Project 141 wrote:De zaakwaarnemer van Gregory van der Wiel ontkent dat er een akkoord is tussen Bayern München en Ajax over een transfer van de rechtsback. 'Niks van waar. Er speelt ook helemaal niets', aldus de zaakwaarnemer van de Ajacied tegen AT5.
Gisteren meldde de Münchener Tagezeitung dat Bayern München overeenstemming zou hebben bereikt met Ajax en rechtsback Gregory van der Wiel over een overgang na de zomer naar Duitsland. Met de transfer zou een bedrag zijn gemoeid van 10 miljoen euro.
Van der Wiel ontkende het bericht vandaag ook. 'Ik weet niet waar die geruchten vandaan komen. Ik ben al door verschillende mensen gefeliciteerd maar het is niet waar", aldus de verdedigerbij RTV Noord-Holland.
Een jaar geleden was er ook sprake van een overgang van Van der Wiel naar Bayern München. Toen ketste de transfers af.
Van der Wiel heeft naar verluidt een vastgestelde transfersom in zijn contract, dat tot 2013 loopt, van 20 miljoen euro.
Zijn aanstaande ploeggenoot Arjen Robben zei al eerder dat hij het wel in Van der Wiel ziet zitten. 'Ik geloof dat hij een groot talent is', zegt de international. 'Van der Wiel heeft veel potentie voor de toekomst. Hij zou perfect bij München passen.'
en vervolgens issie na het seizoen ineens vertrokken