Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 22:05 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Alsjeblieft zeg, ik ben in Amsterdam geboren en opgegroeid en dus voor Ajax, maar ik ga die dingen absoluut niet roepen. We moeten eerst zorgen dat we volgende week van Heerenveen winnen voordat we verder kijken.

Eerste verstandige ajacied die ik dit weekend zie! hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 23:47 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
frankhardenberg schreef:
Ajax KAMPIOENEN!!! :worship:

Nog niet te vroeg juichen...

Ik heb het 3 wedstrijden geleden ook gezegd toen het weer spannend werd.
maar ik kom er ook op terug, want er is helemaal niks zeker in de eredivsie..
want ik heb hem geknepen vanmiddag toen het 1-1 werd..
maar uit ajax-twente komt de kampioen denk ik.

ik had vrijdag nog een weddenschap gemaakt xd
als ajax vandaag zou verliezen moest ik een sigaar op eten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 10:57 

Donateur

Zou overheerlijk zijn als Twente "gewoon" 2 keer wint. Hebben de snaveltjes lekker voor niks hypocriet staan juichen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 11:15 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Almighty schreef:
frankhardenberg schreef:
Ajax KAMPIOENEN!!! :worship:

Nog niet te vroeg juichen...

Ik heb het 3 wedstrijden geleden ook gezegd toen het weer spannend werd.
maar ik kom er ook op terug, want er is helemaal niks zeker in de eredivsie..
want ik heb hem geknepen vanmiddag toen het 1-1 werd..
maar uit ajax-twente komt de kampioen denk ik.

ik had vrijdag nog een weddenschap gemaakt xd
als ajax vandaag zou verliezen moest ik een sigaar op eten xd

Ben je nog een tijdje bang geweest voor de tv denk ik zo maar hahaha! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 11:32 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Zou overheerlijk zijn als Twente "gewoon" 2 keer wint.

:yes:

heb al wekenlang gezegd (niet hier) dat het kampioenschap pas in de laatste speelronde beslist zou worden bij ajax-twente
word me toch een partij spannend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 11:36 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Zou overheerlijk zijn als Twente "gewoon" 2 keer wint. Hebben de snaveltjes lekker voor niks hypocriet staan juichen :D

Ik ben dan gewoon in Enschede denk ik! Op het plein! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

En ik moet weer tenniscompetitie spelen, kuttennis. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
En ik moet weer tenniscompetitie spelen, kuttennis. :/

Me 2 :(
Maar ik zit wel in het team bij een Twente-fan.
Ben zelf Ajax-fan, dus dat kan nog wat worden :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

We staan 1e (ook na vandaag), maar ik heb serieus liever dat Ajax kampioen wordt dan dat wij zelf kampioen worden. xd Ik baal echt dat ik er niet bij kan zijn, volgend jaar maar serieus over nadenken om geen competitie meer te gaan spelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
We staan 1e (ook na vandaag), maar ik heb serieus liever dat Ajax kampioen wordt dan dat wij zelf kampioen worden. xd Ik baal echt dat ik er niet bij kan zijn, volgend jaar maar serieus over nadenken om geen competitie meer te gaan spelen..

Haha, ik heb véél liever dat Ajax kampioen wordt dan dat wij met het tennisteam kampioen worden ^^
Ik sta met het herenteam zaterdag (1e klasse volgens mij) redelijk onderaan, en met het mixteam zondag (5e klasse) na deze wedstrijd 3e denk ik.
Zolang ik mijn eigen wedstrijden win, vind ik het wel best :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Haha, ik wil ook altijd m'n eigen wedstrijd winnen. :P Maarja, Amsterdam geboren he, dus dan zit dat in je hart. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

even wat anders tussendoor, ik las op een of ander forum afgelopen week dat we weer arrogant begonnen te worden.
maar volgens mij zeggen heel veel Voetbalgrootmeesters dat je dus van je eigen krachten uit moet gaan.
aangezien ajax nog altijd alles zelf in de hand heeft.
en nu we dus zeggen dat we wel weer kampioen gaan worden.. hoor je gelijk weer van bepaalde groepen, dat we arrogant zijn, terwijl we gewoon van onze kracht uitgaan.
toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:16 

Donateur

Wanneer zijn jullie voor het laatst wel weer eens kampioen geworden? Juist...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:18 

Bierkoning

dawasiknie schreef:

Dat is gewoon omdat ze kut speelden de laatste jaren :P heeft toch niks met arrogantie oid te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

2004.. daarna 1x pech gehad op doelsaldo,
en vorig jaar nét dat ene verrotte kutpuntje.. waar ik nu zelf, als ik na naar de stand kijk, weer trauma's van ga krijgen, omdat ik dus denk dat ajax weer nét tekort komt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:33 

Donateur

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Dat is gewoon omdat ze kut speelden de laatste jaren :P heeft toch niks met arrogantie oid te maken

Als je kut bent, moet je ook je plaats kennen en je mond houden over kampioenen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:47 

Hardtraxxer

Ik wordt ook eens een keer wakker; een voetbal forum op hardtraxx!

Maargoed ik meng me ook even in de discussie. Ik ben dus een zeer fanatieke Ajacied en wat ik 6 wedstrijden voor het einde zei lijkt uit te komen: als Ajax alles wint dan worden ze kampioen (toen leek het een wonder) maar nu is het realiteit. Wordt overigens heel lastig voor Ajax met deze vorm... maar ik heb er vertrouwen in!
Sta 8 mei in de Kuip en 15 mei in de kroeg op het Leidse :) zal het dan eindelijk dit jaar... ?!
Twente vind ik nu trouwens favoriet want zij zijn maar 4 puntjes (willem II winnen, Ajax gelijkspelen) nodig voor een eventueel kampioenschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:02 

Aan het typen...

QnalQut schreef:
even wat anders tussendoor, ik las op een of ander forum afgelopen week dat we weer arrogant begonnen te worden.
maar volgens mij zeggen heel veel Voetbalgrootmeesters dat je dus van je eigen krachten uit moet gaan.
aangezien ajax nog altijd alles zelf in de hand heeft.
en nu we dus zeggen dat we wel weer kampioen gaan worden.. hoor je gelijk weer van bepaalde groepen, dat we arrogant zijn, terwijl we gewoon van onze kracht uitgaan.
toch? :P

Als we uit gaan van de krachten wordt Twente kampioen, want die staan immers nu bovenaan. Maar er is nog helemaal niets duidelijk, dus zeggen dat die en die kampioen wordt is gebaseerd op gebakken lucht. Want zoals het nu door sommigen gezegd wordt is het net alsof Ajax thuis wel even wint van Twente, alsof dat al een zekerheidje is. Daarom vinden mensen jullie arrogant. Of wou je zeggen dat als je van je eigen krachten uitgaat, dat het overduidelijk is dat je de laatste speelronde tegen Twente gaat winnen (voor Heerenveen geldt hetzelfde). Twente heeft statistisch gezien de grootste kans om te winnen, maar ik moet het allemaal nog maar zien, het ligt allemaal te dicht bij elkaar om er uitspraken over te doen, ik hoop het wel in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:24 

Hardtraxx Addict

Haha wat een heerlijk weekend weer! Vrijdag een verrassend leuk Combi-tripje naar the hague en nog winnen ook :bomb: En dan zondag in het zonnetje PSV punten zien verspelen xd Nu kijken wat de komende weken brengen. We zijn nog in de race voor 2 prijzen, maar of we die nu pakken of niet; Dit seizoen kan sowieso al niet meer stuk :cool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 19:40 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Dat dus :thumbup: .

Jammer van PSV dat ze het kampioenschap hebben verspeeld, eigenlijk al veel eerder maar nu is het echt over.
Feyenoord was heer in meester in de eigen Kuip :D .
Nu nog 2 wedstrijden dezelfde inzet en strijd tonen en dan kunnen we ons opmaken voor de play-offs.
15 mei lekker naar de laatste wedstrijd van het seizoen tegen NEC :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:23 

Donateur

Ajax gaat weer mager winnen van Heerenveen denk ik
twente gelijk of winnen
maar Ajax in de arena tegen twente, ik denk dat Ajax vleugels krijgt maar dat twente desondanks rustig blijft en ook goed speelt en dat het een 1-0 of 2-1 voor Ajax wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Engelaar's rood is ingetrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:06 

Donateur

Terecht. Was geen rood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

klopt. Rood was te zwaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:47 

Donateur

Dat dus. Dat deed de deksel erop. PSV begon goed na rust maar na het verlies van de aanvoerder was het direct gedaan.
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic