Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:38 

Donateur

Dat kan PSV nooit betalen man, alleen al Mertens moet een miljoen of 5 kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:41 

Artiest

dawasiknie schreef:
Dat kan PSV nooit betalen man, alleen al Mertens moet een miljoen of 5 kosten.

PSV heeft inmiddela sl miljoenen binnen gehaald hoor, transfer dszudsak of hoe je het spellen mag >.<
Gigantisch veel geld in gepompt door gemeenten en bedrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:45 

Project 141 schreef:
Bod van 10 miljoen gedaan dacht ik gehoord te hebben.

bod van 13 miljoen.

Mertens wil zoiezo al, Strootman is nog op vakantie

Daarnaast aast PSV ook nog in Finland op ene jeugdtalent en Wynaldum...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:48 

Artiest

En Twente op Fer...
als die 2 dat doen... HAAAT
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:51 

Artiest

Nou dat moet hij weten, Twente was voordat Co er kwam al bezig met Fer en als Co zegt we hebben in de jeugd geen vervanger voor Theo zullen ze Fer wel halen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:02 

Hardtraxx Crew

Tiny Sanders heeft bevestigd dat de deal met Mertens en Strootman rond is :) Ook bijna overeenstemming met Wijnaldum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:11 

Wordt mooi jaar dan, ook deal met Gemeente Eindhoven is rond!

Hopppaaaaa... kampioenschap zal weer in het zuiden zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:12 

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... _gaan.html

what?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Tiny Sanders heeft bevestigd dat de deal met Mertens en Strootman rond is :) Ook bijna overeenstemming met Wijnaldum.

Dood aan kut PSV :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:15 

Hardtraxx Crew

Als hij komt kijk ik geen wedstrijd van PSV dit jaar. Nee geintje, hoop echt niet dat ie komt, haalt alleen maar een hoop gekloot binnen met die gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:16 

Ik zal het komend jaar wel zien vanachter mijn TV... papa heeft seizoenskaart opgezet, was al het gezeur en alweer geen titel na 25 jaar BEU!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:43 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Wordt mooi jaar dan, ook deal met Gemeente Eindhoven is rond!

Hopppaaaaa... kampioenschap zal weer in het zuiden zijn!

Met geld alleen kom je er niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 20:19 

Hardtraxx Elite

windschut van zwolle na vvv - venlo :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 08:31 

Artiest

PSV krijgt een injectie van allemaal rijke zuiderlingen en het kan weer aan de slag.
Feyenoord moet elk seizoen weer knokken om een keertje weer mee te mogen doen op de transfermarkt.
Voetbal is zo oneerlijk geworden xd
PSV nu Utrecht duo binnen (geheid veel goals) Wijnaldum ook zo goed als binnen... nou PSV had ik op een matig seizoen geschat, maar met dat massale kapitaalinjectie en de spelers die ze binnen halen gaan ze gewoon voor positie 1.
Feyenoord wilt die 5 miljoen o.a. investeren in Bas Dost... maar KNVB moet daar toestemming voor geven en dat zal wel een nee worden.
Oftewel, Feyenoord gaat een seizoen vechten tegen degradatie mensen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:46 

Artiest

Van den Brom toch naar Vitesse.
De Zeeuw naar Spartak.
De Cler naar Cyprus.
Koevermans naar Toronto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:18 

Artiest

Dat komt omdat het financieel wanbeleid Feyenoord uit de transfermarkt heeft gegooid.
Ze kunnen alleen transfervrije spelers halen of spelers op huurbasis, dus daarom afwachten of Wijnaldum wordt verkocht en als dat zo is of die 5 miljoen gebruikt kan worden voor verbeteringen op sportief vlak of om de schuld naar beneden te drukken.
Als de KNVB het niet goed keurt dan is dat de doodvonnis van een ploeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:20 

Hardtraxx Veteran

We krijgen aardig wat geld binnen op deze manier. 8 miljoen voor De Zeeuw, kan er mee leven. Nu nog die 5 miljoen voor Mounir binnen halen en ik zou zeggen haal een goede spits binnen. Grygera is echter ook een optie, indien die wil komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:23 

Artiest

Ja PSV is anders, alleen probeer ermee te zeggen dat er veel meer kapitaalinjectie is in PSV dan in Feyenoord en dat is zo oneerlijk.
Zoals Real Madrid miljoenen uit mag geven en schuld mag staan en (vroeger iig) staatssteun kreeg en een ploeg in Nederland 3 miljoen niet op kan hoesten en failliet is.
Terwijl een ploeg als Barcelona etc. gewoon miljoenen verlies per jaar draaien. Daarom is voetbal zo oneerlijk.
Er zouden eigen afspraken moeten komen (iig voor Europa) voor die ploegen.
Daarom vond ik het idee van platini ook goed, om financieel wanbeleid ploegen in in Champions League te zetten.
Dus een Real ofzo speelt geen Champions League of Europa league tot het financieel beleid goed is. Wordt het voetbal een keer wat eerlijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:32 

Artiest

Project 141 schreef:
Ja ben ik met je eens, het is vreemd dat sommige clubs veel meer mogen uitgeven dan binnenkomt. En het lijkt me slim om de regels ervoor te verscherpen, ik weet zeker dat als Champions League deelname op het spel staat het financieel wel beter gaat.
Ik weet niet hoeveel Feyenoord aan (staats)steun heeft gekregen, maar bij PSV zijn er dus een aantal particuliere bedrijven bijgesprongen, dit kun je oneerlijk noemen maar die bedrijven hebben dus blijkbaar een reden om het wel te doen die bedrijven bij Feyenoord niet hadden.

Ja weet het, feyenoord heeft ook wel investeerders gehad, alleen minder aan geld binnen gekregen.
Geen idee waarom, maar Feyenoord dat loopt altijd een beetje raar op dat gebied, maar bij Feyenoord zijn het vaak individuele investeringen en niet namens een bedrijf.
Bij PSV was het namens een bedrijf en bij Feyenoorders mensen met een hart voor de club en gewoon veel geld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:52 

Mertens, Strootman en Wijnaldum door medische keuring..

Engelaar bekant weg..

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:56 

Osusuna ofzoiets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:02 

Ja, die club..

zit net samenvatting Staphorst - PSV te kijken
keeperstenue is wel mooi vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:07 

Artiest

robkuh1990 schreef:
Ja, die club..

zit net samenvatting Staphorst - PSV te kijken
keeperstenue is wel mooi vind ik

Nu nog een andere lul de behanger erin :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:09 

Ramos of Sinouh? ipv Issakson...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:12 

Artiest

robkuh1990 schreef:
Ramos of Sinouh? ipv Issakson...

Alle 3 eruit :lol:
Dramatische keepers heeft PSV, investeer nu eens wat geld in een goede keeper, haal die Tyton ofzo. Dan heb je tenminste iemand in het goal staan die weet dat de bal niet het net in moet achter hem.
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic