Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd, wat een kutdag. Kater, en dan verliest feyenoord ook nog eens met 3-2...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat 2e is toch positief, ik heb zo hard gelachen dat ik mn kater kwijt ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Parvuz schreef:
Been: 'Ik hoef De Cler nooit meer te zien'
Dat zijn beste uitspraken :oh: . Hopelijk krijgt Mario het jonge team weer op de rails, en halen ze de top 5. Ik heb er wel vertrouwen in!


Had dit eerlijk gezegd niet verwacht van Been, die houdt zulke dingen altijd binnenskamers. Maar goed, De Cler schijnt zichzelf boven de groep te hebben gezet, dus met dat in het achterhoofd is het misschien geeneens zo vreemd..

De Cler maakt zich al een tijdje onmogelijk binnen de groep, dit is de terechte druppel.
Hij hing toch meer aan de bar dan dat ie op het veld presteerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ruik een terug keer naar ajax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 22:48 
 

Robster schreef:
Ajax heeft gewonnen, Feyenoord verloren.
Mijn dag kan niet meer stuk :D

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Robster schreef:
Ajax heeft gewonnen, Feyenoord verloren.
Mijn dag kan niet meer stuk :D

:kiss:


Die voelde ik echt al aankomen, was gewoon afwachten wanneer die kwam :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beerens naar Ajax of Twente? Van Gelder meldde gister dat Ajax op hem heeft geboden, maar Twente heeft ook intresse..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Beerens naar Ajax of Twente? Van Gelder meldde gister dat Ajax op hem heeft geboden, maar Twente heeft ook intresse..


Ajax heeft toch al de Ridder teruggehaald dit seizoen voor rechtsbuiten positie? duidelijk weer een voorbeeld hoe Ajax zijn macht misbruikt om z'n concurrentie te verzwakken door spelers weg te kopen. Twente wil hem als serieuze vervanger van Ruiz aantrekken dat kan ik tenminste nog begrijpen.

Over Jack van Gelder gesproken, ik vind het nog steeds erg triest dat hij als journalist/presentator duidelijk er voor uitkomt dat hij voor Ajax is. Hij loopt ook altijd wijs te doen dat hij connecties heeft en meer weet dat de gemiddelde journalist. De presentator/trice van het 8 uur journaal gaat toch ook niet vertellen op tv op welke partij ze stemt :')

Hugo Borst is ook open over zijn Sparte liefde, maar hij kan Sparta ook de grond in boren als ze weer eens slecht spelen. Jack zegt nooit iets negatiefs over Ajax en als er de hele uitzending over andere is gepraat zegt hij altijd nog op het laatst, ohja we moeten het nog even over Ajax hebben, echt hoor als presentator op de radio tijdens NL wedtrijden vind ik hem wel grappig, maar daarbuiten echt een triest ventje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hij hing toch meer aan de bar dan dat ie op het veld presteerde.

Dat is dan ook nog het enige wat hij die jonkies kan leren. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Edwinn schreef:
Beerens naar Ajax of Twente? Van Gelder meldde gister dat Ajax op hem heeft geboden, maar Twente heeft ook intresse..


Ajax heeft toch al de Ridder teruggehaald dit seizoen voor rechtsbuiten positie? duidelijk weer een voorbeeld hoe Ajax zijn macht misbruikt om z'n concurrentie te verzwakken door spelers weg te kopen. Twente wil hem als serieuze vervanger van Ruiz aantrekken dat kan ik tenminste nog begrijpen.

Over Jack van Gelder gesproken, ik vind het nog steeds erg triest dat hij als journalist/presentator duidelijk er voor uitkomt dat hij voor Ajax is. Hij loopt ook altijd wijs te doen dat hij connecties heeft en meer weet dat de gemiddelde journalist. De presentator/trice van het 8 uur journaal gaat toch ook niet vertellen op tv op welke partij ze stemt :')

Hugo Borst is ook open over zijn Sparte liefde, maar hij kan Sparta ook de grond in boren als ze weer eens slecht spelen. Jack zegt nooit iets negatiefs over Ajax en als er de hele uitzending over andere is gepraat zegt hij altijd nog op het laatst, ohja we moeten het nog even over Ajax hebben, echt hoor als presentator op de radio tijdens NL wedtrijden vind ik hem wel grappig, maar daarbuiten echt een triest ventje


+1 heel veel over jack van gelder. Heb ook echt een grafhekel aan die gozer... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vites heeft een nieuwe eigenaar :worship:
3 woorden: Lang Leven Georgie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Vites heeft een nieuwe eigenaar :worship:
3 woorden: Lang Leven Georgie!

