Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 28 days ago
Project 141 wrote:
De zaakwaarnemer van Gregory van der Wiel ontkent dat er een akkoord is tussen Bayern München en Ajax over een transfer van de rechtsback. 'Niks van waar. Er speelt ook helemaal niets', aldus de zaakwaarnemer van de Ajacied tegen AT5.

Gisteren meldde de Münchener Tagezeitung dat Bayern München overeenstemming zou hebben bereikt met Ajax en rechtsback Gregory van der Wiel over een overgang na de zomer naar Duitsland. Met de transfer zou een bedrag zijn gemoeid van 10 miljoen euro.

Van der Wiel ontkende het bericht vandaag ook. 'Ik weet niet waar die geruchten vandaan komen. Ik ben al door verschillende mensen gefeliciteerd maar het is niet waar", aldus de verdedigerbij RTV Noord-Holland.

Een jaar geleden was er ook sprake van een overgang van Van der Wiel naar Bayern München. Toen ketste de transfers af.

Van der Wiel heeft naar verluidt een vastgestelde transfersom in zijn contract, dat tot 2013 loopt, van 20 miljoen euro.

Zijn aanstaande ploeggenoot Arjen Robben zei al eerder dat hij het wel in Van der Wiel ziet zitten. 'Ik geloof dat hij een groot talent is', zegt de international. 'Van der Wiel heeft veel potentie voor de toekomst. Hij zou perfect bij München passen.'

en vervolgens issie na het seizoen ineens vertrokken
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Feyenoord 1-0!!!! :clap: :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
Project 141 wrote:Hoezo?

tis altijd soort van ontkennen
maar vervolgens gaan ze wel altijd weg
C
Ajax 1-1

Utrecht - Vitesse knalt erook op!
C
Engelaar rood... wanne mongool is het!
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Ajax 1-1, psv achter en rood! Zou het eindelijk dat twente eens de lachende derde is?
C
Schijnt dat het niet eens terrecht is die rode kaart (ben de wedstrijd niet ana het kijken)

Engelaar speelt de bal, glijdt door en castaignos die speelt daarna toneel..
Lens krijgt geel voor reageren erop

Kuipers bedankt

(je leest wat op twitter)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
1-1 fey psv...

Waar staat een facepalm smiley? :')
C
Laat maar 2-1

Nette goal, dat wel
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Gvd utrecht 3-1 :(
C
Jongens, ik ga wel voor FC Eindhoven Supporteren komende jaren..

zelfde kwaliteit voetbal en stuk goedkoper ook
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
robkuh1990 wrote:Jongens, ik ga wel voor FC Eindhoven Supporteren komende jaren..

zelfde kwaliteit voetbal en stuk goedkoper ook
:thumbsup:

arme gloeilampies :woot:

Jooddduuhhhhhhhhh!!!!!!!!
C
In Theorie kan alles nog

2x gelijk voor Twente
Ajax 1x winnen

PSV 2x winnen (doelsaldo kampioen)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Haha dawasiknie kom er maar in!
A
Ajax :worship:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Festuca wrote:Gvd utrecht 3-1 :(
:D
Wij gaan die 8e plek halen!

Laatste dag van de competitie ook 100% voor Twente!
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
We worden kampioen :thumbsup:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Aan alle Ajax supporters.
Mag onze trots een bedankje van jullie?!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Skedoedelefloeps wrote:Aan alle Ajax supporters.
Mag onze trots een bedankje van jullie?!
Bij deze bedankt, geniaal de eer hersteld! Wat nou 10-0, jullie worden lekker geen kampioen meer hahaha! :thumbsup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Heerlijke middag. Zo pijnlijk als die 10-0 nederlaag in ehv was, zo prachtig is deze! Lampies werden bij vlagen helemaal scheel getikt en kunnen nu wel fluiten naar het kampioenschap, tenzij er hele gekke dingen gebeuren. Beste sfeer in de Kuip in jaren, heerlijk hoe iedereen genoot van deze overwinning. Ik vraag me af wat pijnlijker is, 10-0 verliezen of een kampioenschap verspelen tegen een club waarvan je eerst 10-0 hebt gewonnen... heerlijk dat wij de boertjes ff op hun plaats hebben mogen zetten iig.

Zag nadat ik terug kwam uit het stadion gelijk hele ranzige beelden op youtube met hypocriete mensen in de hoofdstad die gingen juichen voor mijn prachtige club. Lazert een end op. Best case scenario is gewoon dat Twente kampioen wordt, hebben we PSV mooi een loer gedraaid en de grootgemuilde snavels staan weer voor de zoveelste keer met lege handen :yes: Maar eerlijk gezegd interesseert het mij niet zoveel. Ik heb weer eens een prachtige dag gehad in de Kuip en daar gaat het om ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
dawasiknie wrote:Heerlijke middag. Zo pijnlijk als die 10-0 nederlaag in ehv was, zo prachtig is deze! Lampies werden bij vlagen helemaal scheel getikt en kunnen nu wel fluiten naar het kampioenschap, tenzij er hele gekke dingen gebeuren. Beste sfeer in de Kuip in jaren, heerlijk hoe iedereen genoot van deze overwinning. Ik vraag me af wat pijnlijker is, 10-0 verliezen of een kampioenschap verspelen tegen een club waarvan je eerst 10-0 hebt gewonnen... heerlijk dat wij de boertjes ff op hun plaats hebben mogen zetten iig.

Zag nadat ik terug kwam uit het stadion gelijk hele ranzige beelden op youtube met hypocriete mensen in de hoofdstad die gingen juichen voor mijn prachtige club. Lazert een end op. Best case scenario is gewoon dat Twente kampioen wordt, hebben we PSV mooi een loer gedraaid en de grootgemuilde snavels staan weer voor de zoveelste keer met lege handen :yes: Maar eerlijk gezegd interesseert het mij niet zoveel. Ik heb weer eens een prachtige dag gehad in de Kuip en daar gaat het om ;)
Hahaha ik weet het wel, doei PSV! :lol:
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ajax KAMPIOENEN!!! :worship:
A
frankhardenberg wrote:Ajax KAMPIOENEN!!! :worship:
Nog niet te vroeg juichen...
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
frankhardenberg wrote:Ajax KAMPIOENEN!!! :worship:
Mocht je willen :')
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Alsjeblieft zeg, ik ben in Amsterdam geboren en opgegroeid en dus voor Ajax, maar ik ga die dingen absoluut niet roepen. We moeten eerst zorgen dat we volgende week van Heerenveen winnen voordat we verder kijken.