest is standaard voor mij.
1 - middageten
2 - avondeten
3 - frituursnackie
Wordt als maar platter.
1 - middageten
2 - avondeten
3 - frituursnackie
Wordt als maar platter.
Volgens mij nog nooit gepoept op een feest. Hou ik ook graag zo.
Ik heb sowieso een heel raar schijtpatroon tegenwoordig. De ene keer schijt ik 3 keer op een dag, maar het gebeurt ook wel eens dat ik 3 dagen niet schijt. :')
Het feit dat dit topic 16 pagina's lang is 
-
B
Dit, ik schijt 1-2x doordeweeks, zaterdag ochtend moet ik minstens 3x, 's middags en 's avonds ook nog 3-4 xJoey wrote:Ik heb sowieso een heel raar schijtpatroon tegenwoordig. De ene keer schijt ik 3 keer op een dag, maar het gebeurt ook wel eens dat ik 3 dagen niet schijt. :')
Ik moet ook altijd 3x per dag schijten of zo, ik kan niet ineens alles eruit persen. Zit volgens mij een soort schuif op m'n darmen en iedere keer als er een deel van de lading is gelost schuift ie er weer even tussen.The Skribbler wrote:Schijt dan gewoon even goed door, ipv 3x te gaan
Bij mij hangt het erg af van wat voor zooi er allemaal in m'n lichaam zit. In het weekend schijt ik sws minstens 3 x per dag, maar doordeweeks varieert het veel. Op een feest hoef ik gelukkig vaak alleen op het begin ff, lekker op een schone wc/dixi
Maarja ik eet dan ook bijna nooit wat op een feest.
Wel toevallig dat ik tijdens het typen van dit bericht een enorme drol voel opkomen. Tot straks.
Wel toevallig dat ik tijdens het typen van dit bericht een enorme drol voel opkomen. Tot straks.
Shitreport pls.Pommer wrote: Wel toevallig dat ik tijdens het typen van dit bericht een enorme drol voel opkomen. Tot straks.
Bij mij tijdens het lezen van je berichtPommer wrote:Wel toevallig dat ik tijdens het typen van dit bericht een enorme drol voel opkomen. Tot straks.
Hij kwam in 2 delen, de ene ongeveer 2 keer zo groot als de ander in totale massa. Ze waren vrij donker, ongeveer als dit, en ze floepten er vrij gemakkelijk uit. Was lekker.Joey wrote:Shitreport pls.Pommer wrote: Wel toevallig dat ik tijdens het typen van dit bericht een enorme drol voel opkomen. Tot straks.
Als ik veel drank op heb moet ik altijd veel schijten zijn dan ook nog vaak van die gaskamer scheten 
-
B
RetweetJoey wrote:Voor de derde keer raak op X-Qlusive B-Front.