Haha hij wil binnen 3 jaar kampioen worden. En binnen 2 dagen nieuwe spelers aantrekken, Suarez en Ruiz zijn de eerste 2. Daarna komt van der Wiel en Stekelenburg. Die verkoopt hij volgend seizoen weer en gaat hij voor de grote buitenlandse spelers. Cech word doelman, Terry centraal en Torres in de spits.
En nu ff serieus, dit lijkt me niet goed voor het nederlandse voetbal :( Heracles heeft alles netjes op orde, en zonder geld van buitenaf draaien ze netjes mee in de eredivisie, en vitesse gaat al paar jaar slecht, en dan komt er een rijke stinkerd en dan draaien ze mee in de top. life's not fair. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha hij wil binnen 3 jaar kampioen worden. En binnen 2 dagen nieuwe spelers aantrekken, Suarez en Ruiz zijn de eerste 2. Daarna komt van der Wiel en Stekelenburg. Die verkoopt hij volgend seizoen weer en gaat hij voor de grote buitenlandse spelers. Cech word doelman, Terry centraal en Torres in de spits.
En nu ff serieus, dit lijkt me niet goed voor het nederlandse voetbal :( Heracles heeft alles netjes op orde, en zonder geld van buitenaf draaien ze netjes mee in de eredivisie, en vitesse gaat al paar jaar slecht, en dan komt er een rijke stinkerd en dan draaien ze mee in de top. life's not fair. :(

Doet me vrij weinig. Zo gaat 't altijd bij ons, iedereen loopt ons altijd af te zeiken. Ik ga lachen als we binnen 3 jaar daadwerkelijk kampioen worden. Maar buiten dat was ik al redelijk tevreden met de huidige selectie (met een gemiddelde leeftijd van, ik meen, 21 :') ) Maar we zullen zien wat de toekomst brengt. Voor de sceptischie: 'Lekker. PUH!' :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Doet me vrij weinig. Zo gaat 't altijd bij ons, iedereen loopt ons altijd af te zeiken. Ik ga lachen als we binnen 3 jaar daadwerkelijk kampioen worden. Maar buiten dat was ik al redelijk tevreden met de huidige selectie (met een gemiddelde leeftijd van, ik meen, 21 :') ) Maar we zullen zien wat de toekomst brengt. Voor de sceptischie: 'Lekker. PUH!' :whistle:

Tegen ajax deden ze het echt goed vond ik, ik heb niet de hele wedstrijd gezien, alleen de samenvatting. Maar toch leek het zo dat ajax het niet makkelijk had. En die 17 jarige die scoort, dat heeft wel wat. Dat gebeurt niet als er rijke lui clubs overnemen. Dat gaat tenkoste van de jeugdopleiding, kijk maar naar Engeland. Dat nationale elftal is niks meer. Maar wie weet is vitesse straks wel weer de club die Nederland op de kaart zet in de CL :P . Ik wens ze veel succes toe :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Tegen ajax deden ze het echt goed vond ik, ik heb niet de hele wedstrijd gezien, alleen de samenvatting. Maar toch leek het zo dat ajax het niet makkelijk had. En die 17 jarige die scoort, dat heeft wel wat. Dat gebeurt niet als er rijke lui clubs overnemen. Dat gaat tenkoste van de jeugdopleiding, kijk maar naar Engeland. Dat nationale elftal is niks meer. Maar wie weet is vitesse straks wel weer de club die Nederland op de kaart zet in de CL :P . Ik wens ze veel succes toe :P .

Ja is ook zo. Maar een van de redenen waarom hij Vitesse had gekozen was de jeugdopleiding. Dus ik vertrouw er op dat dat helemaal goed komt. Maar ik denk dat dit een (héél) vreemd seizoen gaat worden, niet alleen voor ons maar voor de hele eredivisie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Ja is ook zo. Maar een van de redenen waarom hij Vitesse had gekozen was de jeugdopleiding. Dus ik vertrouw er op dat dat helemaal goed komt. Maar ik denk dat dit een (héél) vreemd seizoen gaat worden, niet alleen voor ons maar voor de hele eredivisie.

We shall see, voorspellen kun je het toch niet. Als er maar mooie dingen gebeuren, acties, doelpunten en opvallende dingen. Daar voor volg je het toch uiteindelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Vites heeft een nieuwe eigenaar :worship:
3 woorden: Lang Leven Georgie!


dit word de egte dood van vitesse :worship:

eigenaar over 2 jaar weg, spelers blijven en vitessse heeft een schuld hoger dan alle nederlandse clubs bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

op voetbal forums gaat nu al rond dat psv kampioen wordt omdat ze nu wel degelijk maar toch ook wel vermakelijk voetbal spelen, en een sterk team heeft neergezet. Ik weet niet of ze kampioen worden, maar ik hoop het wel. :D Maar als een andere club het meer verdient vind ik het niet erg dat hun kampioen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
op voetbal forums gaat nu al rond dat psv kampioen wordt omdat ze nu wel degelijk maar toch ook wel vermakelijk voetbal spelen, en een sterk team heeft neergezet. Ik weet niet of ze kampioen worden, maar ik hoop het wel. :D Maar als een andere club het meer verdient vind ik het niet erg dat hun kampioen worden.

Ik verwacht ook dat psv het word. Mja laatste paar jaar word het toch een verrassing aan het einde. Maar een kampioenschap levert tegenwoordig niet zo veel meer op voor de clubs, alleen het geld van CL waar ze dan even inzitten. Denk dat ver komen in EL meer geld oplevert voor een club als psv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 20:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha ben benieuwd ben namelijk Vitesse fan XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat ik ervan moet denken..

Spelen er btw nog mensen Profcoach? Anders weer ff Hardtraxx pooltje aanmaken, vorig jaar namelijk gewonnen!:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De coach wil serviers, kroaten en georgiers kopen, moet je dan blij zijn als vitesse, vind het trouwens ook niet kloppen dat ie dat talent van barcelona haalt(die georgier) maar dat talent kon ook naar chelsea. Ik bedoel wat zou jij doen, naar vitesse of naar chelsea? Klopt iets niet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
De coach wil serviers, kroaten en georgiers kopen, moet je dan blij zijn als vitesse, vind het trouwens ook niet kloppen dat ie dat talent van barcelona haalt(die georgier) maar dat talent kon ook naar chelsea. Ik bedoel wat zou jij doen, naar vitesse of naar chelsea? Klopt iets niet :')


Mwa, om als jong talent op de bank te gaan verkommeren bij Chelsea, dat vind ik persoonlijk ook geen goed idee.
Hij had mss beter gwn naar Chelsea gegaan, maar dan op uitleenbasis bijvoorbeeld naar Vitesse of een andere club...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maar t talent is georgier en de eigenaar ook, ineens komt ie naar vitesse, van de ene op de andere dag... vind ik vreemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
maar t talent is georgier en de eigenaar ook, ineens komt ie naar vitesse, van de ene op de andere dag... vind ik vreemd

Vind ik niet zo vreemd, zou het vreemder vinden als die Chanturia naar vitesse ging zonder dat er een Georgische eigenaar zat. Mja heb nog nooit van dat "talent" gehoord. We zullen het wel zien :P .

Edit: Heb is ff de lijst van voetbalelftal van Georgië erbij gepakt, en ik ben bang dat vitesse het moet gaan doen met namen als: Khizaneishvili, Tskitishvili (zit zonder club), Menteshashvili en Iashvili.
Denk dat de naam Vitesse ook veranderd in Vilitesse.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic