Decibel
Q-Base
Qountdown

Q-Base
Qountdown
djpatt wrote:laatst nog op de verjaardag van mn moeder
Ik ook toenBlazed wrote:fantasy island 2010
toen kon het niet anders, diarreaha all the way
Je moet daar toch wat te doen hebben.djpatt wrote:laatst nog op de verjaardag van mn moeder
Dat dus, op zo een smerige dixie kan ik echt niet schijten... Het is wel al wel eens voorgekomen trouwens dat ik eens een proper toiletje heb opgezocht op het begin van de avond om er een hoopje discoshit achter te laten, maar eerder een zeldzaamheidp-stylez wrote:Ik schijt nog liever in me broek dan dat ik moet gaan zitte/staan/dunno op zo'n dixie, serieus.
DarkBeatz wrote:Dat dus, op zo een smerige dixie kan ik echt niet schijten... Het is wel al wel eens voorgekomen trouwens dat ik eens een proper toiletje heb opgezocht op het begin van de avond om er een hoopje discoshit achter te laten, maar eerder een zeldzaamheidp-stylez wrote:Ik schijt nog liever in me broek dan dat ik moet gaan zitte/staan/dunno op zo'n dixie, serieus.
Liever mn eigen discoshit, dan dat van een anderRefuze wrote:DarkBeatz wrote:Dat dus, op zo een smerige dixie kan ik echt niet schijten... Het is wel al wel eens voorgekomen trouwens dat ik eens een proper toiletje heb opgezocht op het begin van de avond om er een hoopje discoshit achter te laten, maar eerder een zeldzaamheidp-stylez wrote:Ik schijt nog liever in me broek dan dat ik moet gaan zitte/staan/dunno op zo'n dixie, serieus.
''op zo'n smerige dixie kan ik echt niet schijten''
nee tis niet smerig wou je zeggen als je in je broek schijt
ja, windows is veel beter.suikerklontje wrote:Nooit meer Mac voor een feest. wat een buikpijn zeg het kwam alleen niet uit me ash
te mooi was ook, ik zat te schijten: iedereen roepen, PUAOOOOOH, wat een stank! wie is er aan het schijten!!Banaanslak wrote:Ik had uit voorzorg mijn darmen helemaal leeggeperst voor Hard Bass, had echt geen zin om daar op zoeen ranzig toilet te moeten.
Ik ongeveer 100 keer.djpatt wrote:zelfs niet gepist op hardbass
Banaan eten schijnt ook te helpen, gaat de stoelgang langzamer dacht ik.Banaanslak wrote:Ik had uit voorzorg mijn darmen helemaal leeggeperst voor Hard Bass, had echt geen zin om daar op zoeen ranzig toilet te moeten.
Of een slak eten.Josh-T wrote:Banaan eten schijnt ook te helpen, gaat de stoelgang langzamer dacht ik.Banaanslak wrote:Ik had uit voorzorg mijn darmen helemaal leeggeperst voor Hard Bass, had echt geen zin om daar op zoeen ranzig toilet te moeten.