Wat een kut wedstrijd.Oxbow wrote:de overwinning van heracles werd mede mogelijk gemaakt door FC Utrecht![]()
zo zondeee dit
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
t i officieel... feyenoord heb van Beukering vastgelegd, zondag kan hij al spelen...
nou we zullen zien
nou we zullen zien
Hehe ja das natuurlijk wel humor. Maar goed, toen Michael Mols werd vastgelegd vond dat ook iedereen hilarisch, die heeft ons toch mooi de beker bezorgd 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ja naja een type als Mols is wel iemand die Luc kan gebruiken in de aanval, ik ben benieuwd of die v. beukering wat leuks ken doen en een beetje van dienst kan zijn als een wat oudere speler.dawasiknie wrote:Hehe ja das natuurlijk wel humor. Maar goed, toen Michael Mols werd vastgelegd vond dat ook iedereen hilarisch, die heeft ons toch mooi de beker bezorgd
Ik denk het wel hoor, hij is wel een mannetje wat dat betreft die anderen misschien wel beter laat voetballen en hij knapt erop los op de goal, misschien breekt hij de ban. Castaignos voegt niks toe aan het spel van Feyenoord en schiet er nu wel 4 in, maar ik ben nog laaange niet overtuigd..
Eigenlijk van meer dan de helft van Feyenoord niet maargoed.
Eigenlijk van meer dan de helft van Feyenoord niet maargoed.
Vind Luc ook vrij overschat idd.
Als ze hem nu voor een paar miljoen kunnen lozen moeten ze dat gewoon doen, we hebben het geld hard nodig.
Als ze hem nu voor een paar miljoen kunnen lozen moeten ze dat gewoon doen, we hebben het geld hard nodig.
Precies, Jhon zal het zeker niet minder doen dan Lucie 
LOL, 1 van de grootste talenten die er bij jullie rondlopen!dawasiknie wrote:Vind Luc ook vrij overschat idd.
Onzin Machiel, hij doet het nu redelijk omdat ze niet anders hebben maar ik weet niet wat zijn specifieke talent is hoor.
Scoren? Nee
Koppen? Nee
Meevoetballen? Mwah
Snelheid achter de verdediging? Ja
Positioneel? Mwah
Ik vind Plet beter bijv.
Scoren? Nee
Koppen? Nee
Meevoetballen? Mwah
Snelheid achter de verdediging? Ja
Positioneel? Mwah
Ik vind Plet beter bijv.
Op basis van wat? Een hele hype na een jeugd-WK onder 17?Machiel wrote:LOL, 1 van de grootste talenten die er bij jullie rondlopen!dawasiknie wrote:Vind Luc ook vrij overschat idd.
Heb het baasje nu al zo vaak zien spelen maar hij komt op bijna elk vlak te kort. Bij Wijnaldum, Fer, Van Haaren en Cabral zie je gelijk dat ze talent hebben en wat ze goed kunnen, bij Castaignos is het mij na 15 wedstrijden nog niet duidelijk wat ie kan.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
die gast is net 18, ik vind at je niet kunt oordelen over het feit of die goed of slecht is, het ligt ook aan het team om hem heen, hij is een talent, zoals feyenoord er veel van heeft. Veel meer kun je niet zeggen
Wie heeft hem ooit in de jeugd zien spelen dan? Ik heb hem een paar x gezien en stak er altijd met kop en schouders bovenuit. Hij is snel/sterk/technisch en heeft een neusje voor de goal. Een prima voetballer. En vraag is rond daar, iedereen zal je vertellen dat het een groot talent is.
Hij is alleen denk ik nog niet klaar voor de stap om mee te doen met de echte jongens.
En beun, heb je die plet wel eens een hele wedstrijd zien spelen?
Hij is alleen denk ik nog niet klaar voor de stap om mee te doen met de echte jongens.
En beun, heb je die plet wel eens een hele wedstrijd zien spelen?
Haha nou het loopt nog niet hoorChukkels wrote:AJAX!!!![]()
![]()
8-0
het is gewoon een schande, geen enkele belevingflevoboys wrote:Haha nou het loopt nog niet hoorChukkels wrote:AJAX!!!![]()
![]()
8-0.
5-2
Ietwat geflatteerd maargoed!
Hoe lang gaat ajax dat tergende gelul van die vetklep nog pikken? "Ja hunnie hebben die en die op de flank en wij hebben helemaal niks weeeehweeehweeeh". Alsjeblieft zeg, wat een clown. Hoop dat ie nog lang aan het roer blijft daar haha.
Ze mogen blij zijn dat wij over 2 weken op bezoek komen, dat ze toch nog wat punten kunnen pakken.
Ze mogen blij zijn dat wij over 2 weken op bezoek komen, dat ze toch nog wat punten kunnen pakken.
-
NHardtraxxer
- 111 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
haha dat meen je toch niet, feyenoord is al niet goed bezig en dan wil jij nog mss wel 1 van de goede spelers van feyenoord verkopendawasiknie wrote:Vind Luc ook vrij overschat idd.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Eindelijk weer feest dit jaar in Eindhoven!wootum wrote:5-2![]()
Feyenoord staat nu voor overigens, Biseswar.
Leerdam!Khadber wrote:Feyenoord staat nu voor overigens, Biseswar.
Klopt, mi scuzi.FRArnold wrote:Leerdam!Khadber wrote:Feyenoord staat nu voor overigens, Biseswar.
Ongelooflijk dat Feyenoord zelfs uit bij Willem II niet kan winnen..