ja idd heb precies hetzelfdeThijsert wrote:MelvinFR wrote:
Speelronde 1: 12 maart
Maar bij mij geeft ie ook over 5 uur de eerste wedstrijd aan
dat spel is gewoon helemaal dronken
ja idd heb precies hetzelfdeThijsert wrote:MelvinFR wrote:
Speelronde 1: 12 maart
Maar bij mij geeft ie ook over 5 uur de eerste wedstrijd aan
zou best kunnen, we zien het vanzelf welNorther66 wrote:Zijn dat niet gewoon oefen wedstrijden?
Ja, en voor trainen moet je 9k per keer betalen. Zelfde voor trainingskampen (nu max 6), dit kost dan weer managerpunten. Moet zeggen dat ik de oude versie overzichtelijker en minder commercieel vindRomanAnthony wrote:Ik ben Kowet. Wát een team. Strijders. Hebben ze de Fysio, conditietrainer etc weggedaan?
Echter kan je nu wel je stadion e.d. upgraden en meerdere teams beheren zonder dat je premium hoeft te kopen..StevenvanKuijk wrote:Ja, en voor trainen moet je 9k per keer betalen. Zelfde voor trainingskampen (nu max 6), dit kost dan weer managerpunten. Moet zeggen dat ik de oude versie overzichtelijker en minder commercieel vindRomanAnthony wrote:Ik ben Kowet. Wát een team. Strijders. Hebben ze de Fysio, conditietrainer etc weggedaan?
Thie legend.[+_+] wrote:Broken Balance zit er als eerste in![]()
Als ik het goed heb moet je even de competitie opzoeken, dan kan je een aanvraag doen om de competitie te joinen en dan accepteer ik je
Done.Thijsert wrote:Heb gewoon me opstelling gemaakt, zie vanzelf wel of er mee gespeeld wordt of niet![]()
Misschien handig om een van de spelers de rechten te geven om dit topic aan te passen? Ik wil het opzich wel doen
Die biedingen zijn gewoon een belediging voor mijn spelers.RomanAnthony wrote:Melvin moet eens ff wat biedingen van mij accepteren.
MelvinFR wrote:Die biedingen zijn gewoon een belediging voor mijn spelers.RomanAnthony wrote:Melvin moet eens ff wat biedingen van mij accepteren.
toegevoegdRickV wrote:Aanvraag ook verstuurdUsername: VVRV
Thanks! Dat ging snel[+_+] wrote:toegevoegdRickV wrote:Aanvraag ook verstuurdUsername: VVRV
Ook al naar gezocht haha. Maar nee, zijn ze mee gestopt. Je kunt nu je wensen aangeven en dan komen er 3 spelers uit waar je uit kunt kiezen.TondH wrote:Is er toevallig ergens nog een actuele scoutlijst?