Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
http://www.vi.nl/Radio-item/203409/Toivonen-wordt-leidersrol-toegedicht-in-Eindhoven.htm

Ik mag hopen van niet. Als die jongen het goede voorbeeld moet geven...gaan we elke wedstrijd wel smerige trucjes zien. Jammer, heeft die speler ook helemaal niet nodig, is goed genoeg van zichzelf.

PS: Enschede-based Twente fan hier. Just so people know.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Een kameraad van mij was er ook aan het werk.
Maar hij kon gelukkig op tijd weg komen maar zijn collega lag er wel onder hoe het nu gaat met zijn collega weet ik niet


hoorde zondag dus dat die collega die jongen van 24 was die overleden was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Martin schreef:
Een kameraad van mij was er ook aan het werk.
Maar hij kon gelukkig op tijd weg komen maar zijn collega lag er wel onder hoe het nu gaat met zijn collega weet ik niet


hoorde zondag dus dat die collega die jongen van 24 was die overleden was..

Ach sick, gecondolleerd. Ik woon er op 5 minuten en werk er op 100 meter vandaan, maar merkte het pas toen de sirenes werkelijk overal vandaan kwamen. Op zo'n moment is voetbal een bijzaak, en kun je alleen maar hopen dat iedereen er goed vanaf komt. Helaas zijn deze twee mensen door dit ongeluk (nog in onderzoek) overleden, en wens ik hun familie het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Martin schreef:
Martin schreef:
Een kameraad van mij was er ook aan het werk.
Maar hij kon gelukkig op tijd weg komen maar zijn collega lag er wel onder hoe het nu gaat met zijn collega weet ik niet


hoorde zondag dus dat die collega die jongen van 24 was die overleden was..

Ach sick, gecondolleerd. Ik woon er op 5 minuten en werk er op 100 meter vandaan, maar merkte het pas toen de sirenes werkelijk overal vandaan kwamen. Op zo'n moment is voetbal een bijzaak, en kun je alleen maar hopen dat iedereen er goed vanaf komt. Helaas zijn deze twee mensen door dit ongeluk (nog in onderzoek) overleden, en wens ik hun familie het beste.

ik kende die collega niet hoor.
maar ik vroeg hem dus hoe het met zijn collega ging en toen hoorde ik dus dat hij overleden was
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MARIO BEEN STAPT OP

Mario Been vertrekt per direct als trainer bij Feyenoord. Twintig van de 23 spelers uit de spelersgroep hebben het vertrouwen opgezegd in de oefenmeester van de Rotterdamse club. Na een gesprek met technisch directeur Martin van Geel kwam Been tot de conclusie op te stappen. Om 1 uur staat er een extra ingelaste persconferentie gepland in Ermelo. Daar is Feyenoord momenteel op trainingskamp. Mario Been was de afgelopen drie jaar trainer van Feyenoord.

WTF! Twintig van 23??? Onvoorstelbaar dit... Kan er verder niet rouwig om zijn maar wat een ideaal tijdstip om op te stappen zeg (not...) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat hadden ze beter wat eerder kunnen vragen ja, maar 20 van de 23 spelers die het niet meer in je zien zitten :oh: Wat een gedoe allemaal rond Feyenoord. Wijnaldum net vertrokken, Fer die weg wil en nu ook nog de trainer die opstapt. Lekker rustige voorbereiding dan.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word gewoon met een enorme glimlach wakker door dit nieuws. Wat een timing, wat een inzicht! :lol:

En dan ook nog eens die supporter die Fer bedreigde. Ja, het loopt lekker daar in Rotjeknor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde even later nog op het in nieuws dat het al downplayed was naar 13 van de 18. Maar goed, als Fer nu nog niet naar Enschede komt...zou een mooi opvolger wezen voor Theo, weet alleen dan niet wat de met de 10 doen, Ruiz/Chadli/W. Janssen/De Jong...er zal iemand sneuvelen. En Berghuis helaas ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

werd tijd dat been opstapte

ben dan wel geen feyenoorder

maar t enige wat er uit die man kwam was:

2009: ja het is nog een jonge ploeg en we moeten vanaf het begin beginnen en dat kost tijd
2010: ja het is nog een jonge ploeg en we moeten vanaf het begin beginnen en dat kost tijd
2011: ja het is nog een jonge ploeg en we moeten vanaf het begin beginnen en dat kost tijd


miss dat ze nu weer wel wat beter gaan voetballe
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:06 
 
Artiest

Heeft niets met Been te maken, de man werd met 4de in zijn eerste seizoen. Dat was een prestatie en dan opeens 10de het seizoen erna en dan zou hij slecht zijn, nee... Feyenoord heeft totaal geen capaciteit qua geld en moet het hebben van eigen jeugd, als die spelers dan zonder hart voor de club weigeren bij te tekenen etc. Tja dan houdt je de 2derangs spelers over en dan strijd je gewoon in de middenmoot. Feyenoord krijg een veel lastiger seizoen nu, geloof mij maar, met of zonder Mario maakt niets uit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie van Hanegem nog wel komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iemand die zoveel stront heeft moeten pikken omdat z'n spelers alles laten liggen.. hard.

