Heb ook maar een aanvraag verstuurt, kijken wat ik er nog van bak. Robson09
toegevoegdBasshunterzz wrote:Heb ook maar een aanvraag verstuurt, kijken wat ik er nog van bak. Robson09
toegevoegdBasshunterzz wrote:Heb ook maar een aanvraag verstuurt, kijken wat ik er nog van bak. Robson09
Haha dat was ook echt te easy. Even opzoeken wat de waarde was en de volgende dag had je de speler al in huisMelvinFR wrote:Ook al naar gezocht haha. Maar nee, zijn ze mee gestopt. Je kunt nu je wensen aangeven en dan komen er 3 spelers uit waar je uit kunt kiezen.TondH wrote:Is er toevallig ergens nog een actuele scoutlijst?
Too lateSneerfuljam2948 wrote:Ik wil meedoen!!! Ben Heracles Almelo supporter dus als het goed is is die nog vrij!
Ja klopt. Het ging er meer om dat Heracles Almelo al bezet wasThijsert wrote:Je kan gewoon nog joinen right? Pas 1 dag geweest
Haha NEC is verrekte slecht en heeft maar een magere selectie (ook in aantallen). Kom uit Groesbeek idd maar heb echt 0,0 met NECSneerfuljam2948 wrote:Grote fout gemaakt door NEC te hebben gekozen ipv Groningen. Waarom ben je niet NEC Steven, je komt uit Groesbeek?!?
Hier ook, alleen dan met AZRomanAnthony wrote:9 uit 3. Eagles.
Is een computer hé.Broken Balance wrote:Zie nu 6 uit 3 maar wat wil je als je eerste tegenstander PSV is.
5e kopjeRowanyt1309 wrote:Hoe kan ik me van dit topic afmelden?
Zie alleen dingen over een account verwijderen of naam wijzigen?MelvinFR wrote:5e kopjeRowanyt1309 wrote:Hoe kan ik me van dit topic afmelden?
Dan zijn we er toch.Rowanyt1309 wrote:account verwijderen
Gaat niet om me van het forum te verwijderen maar alleen van dit topic.MelvinFR wrote:Dan zijn we er toch.Rowanyt1309 wrote:account verwijderen
MelvinFR wrote:Dan zijn we er toch.Rowanyt1309 wrote:account verwijderen
We doen hier niet aan censuur, dan moet je maar naar de Turkse Hardtraxx.Rowanyt1309 wrote:Wat een kut systeem.