Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog nooit een boete gehad. :P Wel 2x snel weg gefietst toen ik zonder licht reed en zo´n politie busje langs kwam, en nog 2x een waarschuwing voor zonder licht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Maar ik verwacht van de kok dat hij z'n werk afmaakt voordat ik ervoor betaal.

Ja, krom eigenlijk hahaha, kon even geen beter voorbeeld verzinnen. Maar begrijp me niet verkeerd hoor, boetes moeten nou eenmaal geschreven worden en je rijdt zelf te hard. Maar ik wil zeker weten dat ik niet voor niks betaal.

xd
Ik snapte je punt ook wel :P

Ben het ook wel met je eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
En omdat het kan.

en vooral puur omdat het kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik begrijp het Maarten. Kwam op mij meer over alsof je bewust ambtenaartjes wilt pesten haha :P Goede tip trouwens, ik heb er hier nog eentje liggen van 30 euro dus misschien moet ik die ook maar eens gaan aanvechten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 02:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Waarom? Hele simpele reden...

Het gaat mij dus niet om het geld. Het gaat mij om het principie! Als ik moet betalen wil ook zeker weten dat ik op de juiste manier gemeten ben etc. Dus je vraagt niet alleen de foto maar ook het eikrapport, bewijs dat de ambtenaar wel mag flitsen en dat soort dingen. Als de camera bijvoorbeeld niet ge-eik is, maar daar helemaal niet mee geflitst worden! Dat kan verkeerde cijfers opleveren. En dat komt vaker voor dan je denkt...

Als je eenmaal weet dat het wel eens fout gaat daar bij het CJIB, betaal je echt niet zomaar meer. Daarom won ik die zaak met dat bord ook.. Dat bord was niet leesbaar dus kun je daar geen boete voor krijgen. Dat is dan makkelijk geld verdienen voor Justitie, reken maar uit: 60,- x 100 auto's in een paar uur? Tsjing!

Je betaald in een restaurant toch ook niet voor een half gebakken kip?


Precies,vragen over dat de meet-appratuur etc wel in orde is enzo. Zelf doe ik het niet omdat ik niet geflitst wordt op mijn scooter. Maar een kennis doet het wel.
Als iedereen dit nou doet,dan lukt het ze nooit om te reageren binnen 6/10 weken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 06:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond 1 gekregen voor rijden zonder licht op de fiets.
Ik had alleen mijn achterlicht niet aanstaan. Beetje onnodig dus :lol:
Toch 55 euro boete
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 06:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme terecht ook.
Hoe vaak ik (als automobilist) al geen fietser over 't hoofd heb gezien omdat ze te besodemieterd zijn om licht aan te zetten... :/

1x lag er eentje bijna op m'n motorkap. Dat wijf boos op mij. Ik deed een subtiele suggestie dat ze d'r licht aan moest zetten zodat ik d'r ook kon zien.
"hou je bek" was d'r reactie.
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zij: Kom chillen
Pommer: Maar mijn licht doet het niet
Zij: Mijn ouders zijn niet thuis
Pommer:

Pommer schreef:
Ojah op de nacht dat ik ontmaagd werd had ik ook eerst nog een boete gehad voor zonder licht rijden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pffffffffff :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 19:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zij: Kom chillen
Pommer: Maar mijn licht doet het niet
Zij: Mijn ouders zijn niet thuis
Pommer:

Pommer schreef:
Ojah op de nacht dat ik ontmaagd werd had ik ook eerst nog een boete gehad voor zonder licht rijden :lol:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Gisteravond 1 gekregen voor rijden zonder licht op de fiets.
Ik had alleen mijn achterlicht niet aanstaan. Beetje onnodig dus :lol:
Toch 55 euro boete


Bump na 8 jaar, klasse.

Chroman schreef:
Zij: Kom chillen
Pommer: Maar mijn licht doet het niet
Zij: Mijn ouders zijn niet thuis
Pommer:

Pommer schreef:
Ojah op de nacht dat ik ontmaagd werd had ik ook eerst nog een boete gehad voor zonder licht rijden :lol:


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zij: Kom chillen
Pommer: Maar mijn licht doet het niet
Zij: Mijn ouders zijn niet thuis
Pommer:

Pommer schreef:
Ojah op de nacht dat ik ontmaagd werd had ik ook eerst nog een boete gehad voor zonder licht rijden :lol:


Pffffff hahaha

Ik heb vorige week een boete binnen gekregen van €400 van het Openbaar Ministerie (met bijbehorend strafblad). De boete omschrijft: Orders/instructie van motoragent niet opvolgen.
Er kwam een leger colonne aan en de agent in kwestie was het verkeer aan het regelen. Hij gaf meerder onduidelijk signalen en wees naar onze auto en gaf aan dat ik door moest rijden, toen ik op dat moment doorreed, werd de politie agent helemaal leip en schreeuwde dat ik moest stoppen. Ik stopte: midden op de weg, ik raam naar beneden en vragen wat er nu precies was. Moest ik toch ineens doorrijden. 1 week later een boete op de mat krijgen. Maar mijn vriendin zat samen met mij in de auto en die gaf ook aan dat het super onduidelijk was, wat die agent wilden.
Dus zeker een onnodige boete voor iets wat mega onduidelijk was. Heb bezwaar ingediend, dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Heb bezwaar ingediend, dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen

Mag ik een gok doen? Dit gaat je gewoon geld kosten, behalve als je met bijv een dashcam aan kan tonen dat de agent aan 't klooien was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hekzitter schreef:
Heb bezwaar ingediend, dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen

Mag ik een gok doen? Dit gaat je gewoon geld kosten, behalve als je met bijv een dashcam aan kan tonen dat de agent aan 't klooien was.


Mijn vriendin zat naast mij in de auto en vond het zelf ook een wazige situatie. ik zou ook nooit bewust daar door zijn gereden als het niet duidelijk genoeg was wat de agent wilde, zeker niet met het riskeren van een strafblad. Aangezien ik in het onderwijs werk en elk jaar opnieuw een VOG moet inleveren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfel niet aan je goede bedoelingen, maar zo'n agent verklaart op ambtseed dat hij de juiste aanwijzingen gaf en jij er een bende van maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 10:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

VOG wordt aangevraagd op onderwerpen. Ik weet niet precies onder welke categorie dit valt, maar het zou in theorie raar zijn als je daardoor je werk niet meer uit kunt oefenen. Als je bijvoorbeeld een strafblad hebt vanwege fraude krijg je categorie werken met giraal geld niet mee. Zou dat even uitzoeken. Je kunt ook nog in bezwaar tegen niet verlenen VOG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaak werkt bezwaar indienen op zulke momenten wel. Heb het zelf ook een keer meegemaakt dat het een gigantische chaos was met verkeersregelaars. Werd m'n boete op een gegeven moment toch teruggebracht van €270,00 naar €100,00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Vaak werkt bezwaar indienen op zulke momenten wel. Heb het zelf ook een keer meegemaakt dat het een gigantische chaos was met verkeersregelaars. Werd m'n boete op een gegeven moment toch teruggebracht van €270,00 naar €100,00.

Van zulke boetes vind ik dus extra irritant. Ze verminderen het al met 170 euro, maar 'betaal jij alsnog maar 100 euro, ook al zit je goed'. Waar the fuck slaat dat dan op
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Tip voor fietslicht ding en wildplassen :wegrennen mag tot je fysiek gepakt ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Tip voor fietslicht ding en wildplassen :wegrennen mag tot je fysiek gepakt ben

En als je dan alsnog gepakt wordt een boete voor negeren van een stopteken (110 euro)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Nee is anders

Bron: rechtenvriendin
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Nee is anders

Bron: rechtenvriendin


Wanneer gaat ze beginnen met d'r opleiding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 09:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moment, ik vraag het even :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

:oh: :lol:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic