dan kun je de halve eredivisie afschaffen..djpatt wrote:voetbalzone hoolies bedoel je.
ik denk dat vitesse blij mag zijn met een 2-0 nederlaag. hebben dit jaar niks te zoeken in de eredivisie
Active topics in Off-Topic
Moderators
lekker weertje, nu maar vast terrasje pakken en langzaamaan voorbereiden op vnf!
Matchday, love it
Matchday, love it
Knap hoor, in eigen huis tegen een slechte club met 3-2 voor staan, sodejuMr. Monster wrote:Ajax 3-2 voor
PSV 1-0 :d
Machiel wrote:Ohja 2 steunpilaren voor komend seizoen wss weg!
Sheik naar newcastle oid en Ruiz naar Sevilla, tenminste als ze Fabiano verkopen dan!
dus dan mag je niet blij zijn :')The Indicator wrote:Knap hoor, in eigen huis tegen een slechte club met 3-2 voor staan, sodejuMr. Monster wrote:Ajax 3-2 voor
In eigen huis zijn jullie toch onverslaanbaar en krijgen jullie toch noooit goals tegen, dus mag ik het toch een slechte prestatie vinden?Mr. Monster wrote:dus dan mag je niet blij zijn :')The Indicator wrote:Knap hoor, in eigen huis tegen een slechte club met 3-2 voor staan, sodejuMr. Monster wrote:Ajax 3-2 voor
onverslaanbaarThe Indicator wrote:In eigen huis zijn jullie toch onverslaanbaar en krijgen jullie toch noooit goals tegen, dus mag ik het toch een slechte prestatie vinden?Mr. Monster wrote: dus dan mag je niet blij zijn :')
Ajax 4-2 voor na mooie goals Anita
dan loopt je teletekst achterThe Indicator wrote:hoezo 4-2, kzie niks op teletekst?
Ah nu heeft ie pas geupdate op nos.nl
De graafschap in de 4de minuut rood, da is wel erg slecht lol
ja ik zag het al, dan ben je meteen kansloosThe Indicator wrote:Ah nu heeft ie pas geupdate op nos.nl
The Indicator wrote:Denkt het niet noisehunterz
Ook al was het een erg zwakke tegenstander, PSV kon er wel over heen. Toivonen the man.
Hij staat perfect op het middenveld eigenlijk, z'n passes geven het spel van PSV andere dimensies.
Ohja, en ook een keer leuk om een hoger doelsaldo dan Ajax te hebben
Hij staat perfect op het middenveld eigenlijk, z'n passes geven het spel van PSV andere dimensies.
Ohja, en ook een keer leuk om een hoger doelsaldo dan Ajax te hebben
Ja schitterende goal van Anita, die snoert zijn haters even de mond. En ook v/d Wiel erg sterk vandaag. Jullie hebben 2 goeie backs staan daar.Mr. Monster wrote:onverslaanbaarThe Indicator wrote:In eigen huis zijn jullie toch onverslaanbaar en krijgen jullie toch noooit goals tegen, dus mag ik het toch een slechte prestatie vinden?Mr. Monster wrote: dus dan mag je niet blij zijn :')en nooit goals tegen?? dat heb je mij niet horen zeggen hoor, Ajax moet gewoon voor ieder punt vechten
Ajax 4-2 voor na mooie goals Anita
Wij morgen ook weer even 3 punten pakken tegen Excelsior, benieuwd wat het wordt
Been: 'Ik hoef De Cler nooit meer te zien'
Dat zijn beste uitspraken
. Hopelijk krijgt Mario het jonge team weer op de rails, en halen ze de top 5. Ik heb er wel vertrouwen in!
Dat zijn beste uitspraken
Had dit eerlijk gezegd niet verwacht van Been, die houdt zulke dingen altijd binnenskamers. Maar goed, De Cler schijnt zichzelf boven de groep te hebben gezet, dus met dat in het achterhoofd is het misschien geeneens zo vreemd..Parvuz wrote:Been: 'Ik hoef De Cler nooit meer te zien'
Dat zijn beste uitspraken. Hopelijk krijgt Mario het jonge team weer op de rails, en halen ze de top 5. Ik heb er wel vertrouwen in!
tis beter voor feyenoord dat de cler nooit meer hoeft te komen
egt een dramatische speler atm, die denkt dat hij nog in oranje kan. wat dat betreft respecteer ik andre ooijer
egt een dramatische speler atm, die denkt dat hij nog in oranje kan. wat dat betreft respecteer ik andre ooijer
Als die nooit meer hoeft te komen daalt de gemiddelde leeftijd nog eens flink haha. De gemiddelde leeftijd is ook het enige wat hij in het team een beetje hoog houd. Gio kon tenminste de gemiddelde kwaliteiten ook redelijk hoog houden. Ik mis hem nu al.djpatt wrote:tis beter voor feyenoord dat de cler nooit meer hoeft te komen