kampioensdruk te hoog... bam
grappig man.robkuh1990 wrote:kampioensdruk te hoog... bam
grappig man.robkuh1990 wrote:kampioensdruk te hoog... bam
Tja, ik kreeg zondag ook geen warning en Squirie wel. Ik ben gewoon bevoorrecht hierSkedoedelefloeps wrote:Ik krijg dan altijd de wind van voren maar deze mensen niet
Almighty wrote:Chukkels wrote:Volgens mij was het nog altijd Ajax 1 > Twente 2 afgelopen seizoen. Maar ja, aan de andere kant, bij Ajax ging het dak eraf tijdens het kampioensfeest op 15 mei. Twente doet er nu een stapje bovenop...Protoss wrote:vreselijk wat er met de beste club van nederland is gebeurt![]()
![]()
Kom op... tis Nederland.. dan mag het.Squirrie wrote:Hierover mogen geen grappen gemaakt worden
Inderdaad, meestal kun je door humor ook uit je sleur komen. Mensen die niet lachen, kunnen door middel van humor weer een stukje positiever in het leven te komen staan. Zie humor als een remedie voor vele problemen.robkuh1990 wrote:Kom op... tis Nederland.. dan mag het.Squirrie wrote:Hierover mogen geen grappen gemaakt worden
Vind het wel sneu voor twente hoe en wat er gebeurt is
(bouwkraan tikte wss draagbalk aan)
Maar goed, je kan nu wel serieus gaan doen hierover, maar zie het zoo, had veel erger kunnen zijn
Ja, zie je het voor je? Dat ze gewoon doorbouwen bij een fandag/wedstrijd?robkuh1990 wrote:
Het had ook:
een volle tribune met papa's, mama's, kinderen kunnen zijn...
dan vind ik die grappen helemaal ongepast.. nu kunnen ze nog
Almighty wrote:Ja, zie je het voor je? Dat ze gewoon doorbouwen bij een fandag/wedstrijd?robkuh1990 wrote:
Het had ook:
een volle tribune met papa's, mama's, kinderen kunnen zijn...
dan vind ik die grappen helemaal ongepast.. nu kunnen ze nog
hoezo krijgen we dit weerAlmighty wrote:Krijgen we dit weerWe laggen ons kapot
Update: 19:34: Ajax heeft haar medeleven getoond na de ramp in de Grolsch Veste van vandaag. De Amsterdammers hebben in een brief aan FC Twente hulp aangeboden, in welke vorm dan ook. De club wacht de reactie uit Enschede rustig af.
dan waren de grapjes net zo hard gemaakt...tommetjeuh wrote:heb toch wel het idee dat als dit in de arena/phillips stadion was gebeurt die grapjes niet hadden gekunt volgens de mensen die nu wel laggen
ik bedoel nu ook niet omdat het ajacieden of psv supporters zijn, maar toevallig is dat nu het gevalEl Mare wrote:VooroordelenAjax biedt zelfs hulp.
Update: 19:34: Ajax heeft haar medeleven getoond na de ramp in de Grolsch Veste van vandaag. De Amsterdammers hebben in een brief aan FC Twente hulp aangeboden, in welke vorm dan ook. De club wacht de reactie uit Enschede rustig af.
Meteen naar de concurrent verwijzen.tommetjeuh wrote:hoezo krijgen we dit weerAlmighty wrote:Krijgen we dit weerWe laggen ons kapot
maak me er niet boos om ofzo maar da lijkt me wel toch
Merendeel is hier Ajax/PSV/Twentetommetjeuh wrote:ik bedoel nu ook niet omdat het ajacieden of psv supporters zijn, maar toevallig is dat nu het gevalEl Mare wrote:VooroordelenAjax biedt zelfs hulp.
dat zeg ik net ik benaam de arena en phillips stadion nu zo omdat jullie daar supporters van zijn, heeft niks concurrentie of wat te maken, wou alleen het voorbeeld geven vna hoe zou je er op hebben gereageerd als dat in jou club gebeurdeAlmighty wrote:Meteen naar de concurrent verwijzen.tommetjeuh wrote:hoezo krijgen we dit weerAlmighty wrote:Krijgen we dit weerWe laggen ons kapot
maak me er niet boos om ofzo maar da lijkt me wel toch
En nee, die grapjes waren ook gewoon meteen gemaakt. In Rotterdam zouden ze de vlaggen uithangen ofzo.