En terecht! 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wootum wrote:Willem II weer verloren
Willem II is hard op weg om diverse negatieve records te breken. De ploeg won dit seizoen nog niet in de Eredivisie en is zelfs de slechtste ploeg van Europa.
De Tilburgers pakten in de eerste veertien duels pas twee puntjes. Geen enkele andere ploeg in Europa doet het zo slecht. FC Cukaricki uit Servië heeft drie punten na dertien wedstrijden en het Kroatische Krvatski Dragovoljac heeft zes punten uit de eerste zestien duels.
Ook het Franse Arles heeft pas zes punten, maar heeft veertien wedstrijd gespeeld. De top vijf wordt compleet gemaakt door Charleroi. De Belgen hebben na zestien optredens pas zeven punten gesprokkeld.
post liever als ze een keer winnenwootum wrote:Willem II weer verloren
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
De Graafschap weer gewonnen! 
ook al tegen excelsior ??? nu zijn ze egt gedegradeerdwootum wrote:Willem II weer verloren
edit: lol tis gelijk, maar dan nog
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
niks is zeker, feyenoord speelt ook nog mee 
die degraderen na nacompetitieSkedoedelefloeps wrote:niks is zeker, feyenoord speelt ook nog mee
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik hoop t nietdjpatt wrote:die degraderen na nacompetitieSkedoedelefloeps wrote:niks is zeker, feyenoord speelt ook nog mee
Ik als Ajax-fan hoop ook zeker niet dat Feyenoord degradeert. Laat ze maar terugkomen naar plaats 5 of iets daar dicht bij. En dat de clashes tussen Ajax en Feyenoord mooier kunnen worden dan nu.Skedoedelefloeps wrote:ik hoop t nietdjpatt wrote:die degraderen na nacompetitieSkedoedelefloeps wrote:niks is zeker, feyenoord speelt ook nog mee
Zo is er ook niet veel te juichen voor Ajax
feyenoord speelt ook weer lekker hoopgevend, zal mij benieuwen wat ajax zonder suarez kan straks
edit: dimitry bulyyyyyyyyyyyykin
edit: dimitry bulyyyyyyyyyyyykin
Wat speelt Ajax toch ook in een bedroevend laag tempo zeg, ongelooflijk..
Als je het tempo beetje opvoert speel je VVV toch aan gort..
Als je het tempo beetje opvoert speel je VVV toch aan gort..
Last edited by flevoboys on 28 Nov 2010 16:08, edited 1 time in total.
Feyenoord wint weer es, en is er gewoon nog helemaal niks gebeurd in venlo :S?
Nu net 0-1The Indicator wrote:Feyenoord wint weer es, en is er gewoon nog helemaal niks gebeurd in venlo :S?
ahnee dit meen je niet, die dikzak scoort :')
Die dikzak legt hem tenminste in het netje, iets wat Sulejmani al 3x had moeten doen
Hij scoort nu wel, werd eens tijd
.
Naja, daarvoor is het ajax zonder suarez he 
Preciesflevoboys wrote:Hij scoort nu wel, werd eens tijd.
jaloers omdat jouw club nog steeds hoog staatTrainfreak wrote:Nu net 0-1The Indicator wrote:Feyenoord wint weer es, en is er gewoon nog helemaal niks gebeurd in venlo :S?
als je de lijst omdraait
de overwinning van heracles werd mede mogelijk gemaakt door FC Utrecht
zo zondeee dit
zo zondeee dit
Ik was erbij net, dit was inderdaad zo, Heracles opende de wedstrijd lekker met een paar kansjes, maar daarna hield het op. Ze kwamen niet meer lekker in de wedstrijd, en na rust was het nog minder. Maar Utrecht was al helemaal tam, Heracles verdiende de overwinning wel, maar niet van harte. Wel een opzwepende wedstrijd, was niet saai, ondanks het spel.Oxbow wrote:de overwinning van heracles werd mede mogelijk gemaakt door FC Utrecht![]()
zo zondeee dit