Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:24 
 

de eigenaar wil altijd alles hebben. en mocht je een simpele tegenkomen die met je in zee gaat, alles zwart op wit laten zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
de eigenaar wil altijd alles hebben. en mocht je een simpele tegenkomen die met je in zee gaat, alles zwart op wit laten zetten.

Ons artiesten budget ligt zo rond de 2000 euro. En de zaalcapaciteit op ongeveer 200-300 man. Hoe kun je dat het beste regelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:31 
 

als hij met jullie of met jouw in zee wilt de kosten voor de artiesten delen en zorgen dat jij hem voor locatie houd en hij jouw voor artiesten,

de entree vraag 3 euro als er niet al te grote artiesten staan. 1,50 voor elk. drank ligt eraan.
bier en fris en wijn voor jullie, rest is van hem. en anders vraag maar 20 cent voor de wc. iedereen zal wel moeten betalen dan omdat je ze niet naar buiten laat gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
als hij met jullie of met jouw in zee wilt de kosten voor de artiesten delen en zorgen dat jij hem voor locatie houd en hij jouw voor artiesten,

de entree vraag 3 euro als er niet al te grote artiesten staan. 1,50 voor elk. drank ligt eraan.
bier en fris en wijn voor jullie, rest is van hem. en anders vraag maar 20 cent voor de wc. iedereen zal wel moeten betalen dan omdat je ze niet naar buiten laat gaan.

We zaten te denken aan iig B-Front, Frequencerz en/of Anarchist ofzo. En dan nog wat upcoming dj's van Hardtraxx ofzo :).
Maar idd, harde afspraken maken anders gaat t teveel kosten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:39 
 

b-front?

------------------------------------------------
zover de prijs van afgelopen januari was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Sorry voor de bump mensen, maar is het een goed idee om het in de plaatselijke dancing te organiseren?
Dan hoef je niet meer aan geluid, licht, dj gear, barren en beveiliging te denken.
En wat zou een goede afspraak kunnen zijn om ook geld uit de drank omzet te halen?

Plaatselijke dancing is een goed idee, dan betaal je alleen de huur voor het pand. Muntenafspraak kan zijn dat jij de tent bijvoorbeeld 30% (random getal) van de muntenomzet geeft.

biscuit schreef:
b-front?
...............................

...............................
zover de prijs van afgelopen januari was.

Kerel, geen prijzen neerzetten hier >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou je dus de volgende afspraak kunnen maken met de kroegbaas: Per kaartje krijgt hij 2,50 en wij 5 euro... Van de consumpties krijgen wij dan 20 procent, hij 80 procent.

Qua kosten betalen wij de helft van de dj's, plus de promotie van het evenement betalen we ook aan mee.

Dus bij 200 bezoekers krijgen we 1000 plus zo'n 1400 euro.
Dan zouden we meer dan uit de kosten komen iig.

-EDIT-

@Davey , ik had meer het idee om dit met hem af te spreken, en dan geen zaalhuur te hoeven betalen, omdat we zegmaar samenwerken. Of denk je dat dat niet zo'n goed idee is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:46 
 

Die prijzen zijn toch niet geheim davey, heb laatste de prijzen gehoord van JoS en Titan los en bij elkaar boeken..
sla je ook stijl van achterover!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Die prijzen zijn toch niet geheim davey, heb laatste de prijzen gehoord van JoS en Titan los en bij elkaar boeken..
sla je ook stijl van achterover!

Ik weet ook genoeg prijzen hoor, maar ik vind niet dat je dat openbaar moet verkondigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
@Davey , ik had meer het idee om dit met hem af te spreken, en dan geen zaalhuur te hoeven betalen, omdat we zegmaar samenwerken. Of denk je dat dat niet zo'n goed idee is?

Dat kan, dat is wel de veilige weg. Het is maar net wat je wil/ verwacht. Als jij veel mensen verwacht kun je er beter voor kiezen om wel huur te betalen en zelf meer mee te pakken van de muntenverkoop.

Ik weet natuurlijk ook niet wat je insteek is, maar geld verdienen is nooit mis toch ^^ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
urbandesigner schreef:
@Davey , ik had meer het idee om dit met hem af te spreken, en dan geen zaalhuur te hoeven betalen, omdat we zegmaar samenwerken. Of denk je dat dat niet zo'n goed idee is?

Dat kan, dat is wel de veilige weg. Het is maar net wat je wil/ verwacht. Als jij veel mensen verwacht kun je er beter voor kiezen om wel huur te betalen en zelf meer mee te pakken van de muntenverkoop.

Ik weet natuurlijk ook niet wat je insteek is, maar geld verdienen is nooit mis toch ^^ ?

Hmm nou dat we iets gaan organiseren staat vast, alleen weten we nog niet precies hoe :). Daar moeten we nog even mee aan de tafel met de eigenaar, al ken ik hem wel persoonlijk omdat ik elk weekend in die zaak te vinden ben :).

En m'n insteek is natuurlijk als eerste om iets leuks te organiseren en mensen te zien genieten van iets wat jij hebt neergezet voor ze, maar idd, zou leuk zijn om er ook financieel beter van te worden en daarmee een basis te leggen voor een eventuele volgende keer :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:00 
 

urbandesigner schreef:
Daveytl schreef:
urbandesigner schreef:
@Davey , ik had meer het idee om dit met hem af te spreken, en dan geen zaalhuur te hoeven betalen, omdat we zegmaar samenwerken. Of denk je dat dat niet zo'n goed idee is?

Dat kan, dat is wel de veilige weg. Het is maar net wat je wil/ verwacht. Als jij veel mensen verwacht kun je er beter voor kiezen om wel huur te betalen en zelf meer mee te pakken van de muntenverkoop.

Ik weet natuurlijk ook niet wat je insteek is, maar geld verdienen is nooit mis toch ^^ ?

Hmm nou dat we iets gaan organiseren staat vast, alleen weten we nog niet precies hoe :). Daar moeten we nog even mee aan de tafel met de eigenaar, al ken ik hem wel persoonlijk omdat ik elk weekend in die zaak te vinden ben :).

En m'n insteek is natuurlijk als eerste om iets leuks te organiseren en mensen te zien genieten van iets wat jij hebt neergezet voor ze, maar idd, zou leuk zijn om er ook financieel beter van te worden en daarmee een basis te leggen voor een eventuele volgende keer :).

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh en dan nog een vraagje....
Trek je 200 manmet een line up als :

- B-front
- Jack of Sound
- Frequencerz
- The Anarchist

En dan zit er natuurlijk wel behoorlijk wat promotie bij, maar dat even buiten beschouwing gelaten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:08 
 

urbandesigner schreef:
Oh en dan nog een vraagje....
Trek je 200 manmet een line up als :

- B-front
- Jack of Sound
- Frequencerz
- The Anarchist

En dan zit er natuurlijk wel behoorlijk wat promotie bij, maar dat even buiten beschouwing gelaten :).



je trekt tegenwoordig 200man met bfront


Wij hadden hier in enschede toen b-front & Pavo, dat was ook helemaal vol :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:08 
 

waar ergens gaat het gehouden worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:08 
 

urbandesigner schreef:
Oh en dan nog een vraagje....
Trek je 200 manmet een line up als :

- B-front
- Jack of Sound
- Frequencerz
- The Anarchist

En dan zit er natuurlijk wel behoorlijk wat promotie bij, maar dat even buiten beschouwing gelaten :).



lokale helden? nieuwelingen?

tussen de echte mensen dooor en opbouw in de line-up?

dus early-main-hardcore?

bijv?

althans zo doen wij dat en komt goed aan bij de dagjesmensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
waar ergens gaat het gehouden worden?

Ik heb 2 opties nu: Dancing d'n Boemelaer, of sociaal cultureel centrum de Ruchte, waar eerder ook Act of Sound is gehouden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand verder nog een goede optie heeft voor een locatie in de buurt, zegt u het maar (Someren) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:12 
 

https://partyflock.nl/user/430078:Xten.html (moet je misschien mailen voor rand-vulling), die organiseert redleijk vaak feestjes in de Manus met jongerencentrum artiesten van hier...
altijd gezellig

Hardcore afsluiter: https://partyflock.nl/artist/30882:Kid_Suicide.html, maat van me, die kan zowel vinyl als cd retestrak mixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
https://partyflock.nl/user/430078:Xten.html (moet je misschien mailen voor rand-vulling), die organiseert redleijk vaak feestjes in de Manus met jongerencentrum artiesten van hier...
altijd gezellig

Hardcore afsluiter: https://partyflock.nl/artist/30882:Kid_Suicide.html, maat van me, die kan zowel vinyl als cd retestrak mixen

Thx :thumbup: . Wie weet staat er binnenkort een nieuw feest op Hardtraxx :P. Ga er iig achteraan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:18 
 
Hardtraxx Elite

Erg gaaf om dit te lezen, omdat dat ook echt een droom van mij is om een grote organisatie te hebben die feesten organiseert.

In ieder geval NIET overhaast iets gaan organiseren.
Enorm goed nadenken over wat je wilt en hoe.
ALLES opschrijven wat je denkt.
Maak eventueel een mind-map of zo.
Qua line up zou ik iets als dit doen:
- B-Front
- Solutio & The I's
- Jack of Sound
- Anarchist

Zijn er verder geen vergunningen nodig met betrekking tot het commerciële gedeelte? Heb er niet zo veel verstand van verder hoor, maar is er niemand die daar moeilijk over zou doen? Gemeente of zo?

Zelf zou ik het wel érg vet vinden als je het op een locatie doet, dus niet in de plaatselijke Discotheek.
Dat is bekend terrein voor de meesten en dan gaan ze het ervaren als een gewone avond uit.
Wanneer je zoiets organiseert op een plek waar anders nooit een dergelijk feest wordt gehouden is het toch allemaal nieuw / "spannend" voor mensen, wat ten eerste aandacht trekt en ten tweede interesse voor een eventueel volgende party.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je plan, ik zou het tof vinden als het een succes wordt en je het uit kan breiden! Klein beginnen, dat moet iedereen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:21 
 
Hardtraxx Elite

Nog een kleine aanvulling voor de Line-up.

- Radical Redemption
- Deetox
- Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua line-up is het gewoon net hoe je met je budget zit. Uiteraard een headliner, maar daarnaast kan je best een lijstje maken met wat goedkopere, talentvolle dj's hoor :) Voorbeeldje:
- B-Front
- Solutio & The I's
- Wavolizer, Phrantic of Prefix & Density
- Clock Kid (erg goedkoop)
- Phuture Noize

Als ik moet gokken ben je ongeveer 2500 max kwijt voor deze dj's bij elkaar, eventueel zet je nog wat lokale jongens neer en je kan zo 6 á 7 uur vooruit en je hebt een leuk divers lijstje (hoewel deze een beetje aan de harde kant is xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:46 
 
Hardtraxxer

Ik zat ook al te denken aan Clock Kid. Verder heb je Geminizers ook nog. Wonen dicht in de buurt. Krusaders komen ook uit Helmond, niet mijn favorieten, maar zou iets leuks kunnen zijn. Verder heb je ook nog Audio Addicts.. Draaien ook wel leuk, maar wel heel standaard. Die staan ook al paar jaar op WiSH. En dan heb ik ook nog een maatje die hier volgens mij ook nog ergens rondhangt op het forum, ik vind persoonlijk dat die echt een vette stijl heeft. Geef hem wat gratis drank en gratis entree voor paar vrienden en dan zie ik 'm gratis nog wel komen.

Metro in Deurne, ik weet niet of je dat wat zegt? Daar is pas ook feestje geweest. Ook met Clock Kid en Geminizers, was wel vet, maar niet echt druk. Werd sowieso gehouden in een wat kleinere zaal waar denk ik zo'n 300 man in past.

Laat even weten hoe en wat. Ik woon er niet ver vandaan, misschien kom ik wel kijkje nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaatselijke (onbekende) DJ's zijn meestal ook een goede bron van inkomsten. Mensen vinden het tof dat hun bekende mag draaien, dus komen ze kijken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic