Zwaar irritant inderdaad.STVK wrote:trainingskampen
Active topics in Off-Topic
Moderators
is het nog wat dan, met dat nieuwe OSM?
Haha ja NEC is echt een ramp, en ik wilde eerst Heracles zijn dus ik wilde extra graag winnen (wat niet is geluktSTVK wrote:Beste Sneerfuljam2948, kom mij niet trainingskampen vriend![]()
Grapje ik wens je succes gr
Nieuwe tactiek uitproberen heeft niet echt gewerkt, uit de beker dus. 
Tactiek switchen is vgm ook echt een no go 
Ik denk dat dat vooral te wijten is aan je tegenstander in de bekerMelvinFR wrote:Nieuwe tactiek uitproberen heeft niet echt gewerkt, uit de beker dus.
Leuk, de hele wedstrijd voorstaan tegen de nummer 1 maar in de 88e minuut de gelijkmaker om de oren krijgen met 4 meer schoten en 59% balbezit. 
MelvinFR wrote:Leuk, de hele wedstrijd voorstaan tegen de nummer 1 maar in de 88e minuut de gelijkmaker om de oren krijgen met 4 meer schoten en 59% balbezit.
Niks gezegd...MelvinFR wrote: Hier heb je de competitie wellicht al mee gewonnen, 6 dure punten sta ik achter.
Last edited by MelvinFR on 17 Apr 2017 12:43, edited 1 time in total.
@RomanAnthony Toevallig al gekeken naar de uitslag? Volgens mij noemen ze zoiets een jantje 
Geen opstelling gedaan, andere tactiek, rode kaarten, geblesseerden, dag ervoor feest gehad.STVK wrote:@RomanAnthony Toevallig al gekeken naar de uitslag? Volgens mij noemen ze zoiets een jantje
Oké, jantje.
Dit OSM seizoen komt bijna ten einde.
Wat willen jullie: gelijk doorgaan met een nieuwe competitie of stoppen?
Wat willen jullie: gelijk doorgaan met een nieuwe competitie of stoppen?
als jullie doorgaan, stuur me effe een pm of zo, ik wil ook graag weer meedoen 
Oja kut dit ben ik al een tijdje vergeten bij te houden
Edit: ik zie dat ik beter niks kan doen, ik win dan meer
Edit: ik zie dat ik beter niks kan doen, ik win dan meer
Niks gezegd...MelvinFR wrote: Hier heb je de competitie wellicht al mee gewonnen, 6 dure punten sta ik achter.
MelvinFR wrote:Niks gezegd...MelvinFR wrote: Hier heb je de competitie wellicht al mee gewonnen, 6 dure punten sta ik achter.
Niet eens laatste terwijl ik na 2 wedstrijden al niks meer deed.
Gefeliciteerd Melvin
.
Vind het wel grappig hoe jij ergens in het midden van het seizoen zei dat het voorbij was, dat ik sws kampioen zou gaan worden.
Maar uiteindelijk hebben wij 15 punten verschil en sta jij bovenaan.
Vind het wel grappig hoe jij ergens in het midden van het seizoen zei dat het voorbij was, dat ik sws kampioen zou gaan worden.
Thanks! Hahaha ja, ik weet niet hoe je het hebt gedaan maar knap is het zeker.[+_+] wrote:Gefeliciteerd Melvin.
Ik heb het een beetje verwaarloosd, denk ook niet dat ik nog mee doe aan de volgende ronde haha. Blijf het steeds vergeten en dat trainen heeft dan echt totaal geen zin als je het bij eenmaal in de een á twee dagen checken houdt..
10 plekken boven mijn doelstelling en 2e in de managerspuntenranglijst. Prima
.