Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:53 

Twente site? Wat een zielig stukjes tekst, zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:59 

Artiest

Almighty schreef:
Twente site? Wat een zielig stukjes tekst, zeg

Wat heeft twente ermee te maken? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:59 

Zag iets van "Vak P" in de header, hoop pro Twente berichten en Anti andere club
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 20:05 

Hardtraxx Veteran

Boo-yah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 12:28 

Artiest

Co is rond met twente (contract voor een jaar)

en:

Citaat:
ASML en VDL schieten PSV te hulp
PSV kan in het herstructureringsproces rekenen op extra financiële steun. De Eindhovense club maakte bekend dat twee regionale bedrijven (ASML en VDL Groep) bereid zijn om elk 5 miljoen te investeren.

Dat gebeurt in de vorm van een achtergestelde 10-jarige lening. Voorwaarde is wél dat de herstructureringsplannen van PSV, die inmiddels ruim 80 miljoen euro omvatten, zullen doorgaan.

De extra 10 miljoen euro geldt als aanvulling op de beoogde participatie van de gemeente Eindhoven, hoofdsponsor Philips en een groot aantal bedrijven en particulieren.

De bijdrage van ASML en VDL Groep komt voor een overgroot deel boven op de al eerder genoemde 75 miljoen euro aan nieuwe liquiditeiten voor PSV. Een deel van het bedrag van VDL Groep was al meegenomen in dat eerder aangekondigde programma.
bron: Sport1
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Tja... Gelukkig zijn er meer positieve punten (oude logo, kampioensbadge, kleurencombinaties, sterren) dan negatieve punten (doorbroken strepen op mouw, verkeerde positie oude logo). Blijft een werelds shirt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 12:43 

Artiest

Vind het best mooi shirt hoor, die strepen zijn ook mooi onderbroken.
Je moet er wel de juiste postuur voor hebben, dus beetje breed en sterke jongen zijn.
Thuis shirt van Ajax en Feyenoord vind ik altijd wel mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:58 

Hardtraxxer

Even voor de duidelijkheid, de slogan 'wij zijn Ajax en wij zijn de beste' bestaat al jaaaaren (en oke, het is toonaangevend voor de Amsterdamse arrogantie). ^^ Neem aan dat het daar van is afgeleid.

Ik roep al jaren: ik koop weer een nieuw shirt als die prachtige derde ster erop staat. 15 mei & nu nog steeds waanzinnig blij met die 30e landstitel. Maar dat nieuwe thuisshirt van Ajax: kak, had mooier/beter gehoopt! Ten eerste, nog meer van die adidas strepen. :huh: Ten tweede een ontzettend lelijk kraagje: slap, rood & wit. Doe dan rood of wit. Dan vond ik het kraagje uit 09/10 nog mooier (wit). En over het oude logo kan ik wel gaan zeiken maar dat komt toch niet terug ;) Jammer dat de kenmerken van het merk altijd zo nodig moet afstralen en duidelijk zichtbaar moet zijn op het shirt. Ik bedoel dan de vele strepen, het kraagje etc. Het adidas teken zelf is wel genoeg vind ik. Het nieuwe thuisshirt gaat wel gekocht worden door mij: kampioensbadge, drie sterren en sowieso het blijft het goddelijk wit-rood-wit. Vind het jammer van de hierboven genoemde minpunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:28 

Artiest

WTF heeft die slogan met arrogantie te maken? :lol:
Die slogan is ervoor om samenhorigheid van de club en supporters te creëeren en uit te stralen, heeft helemaal niets met arrogantie te maken.
Elke club zou dat op z'n shirts moeten drukken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:19 

Hardtraxxer

Ik bedoel dat andere clubs die slogan van 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' zien als een teken van Amsterdamse arrogantie, omdat Ajax de afgelopen jaren niet meer de beste was. Zelf vindt Ajax dat niet lijkt me. En dat het voor samenhorigheid, eenheid etc staat snap ik ook wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 18:49 

Aan het typen...

Ik vind het meer een soort herinnering. Van welke club zijn we ook alweer? Oja Wij zijn Ajax xd

Zelfde als je een tekening van een paard maakt en erboven zet dit is een paard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik vind het meer een soort herinnering. Van welke club zijn we ook alweer? Oja Wij zijn Ajax xd

Zelfde als je een tekening van een paard maakt en erboven zet dit is een paard :P

Het is niet zo plat. Het is meer van Wij zijn Ajax en wij stralen dat uit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Op dit soort momenten mis ik toch de :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 20:01 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Lyst schreef:

Ahhhhhhh :kiss: Wil je er over praten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 20:59 

mrazura schreef:
Hoofdcoach schreef:
Lyst schreef:

Ahhhhhhh :kiss: Wil je er over praten?

Reacties uitlokkenAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 11:11 

Artiest

Citaat:
We zaten er al een tijdje op te wachten, en nu is het dan zo ver. Manchester City, dat zo'n beetje een gooi doet naar iedere wereldster, heeft interesse getoond in Wesley Sneijder.

De middenvelder van Internazionale is al langer het belangrijkste transfertarget van stadsgenoot Manchester United, maar The Daily Star denkt dat The Citizens hun aandacht eveneens naar de op 35 miljoen euro getaxeerde Nederlander hebben verlegd. Trainer Roberto Mancini hoopte namelijk eerder Alexis Sánchez te halen, maar de speler van Udinese kiest voor Barcelona.

Guus Hiddink lijkt het wel te zien zitten om aan de slag te gaan bij Internazionale. Zijn zaakwaarnemer Cees van Nieuwenhuizen vertelde namelijk aan Eurosport dat de Achterhoeker zeker een aanbieding van Inter zal overwegen als de Italiaanse club eerst tot een akkoord komt met de Turkse voetbalbond, de huidige werkgever van de Nederlandse bondscoach van Turkije.

Nog maar een update over de aanstaande transfer van Neymar, de heetste belofte in de voetbalwereld. Marca zegt de details van de deal met Real Madrid inmiddels te kennen. Santos houdt vast aan 45 miljoen euro voor de 19-jarige Braziliaan. Neymar tekent binnenkort voor zes jaar en gaat 5 miljoen per jaar verdienen en 1 miljoen extra telkens als hij verkozen wordt tot beste voetballer van de wereld.

Barcelona raakt Bojan kwijt aan AS Roma. Luis Enrique, de nieuwe coach van de Romeinen, is erin geslaagd de jonge spits los te weken bij de Catalanen. Bojan tekent voor vijf jaar, levert Barça 10 à 12 miljoen euro op en krijgt een terugkoopclausule in zijn contract, duidt El Mundo Deportivo de basis van de deal. Alleen als de laatste vlekjes voor problemen zorgen, kan de transfer nog mislukken.

Sergio Ramos baalt van de lakse houding van Real Madrid, dat maar niet over de brug komt met het beloofde verbeterde contract. De verdediger schermt met een aanbieding van Inter, dat hem met een jaarsalaris van 6 miljoen euro het dubbele biedt van wat hij nu verdient, aldus El Mundo Deportivo. Ramos hoopt dat Real nu wél concreet wordt.

De Duitse landskampioen Borussia Dortmund maakt werk van de komst van Nicklas Bendtner. De Arsenal-spits heeft al eerder aangegeven geen toekomst voor zichzelf te zien in Londen en wil graag naar de Bundesliga. Een eerste bod van Borussia is echter afgewezen door The Gunners. Voor een bedrag van minder van 14 miljoen euro hoeft de Deen niet aan een overgang te denken, schrijft The Times.

Oud PSV’er Manuel da Costa heeft geen trek in een jaartje in het Engelse Championship. De verdediger degradeerde afgelopen seizoen met West Ham United, maar The Sun kopt dat de Portugees gaat verkassen naar Rusland. Lokomotiv Moskou legt 2,5 miljoen euro neer voor de Portugees.

Fenerbahçe is bereid Jermaine Jenas en Tottenham Hotspur van elkaar te verlossen. De Engelse middenvelder is één van de belangrijkste slachtoffers van de komst van Rafael van der Vaart naar White Hart Lane. Sinds de Nederlander de lakens uitdeelt op het Londense middenveld, zit Jenas vaker dan hem lief is op de bank. De Turkse topclub heeft een bedrag van 6 miljoen euro over voor de 28-jarige international, bericht Talksport.

Bron: Sport1

Altijd leuk om die dingen te lezen, hoewel het allemaal "roddels" zijn en gokken komen veel van die dingen uiteindelijk wel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 11:46 

Hardtraxxer

Schaars kostte Sporting 'maar' 850.000 euro. Kon PSV dat echt niet opbrengen? Minder dan een miljoen voor Schaars is een prima investering en deal. Lijkt wel of PSV heeft zitten slapen of te lang heeft gewacht.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

Ik liep net langs het tijdschriftenrek in de appie en daar stond er een voetbalblad met de tekst:

Schaars: Liever Sporting dan PSV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:22 

Artiest

Vitesse in gesprek met Van den Brom
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 09:58 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

Is ook alweer afgeketst. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:03 

Artiest

Ramirez schreef:

Klopt, ik zou er als coach ook niet heen willen overigens. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:03 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:

Klopt, ik zou er als coach ook niet heen willen overigens. xd

als jij meer kan gaan verdienen doe je t zonder na te denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:17 

Artiest

Hangt ervan af hoeveel meer en hoeveel die op het moment bij ADO verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:30 

Hardtraxx Veteran

Denk dat hij bij Vitesse wel meer verdient ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:33 

Artiest

Rawbin schreef:

Denk dat hij bij Vitesse wel meer verdient ;)

Twijfel ik geen moment aan, maar ben ook wel benieuwd wat ie bij ADO verdient dan.
Kijk als dat een giga verschil is doe je het wel, maar als het verschil wel mee valt en je bij ADO al een flink salaris hebt... denk ik dat je toch wel even na gaat denken voor je bij dat zooitje ongeregeld komt.
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic