katamaran wrote:Of een slak eten.Josh-T wrote:Banaan eten schijnt ook te helpen, gaat de stoelgang langzamer dacht ik.Banaanslak wrote:Ik had uit voorzorg mijn darmen helemaal leeggeperst voor Hard Bass, had echt geen zin om daar op zoeen ranzig toilet te moeten.
:')
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bedankt voor de hint, anders snapte ik het idd niet ...katamaran wrote:hint: Banaanslak
Ik dacht uit de reactie van marsiascout op te maken dat hij het niet begreep. Sorry Piaaa, ik zal geen hints meer geven.Piaaa wrote:Bedankt voor de hint, anders snapte ik het idd niet ...katamaran wrote:hint: Banaanslak
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wie heb er op HB gescheten?
-
A
RAW-vizion wrote:wie heb er op HB gescheten?
Nooit! Die dixies pleuren ze best vaak om
Bij intents festival ook, liep zo'n gast met schijt langs zijn benen... of te veel magnesiumpillen??
Bij intents festival ook, liep zo'n gast met schijt langs zijn benen... of te veel magnesiumpillen??
MERAW-vizion wrote:wie heb er op HB gescheten?
Bij binnekomst gelijk flink uit me billen lopen plassen, kwam wss door die kapsalon die ik als avondeten had genomen, was niet zo slim.
En om een uurtje of 1 moest ik weer, ging toen zitten op een Dixie, maar er kwam alleen maar valse lucht uit.
Bij thuiskomst weer ff gaan zitten, en daar kwam alles pas
-
A
Waar stonden er dixies dan? : 
Buiten bij de rookruimte , rechtvooraanAlmighty wrote:Waar stonden er dixies dan? :
Of het waren andere toiletten , maar iig hokkies
whahahahah wat een heerlijk topic!
Ik en mn maat hebben het vaak over schijten op feestjes..
Ik moet namelijk bijna op elk feest schijte
ook al scheit ik van te voren.... maakt niets uit!
leip die dixies in.. gvd
het leipste was nog wel met qbase... tering zeg.
bezweet en vies vd kaart dat hokje in..
vette dikke druk zetten zodat je het er snelst van af bent... tong half uit je bek hangend..
bam rotzooi eruit drukken, snel je reet afvegen.. dat moet uiterard wel goed...
en dan die deur open en die koppen aankijken die jou ook aankijken ophet moment..
heerlijk! daar leef ik voor!
Ik moet namelijk bijna op elk feest schijte
leip die dixies in.. gvd
vette dikke druk zetten zodat je het er snelst van af bent... tong half uit je bek hangend..
en dan die deur open en die koppen aankijken die jou ook aankijken ophet moment..
Ik zeg dan altijd: "Hier zou ik maar even niet naar binnen gaan als ik jullie was..."iSenSe` wrote:whahahahah wat een heerlijk topic!
Ik moet namelijk bijna op elk feest schijte![]()
leip die dixies in.. gvd
Mike-O wrote:Ik zeg dan altijd: "Hier zou ik maar even niet naar binnen gaan als ik jullie was..."iSenSe` wrote:whahahahah wat een heerlijk topic!
Ik moet namelijk bijna op elk feest schijte![]()
leip die dixies in.. gvd
haha daarom ga ik altijd thuis schijten
-
B
Ik heb gescheten op Bass Academy, en hoe..
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Oja dit topic was er ook nog.
Ik voeg toe: Knock out, XXlerator Fusion, Defqon.1, Bass Academy
Ik voeg toe: Knock out, XXlerator Fusion, Defqon.1, Bass Academy
Tering ik wel 3 x volgens mij, en goed ook.Banaanslak wrote:Ik heb gescheten op Bass Academy, en hoe..
Wat ik me wel afvraag trouwens, waarom is schijt op feestjes altijd dun?
Als je op een dixi zit te schijten ook, je ziet alleen maar diarree in die dingen liggen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja stampen is niet goed voor je maag... kreeg toch een maagzuur gisteravond maar dat kwam vast ook omdat ik mac op had ervoor 
Jah maar meestal ga ik aan t begin van een feestje altijd ff, en dan liggen ze ook altijd al helemaal vol met spetterpoep
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
SpanningenPommer wrote:Jah maar meestal ga ik aan t begin van een feestje altijd ff, en dan liggen ze ook altijd al helemaal vol met spetterpoep
Die zachte zooi blijft drijven en de harde brokken zinken naar de bodem.Pommer wrote:Jah maar meestal ga ik aan t begin van een feestje altijd ff, en dan liggen ze ook altijd al helemaal vol met spetterpoep
TMI iemand?
Qz. wrote:Die zachte zooi blijft drijven en de harde brokken zinken naar de bodem.Pommer wrote:Jah maar meestal ga ik aan t begin van een feestje altijd ff, en dan liggen ze ook altijd al helemaal vol met spetterpoep
TMI iemand?