Ik vind dat ze op feesten op toiletten (en rokersruimtes ) gewoon wat speakertjes moeten aansluiten, zodat je de setjes kan blijven volgen 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nooit, leg vantevoren en derna wel een goeie dilo.
Dan komt niemand meer van die plee's af, duurt nu altijd al godse langJosh-T wrote:Ik vind dat ze op feesten op toiletten (en rokersruimtes ) gewoon wat speakertjes moeten aansluiten, zodat je de setjes kan blijven volgen
dan krijg je dit soort praktijken.Mol wrote:Dan komt niemand meer van die plee's af, duurt nu altijd al godse langJosh-T wrote:Ik vind dat ze op feesten op toiletten (en rokersruimtes ) gewoon wat speakertjes moeten aansluiten, zodat je de setjes kan blijven volgen
of ze spelen het heel erg goed of ze zijn kneiter als een bos uien is augustus
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
djpatt wrote:of ze spelen het heel erg goed of ze zijn kneiter als een bos uien is augustus
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik voeg Qountdown toe
meteen bij binnenkomst op een schone wc 
vandaar dat het er zo stonkHoofdcoach wrote:Ik voeg Qountdown toemeteen bij binnenkomst op een schone wc
-
G
op Qountdown deden echt teveel mensen dat 
paar wcs waren verstopt zelfs
paar wcs waren verstopt zelfs
Haha hier ookHoofdcoach wrote:Ik voeg Qountdown toemeteen bij binnenkomst op een schone wc
kwas al vollop aant schijten in de taxi erheen dus was wel ff een opluchting
-
G
wtfPommer wrote:Haha hier ookHoofdcoach wrote:Ik voeg Qountdown toemeteen bij binnenkomst op een schone wc
![]()
kwas al vollop aant schijten in de taxi erheen dus was wel ff een opluchting
Jah ik bedoel niet letterlijk schijten in de taxi 
-
RHardtraxx Veteran
denk alPommer wrote:Jah ik bedoel niet letterlijk schijten in de taxi
-
E
Ik voeg ook Qountdown toe aan mijn Schijtlijst! 
-
B
+1Hoofdcoach wrote:Ik voeg Qountdown toemeteen bij binnenkomst op een schone wc
hoeveel wcs hadden ze op qd dan want zie dat heel ht heeft gescheten daar 
Ook al heb ik maar op 1 feest echt gescheten, ik ga wel altijd voor het feest. Bij In Qontrol ff snel daar in die garage 10 minuten voor het naar binnen gaan, en voor de Feestfabriek bij zo'n café. 
Qountdown. Wat een fijn opluchtend gevoel was dat, het lag me zwaar op de maag haha!Mike-O wrote:- Decibel
- Q-dance presents: Fusion
- Qlimax
-
RHardtraxx Veteran
oke dus als ik het goed begrijp ga jij op de parkeer plaats zitten schijten?Nando wrote:Ook al heb ik maar op 1 feest echt gescheten, ik ga wel altijd voor het feest. Bij In Qontrol ff snel daar in die garage 10 minuten voor het naar binnen gaan, en voor de Feestfabriek bij zo'n café.
uhmm jij nie begrijp. bij die parkeerplaats zitten wc's amsterdam rai jwzRAW-vizion wrote:oke dus als ik het goed begrijp ga jij op de parkeer plaats zitten schijten?Nando wrote:Ook al heb ik maar op 1 feest echt gescheten, ik ga wel altijd voor het feest. Bij In Qontrol ff snel daar in die garage 10 minuten voor het naar binnen gaan, en voor de Feestfabriek bij zo'n café.
Dit dus, die wc's waren wel ranzig zeg..djpatt wrote:uhmm jij nie begrijp. bij die parkeerplaats zitten wc's amsterdam rai jwzRAW-vizion wrote:oke dus als ik het goed begrijp ga jij op de parkeer plaats zitten schijten?Nando wrote:Ook al heb ik maar op 1 feest echt gescheten, ik ga wel altijd voor het feest. Bij In Qontrol ff snel daar in die garage 10 minuten voor het naar binnen gaan, en voor de Feestfabriek bij zo'n café.
Zelf schijt ik nooit op feesten, ga altijd voor ik weg ga en dan hou ik het wel uit.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wel blij dat ik op QD alleen in het begin 2x moest. Later lag overal rommel, pis, kots, enz
die kots lag zelfs in de staan wc's, leek alsof die gene kattenvoer op had ! De schoonmakers hadden et vast leuk :')
Ja op dit soort momenten gun ik ze gewoon dat ze 1000% uitbetaald krijgen.Hoofdcoach wrote:Wel blij dat ik op QD alleen in het begin 2x moest. Later lag overal rommel, pis, kots, enzdie kots lag zelfs in de staan wc's, leek alsof die gene kattenvoer op had ! De schoonmakers hadden et vast leuk :')