Ook een paar keet op Qlimax.
De tweede keer was het wc papier op, moest ik mn buurman op de wc ernaast om papier vragen, onder die tussenwand door gegeven
Yup. Tweemaal.bloemkool wrote:Bass protocol afstrepen
Ach, beter dat je het porselein in de lak zet dan dat je je anale sprinkler met je broek aan open zet.Lennard95 wrote:Beter dan mij dat ding zat onder de diarree nadat ik klaar was
BuzzLightyear wrote:Ach, beter dat je het porselein in de lak zet dan dat je je anale sprinkler met je broek aan open zet.Lennard95 wrote:Beter dan mij dat ding zat onder de diarree nadat ik klaar was
Wou je een hangertje proberen? Ik moet nu echt denken aan dat spel Goudzoekertje op Spele.nl vroegerbloemkool wrote:Op de tijdmachine perongeluk een misdrukje gehad, legde mn drol op de rand. T schoonmaken was overigens geen succes.
Of in dit scenario: bruinkoolzoeker.Fuzzylogic wrote:Wou je een hangertje proberen? Ik moet nu echt denken aan dat spel Goudzoekertje op Spele.nl vroegerbloemkool wrote:Op de tijdmachine perongeluk een misdrukje gehad, legde mn drol op de rand. T schoonmaken was overigens geen succes.
Het was daar nog warmer dan in de zaal binnen, dus moet een ongemakkelijke sessie zijn geweest.Norther66 wrote:bloemkool wrote:Hardbass 2016 afgestreept
Niet om 22:00 op een schone wcchas1n wrote:Het was daar nog warmer dan in de zaal binnen, dus moet een ongemakkelijke sessie zijn geweest.Norther66 wrote:bloemkool wrote:Hardbass 2016 afgestreept