QnalQut schreef:
even wat anders tussendoor, ik las op een of ander forum afgelopen week dat we weer arrogant begonnen te worden.
maar volgens mij zeggen heel veel Voetbalgrootmeesters dat je dus van je eigen krachten uit moet gaan.
aangezien ajax nog altijd alles zelf in de hand heeft.
en nu we dus zeggen dat we wel weer kampioen gaan worden.. hoor je gelijk weer van bepaalde groepen, dat we arrogant zijn, terwijl we gewoon van onze kracht uitgaan.
toch?

Als we uit gaan van de krachten wordt Twente kampioen, want die staan immers nu bovenaan. Maar er is nog helemaal niets duidelijk, dus zeggen dat die en die kampioen wordt is gebaseerd op gebakken lucht. Want zoals het nu door sommigen gezegd wordt is het net alsof Ajax thuis wel even wint van Twente, alsof dat al een zekerheidje is. Daarom vinden mensen jullie arrogant. Of wou je zeggen dat als je van je eigen krachten uitgaat, dat het overduidelijk is dat je de laatste speelronde tegen Twente gaat winnen (voor Heerenveen geldt hetzelfde). Twente heeft statistisch gezien de grootste kans om te winnen, maar ik moet het allemaal nog maar zien, het ligt allemaal te dicht bij elkaar om er uitspraken over te doen, ik hoop het wel in ieder geval.