Lelijke spelersgroep. Nuff said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste uitslag na vertrek Been: 11-0 winst. :P haha.
Natuurlijk tegen een amateurclubje en zegt niets. Ik ben benieuwd wie de nieuwe hoofdtrainer wordt bij Feyenoord. Wel jammer dat het over is voor Been, was best wel fan van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 00:04 
 
Artiest

"Dit ligt op jullie bord. Weet wat je teweeg gaat brengen. Dit is niet goed voor de club."

Baas die Van Geel, idd gewoon die spelers laten weten dat als ze degraderen het puur en alleen hun schuld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 00:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Heeft niets met Been te maken, de man werd met 4de in zijn eerste seizoen. Dat was een prestatie en dan opeens 10de het seizoen erna en dan zou hij slecht zijn, nee... Feyenoord heeft totaal geen capaciteit qua geld en moet het hebben van eigen jeugd, als die spelers dan zonder hart voor de club weigeren bij te tekenen etc. Tja dan houdt je de 2derangs spelers over en dan strijd je gewoon in de middenmoot. Feyenoord krijg een veel lastiger seizoen nu, geloof mij maar, met of zonder Mario maakt niets uit >.<

Het voetbal onder Mario was echt totaal NIET om aan te gluren man. Feyenoord heeft in het hele seizoen 3 goeie wedstrijden gespeeld: Utrecht thuis, Utrecht uit en PSV thuis. Dat was het dan. Sorry hoor, met alle excuses en smoesjes die je kon verzinnen, wat Feyenoord deels presteerde (tegen erbarmelijke tegenstanders) was niet acceptabel.

En als het niet Been was maar elke willekeurige andere trainert, had de hele achterban al om vertrek geschreeuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feyenoord heeft gewoon een trainer a la van gaal, zoniet van gaal zelf nodig. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Heeft niets met Been te maken, de man werd met 4de in zijn eerste seizoen. Dat was een prestatie en dan opeens 10de het seizoen erna en dan zou hij slecht zijn, nee... Feyenoord heeft totaal geen capaciteit qua geld en moet het hebben van eigen jeugd, als die spelers dan zonder hart voor de club weigeren bij te tekenen etc. Tja dan houdt je de 2derangs spelers over en dan strijd je gewoon in de middenmoot. Feyenoord krijg een veel lastiger seizoen nu, geloof mij maar, met of zonder Mario maakt niets uit >.<

Het voetbal onder Mario was echt totaal NIET om aan te gluren man. Feyenoord heeft in het hele seizoen 3 goeie wedstrijden gespeeld: Utrecht thuis, Utrecht uit en PSV thuis. Dat was het dan. Sorry hoor, met alle excuses en smoesjes die je kon verzinnen, wat Feyenoord deels presteerde (tegen erbarmelijke tegenstanders) was niet acceptabel.

En als het niet Been was maar elke willekeurige andere trainert, had de hele achterban al om vertrek geschreeuwd.

Vergeet bij de goede wedstrijden echter niet Twente uit en thuis. Ik ben zelf Twente fan en vond Feyenoord in die wedstrijden, ondanks dat ze ze verloren, erg goed spelen, en kwam Twente (zeker thuis met Ruiz zijn comeback in de laatste minuut, zelden het stadion zo voelen schudden) twee keer goed weg. Maar goed, ook ik ben benieuwd wie het risico wil lopen nu Feyenoord te gaan coachen, zeker met het team wat er nu staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zo doen de supporters van de kampioen het, kippenvel! :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Twente is flink op dreef. 37 minuten gespeeld en 4-0 voor tegen fenerbahce xd
Ookal is het maar een oefenwedstrijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twente treft Vaslui...moet geen enkel probleem opleveren denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Iemand die zoveel stront heeft moeten pikken omdat z'n spelers alles laten liggen.. hard.

Lelijke spelersgroep. Nuff said.


Sorry, maar dan sla je de plank ook volledig mis..
Misschien eerst maar even inlezen in het complete verhaal over de situatie waarin Feyenoord zit, de omgang tussen spelers en trainer & de omgang tussen publiek en het bestuur van de club. Daarna kun je nog een conclusie trekken over de ontwikkelingen die nu plaats vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 21:07 
 
Artiest

Dream Chaser schreef:
Mol schreef:
Iemand die zoveel stront heeft moeten pikken omdat z'n spelers alles laten liggen.. hard.

Lelijke spelersgroep. Nuff said.


Sorry, maar dan sla je de plank ook volledig mis..
Misschien eerst maar even inlezen in het complete verhaal over de situatie waarin Feyenoord zit, de omgang tussen spelers en trainer & de omgang tussen publiek en het bestuur van de club. Daarna kun je nog een conclusie trekken over de ontwikkelingen die nu plaats vinden.


Denk dat zowel het bestuur als het legioen meer achter Been staat dan de 11 snotneusjes op het veld :lol:
Je ziet dat de coach met een hart voor de club weg gaat, terwijl hij heeft bewezen een goede coach te zijn.
Van Geel legt alle druk op de spelers en terecht, als Mario dan het probleem was laat ze het dan maar bewijzen dit seizoen. Ik zelf ben bang dat Feyenoord een strijd tegen degradatie gaat voeren als het enigszins begint zoals vorig seizoen. De meeste spelers op dat veld zijn jonkies die te breken zijn als een twijgje. Talent only gets yo so far. Ik moet het nog maar zien, hoop maar op een plaats in de middenmoot van het rechter rijtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je kon zeker zien dat Mario een hart voor de club heeft. Maar de omgang tussen spelers en trainer (ook door het gedrag van de trainer zelf) was niet echt fantastisch.
Zijn een hoop dingen gebeurt tussen beiden (voorbeeld Mario Been - El Ahmadi & Mario Been - Tim de Cler), waardoor het niet meer ging werken.

Dat het op de manier gebeurt zoals nu het geval is, is niet netjes te noemen. Maar onvermijdelijk.

Hoe het seizoen gaat lopen weet niemand. Het enige dat duidelijk is, is dat alle supporters inzet willen zien van de volledige selectie.
Dat je niet mee kunt doen voor het linker rijtje is een gegeven, maar strijd en inzet moet altijd zichtbaar zijn.
Als dat ontbreekt zullen ook de supporters zich tegen het team gaan keren.

Hoe dan ook, ik hoop op betere tijden voor mijn clubje :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reactie van Leo Beenhakker

"Er is één groot spel gespeeld"

Leo Beenhakker vermoedt een groot complot achter het min of meer noodgedwongen vertrek van trainer Mario Been bij Feyenoord. De oud-bestuurder kan het niet bevatten dat de werknemers (spelers) de baas (trainer) naar huis hebben gestuurd. “Ik zit nog kort genoeg boven op Feyenoord om te weten dat dit in scène is gezet, dat er één groot spel is gespeeld. Dit komt een aantal ’hoge heren’ heel goed uit”, moppert Beenhakker in De Telegraaf.

“Het is toch ongelooflijk dat dertien van de achttien knulletjes vertellen dat Been weg moet? Oneens, zegt de directie, maar accepteert het wel. Vervolgens wordt de volledige verantwoordelijkheid bij de spelers gelegd. Daar zijn maar drie letters voor L-A-F”, aldus Beenhakker, die vorig seizoen zelf vertrok en Been in de media nog altijd alle steun gaf.

“Juist op zulke momenten, als je weet hoe slecht je gabber ervoor staat, moet je er voor hem zijn. Mario is, zo durf ik te stellen, in zijn hele leven nog nooit zo geknakt geweest", toont Don Leo medelijden. "Vooral de manier waarop Mario afscheid moest nemen van zijn club, is verschrikkelijk. Dat een stelletje snotneuzen van twintig jaar, de Cabralletjes en Leerdammetjes van deze wereld, zeggen dat de trainer weg moet. De directie is het daar niet mee eens, maar neemt wel afscheid van Mario. Dat is ten hemel schreiend.”

Volgens de spelers van Feyenoord was er geen vertrouwen meer in Been. Beenhakker snapt er helemaal niets van. “Als je weet hoe dicht Mario bij de spelers stond, hoeveel ’gassies’ hij zijn debuut heeft laten maken. Ik las dat Been een mes in zijn rug heeft gehad. Maar het is veel erger dan dat. De directie reageert schouderophalend en is dus geen knip voor de neus waard. Misschien moeten Cabral en Leerdam maar solliciteren als directeur.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eindelijk het nieuwe twente tenue gepresenteerd


Afbeelding

ik vind er alleen geen zak aan jammergenoeg, net een pyjama :/ ziet er ook erg amateuristisch uit
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic