Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Met zo'n concept ga je bijna geheid verlies lijden als je ook nog eens licht/geluid moet betalen.
Ik zat zelf aan een line-up te denken als: Frontliner/ Wavolizer/ B-Front en daarnaast nog een paar minder bekenden.

Hmm zoiets had ik ook in m'n hoofd, maar moet natuurlijk nog wel een precieze berekening gaan maken plus natuurlijk uitrekenen wanneer je break even loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Gewoon goed reclame maken dus :P. Huur van de zaal viel volgensmij goed mee

Is maar 200/300 euro in de Ruchte :P
Qua reclame kun je de Kloontjes denk ik als goed voorbeeld gebruiken. Social media hebben hun erg hard geholpen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies, geluid kun je daar ook goed regelen(denk wel dat er nog wat externe dingen bij moeten), daar bespaar je in ieder geval een hoop op. Die artiesten kosten natuurlijk handen vol geld dus een paar toppers en een aantal onbekenden is in mijn ogen genoeg :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Pulsation Indoor (andere naam kan ook)
Locatie: TBA (De Ruchte in Someren bv)
Line up : Adaro, Deepack, B-front, Jack of Sound en nog wat dj’s van Hardtraxx (bijvoorbeeld)
Geluid:
Licht:
Beveiliging: rond de 3 á 4 man dus
Aantal gasten: max 500
Drank:
DJ spullen:
Aankleding: Hoeft niet megadik te zijn

Heb tot nu toe dit

Ik denk dat op die namen echt wel 500 man af komt (weet niet hoe groot je dorp is natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Precies, geluid kun je daar ook goed regelen(denk wel dat er nog wat externe dingen bij moeten), daar bespaar je in ieder geval een hoop op. Die artiesten kosten natuurlijk handen vol geld dus een paar toppers en een aantal onbekenden is in mijn ogen genoeg :P.

Wat voor line-up zou jij aanbevelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Daveytl schreef:
Met zo'n concept ga je bijna geheid verlies lijden als je ook nog eens licht/geluid moet betalen.
Ik zat zelf aan een line-up te denken als: Frontliner/ Wavolizer/ B-Front en daarnaast nog een paar minder bekenden.

Hmm zoiets had ik ook in m'n hoofd, maar moet natuurlijk nog wel een precieze berekening gaan maken plus natuurlijk uitrekenen wanneer je break even loopt.

Ach ja, de eerste keer moet je gewoon een superleuk feest geven, waar iedereen enthousiast over is. De winst is de eerste keer nog niet zo heel belangrijk.
Als jij een feest geeft waar veel mensen super enthousiast over zijn, dan verspreidt het nieuws zich vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
urbandesigner schreef:
Pulsation Indoor (andere naam kan ook)
Locatie: TBA (De Ruchte in Someren bv)
Line up : Adaro, Deepack, B-front, Jack of Sound en nog wat dj’s van Hardtraxx (bijvoorbeeld)
Geluid:
Licht:
Beveiliging: rond de 3 á 4 man dus
Aantal gasten: max 500
Drank:
DJ spullen:
Aankleding: Hoeft niet megadik te zijn

Heb tot nu toe dit

Ik denk dat op die namen echt wel 500 man af komt (weet niet hoe groot je dorp is natuurlijk)

Ja hartstikke leuk dat die mensen er op afkomen, maar met 500 man zo'n line-up.... Dan ga je óf verlies lijden, óf de ticketprijzen worden te hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wonen in onze gemeente 18.000 mensen en de gemeente langs ons ook zoiets. Maar of er echte hardstyle liefhebbers bij ons in de buurt zitten.. mwah. Ken er niet veel dus denk dat je daar je line-up ook op aan moet passen. Dus wat handjeklap hardstyle includen :P

Volgensmij is Deepack te duur. Waarom niet Frequencerz, Wavolizer-B-Front ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dat is natuurlijk ook allemaal afhankelijk van kosten & eventuele sponsoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, en misschien kun je aantrekkelijke deals maken. Ook met artiesten/labels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Wavolizer ook niet goedkoop is hoor, hij moet wel uit Denemarken komen :P
Maar daar heb ik verder ook geen weet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aaah, dan iemand anders, wist niet eens dat ie deens was :P. Josh&Wesz ofzo :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ipv een Wavolizer gewoon Solutio & The I's of Geck- O ofzo:P.
Frequencerz en Titan lijken me ook erg dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Denk dat Wavolizer ook niet goedkoop is hoor, hij moet wel uit Denemarken komen :P
Maar daar heb ik verder ook geen weet van.

Maar daar staat wel tegenover dat de 'normale' prijs voor hem erg laag is. Denk zo rond de €250,00.
En het is wel een artiest waarvoor iemand speciaal naar dit feest zal komen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou iets minder groot denken qua dj's,
stel (bijv) voor een B-front, en een Solutio & The I's, en daarom heen contest winners van 1 of andere demo, waar je de line-up mee kan volgooien, stel dat het een succes word, dan kun je aankomende edities steeds iets verrassends neerzetten, en kun je de vorige editie(s) natuurlijk makkelijker overtreffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou sowieso ook 1 (iets) bekendere mainstream artiest boeken. Lokt gewoon een hoop volk extra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik zou sowieso ook 1 (iets) bekendere mainstream artiest boeken. Lokt gewoon een hoop volk extra.


doe eens een gokje wat Headie, of Wildstylez kost per uur dan :whistle: dat loopt volgens mij echt in de duizenden euro's hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:33 
 
Artiest

Plan van Aanpak maken is het eerste wat je moet doen. Daarin worden dingen duidelijk. Mijn studie leer je evenementen en feesten organiseren dus hulp of vragen sta ik altijd voor open!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
nielstil schreef:
Ik zou sowieso ook 1 (iets) bekendere mainstream artiest boeken. Lokt gewoon een hoop volk extra.


doe eens een gokje wat Headie, of Wildstylez kost per uur dan :whistle: dat loopt volgens mij echt in de duizenden euro's hoor!

Daarom ook die iets erbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alleen zit je wel met een bepaalde eindtijd, dit soort dingen zijn meestal rond een uur of 4 afgelopen en dan heeft het OV eigenlijk ook geen zin meer. Je moet daar dus ook rekening mee houden, er moet o.a. genoeg parkeerruimte zijn. Maar aan wat voor zaal dacht je? Iets als ARE48 ofzo?

En ik zou wel 1 écht bekende naam doen, die ook onder 'dagjesmensen' bekend is. Wildstylez of Coone ofzo. Je moet toch mensen trekken, en ik weet dat bijv. bij mij in de buurt echt iedereen helemaal gek is van Coone & Psyko Punkz. Als je B-Front in de buurt laat optreden gaat er echt amper iemand heen maar als 1 van hun komt stroomt het helemaal vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:41 
 
Artiest

Voordat je überhaupt inhoudelijk gaat kijken moet je met een visie komen en een sterk concept. Zonder goede visie en zonder sterk concept faal je geheid. Natuurlijk gaat het hier om een project en niet een groot bedrijf, maar je moet wel iets brengen wat anderen niet brengen of iets WAAR anderen het niet brengen.
Vervolgens moet je denk ik toch wel een groep mensen samenstellen met wie je samen gaat werken en vergeet niet dit vergt veel tijd en moeite van alle projectleden.
Plan van Aanpak maken voor je project en een flink stuk onderzoek natuurlijk.
Line-up moet aansluiten op doelgroep, budget, concept etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, fijne reacties hier :). Kan ik zeker wat mee!
Dus, qua line up zou je aan zoiets kunnen denken :
Psyko Punkz
B-front
S& The I's
Frequencerz
Nog 3 demo winnaars
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hmm, fijne reacties hier :). Kan ik zeker wat mee!
Dus, qua line up zou je aan zoiets kunnen denken :
Psyko Punkz
B-front
S& The I's
Frequencerz
Nog 3 demo winnaars


als dat in je budget ligt! zou ik zoiets wel overwegen, misschien 1, of 2 grote namen minder.. scheelt geld, en het is makkelijker om je volgende editie nog "beter" uit de verf te komen qua line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en ipv demo winnaars kun je zelf ook op zoek gaan naar beginnend talent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet wel bijna zeker dat dat niet in een budget past Urban ;)
Hoe veel wil je bijvoorbeeld vragen voor een kaartje? Hoeveel man verwacht je? Wat is het budget voor de artiesten? Hoe veel kost de zaal? Hoeveel betaal je voor de beveiligers? Laat je sponsors betalen?

Allemaal vragen die je jezelf moet stellen. Hoe veel wil je op het eind van de rit over hebben? Wil je de vrijwilligers een beloning geven om het eventueel nog een keer te doen?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic