Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 13:10 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Citaat:
De zaakwaarnemer van Gregory van der Wiel ontkent dat er een akkoord is tussen Bayern München en Ajax over een transfer van de rechtsback. 'Niks van waar. Er speelt ook helemaal niets', aldus de zaakwaarnemer van de Ajacied tegen AT5.

Gisteren meldde de Münchener Tagezeitung dat Bayern München overeenstemming zou hebben bereikt met Ajax en rechtsback Gregory van der Wiel over een overgang na de zomer naar Duitsland. Met de transfer zou een bedrag zijn gemoeid van 10 miljoen euro.

Van der Wiel ontkende het bericht vandaag ook. 'Ik weet niet waar die geruchten vandaan komen. Ik ben al door verschillende mensen gefeliciteerd maar het is niet waar", aldus de verdedigerbij RTV Noord-Holland.

Een jaar geleden was er ook sprake van een overgang van Van der Wiel naar Bayern München. Toen ketste de transfers af.

Van der Wiel heeft naar verluidt een vastgestelde transfersom in zijn contract, dat tot 2013 loopt, van 20 miljoen euro.

Zijn aanstaande ploeggenoot Arjen Robben zei al eerder dat hij het wel in Van der Wiel ziet zitten. 'Ik geloof dat hij een groot talent is', zegt de international. 'Van der Wiel heeft veel potentie voor de toekomst. Hij zou perfect bij München passen.'

en vervolgens issie na het seizoen ineens vertrokken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:06 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord 1-0!!!! :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoezo?

tis altijd soort van ontkennen
maar vervolgens gaan ze wel altijd weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:44 

Ajax 1-1

Utrecht - Vitesse knalt erook op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:45 

Engelaar rood... wanne mongool is het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Ajax 1-1, psv achter en rood! Zou het eindelijk dat twente eens de lachende derde is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:50 

Schijnt dat het niet eens terrecht is die rode kaart (ben de wedstrijd niet ana het kijken)

Engelaar speelt de bal, glijdt door en castaignos die speelt daarna toneel..
Lens krijgt geel voor reageren erop

Kuipers bedankt

(je leest wat op twitter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:53 

Hardtraxx Veteran

1-1 fey psv...

Waar staat een facepalm smiley? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:54 

Laat maar 2-1

Nette goal, dat wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:58 

Artiest

Gvd utrecht 3-1 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:24 

Jongens, ik ga wel voor FC Eindhoven Supporteren komende jaren..

zelfde kwaliteit voetbal en stuk goedkoper ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:27 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Jongens, ik ga wel voor FC Eindhoven Supporteren komende jaren..

zelfde kwaliteit voetbal en stuk goedkoper ook

:thumbsup:

arme gloeilampies :woot:

Jooddduuhhhhhhhhh!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:28 

In Theorie kan alles nog

2x gelijk voor Twente
Ajax 1x winnen

PSV 2x winnen (doelsaldo kampioen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 16:29 

Hardtraxx Veteran

Haha dawasiknie kom er maar in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 17:11 

Ajax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Gvd utrecht 3-1 :(

:D
Wij gaan die 8e plek halen!

Laatste dag van de competitie ook 100% voor Twente!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

We worden kampioen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 19:59 

Artiest

Aan alle Ajax supporters.
Mag onze trots een bedankje van jullie?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Aan alle Ajax supporters.
Mag onze trots een bedankje van jullie?!

Bij deze bedankt, geniaal de eer hersteld! Wat nou 10-0, jullie worden lekker geen kampioen meer hahaha! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:18 

Donateur

Heerlijke middag. Zo pijnlijk als die 10-0 nederlaag in ehv was, zo prachtig is deze! Lampies werden bij vlagen helemaal scheel getikt en kunnen nu wel fluiten naar het kampioenschap, tenzij er hele gekke dingen gebeuren. Beste sfeer in de Kuip in jaren, heerlijk hoe iedereen genoot van deze overwinning. Ik vraag me af wat pijnlijker is, 10-0 verliezen of een kampioenschap verspelen tegen een club waarvan je eerst 10-0 hebt gewonnen... heerlijk dat wij de boertjes ff op hun plaats hebben mogen zetten iig.

Zag nadat ik terug kwam uit het stadion gelijk hele ranzige beelden op youtube met hypocriete mensen in de hoofdstad die gingen juichen voor mijn prachtige club. Lazert een end op. Best case scenario is gewoon dat Twente kampioen wordt, hebben we PSV mooi een loer gedraaid en de grootgemuilde snavels staan weer voor de zoveelste keer met lege handen :yes: Maar eerlijk gezegd interesseert het mij niet zoveel. Ik heb weer eens een prachtige dag gehad in de Kuip en daar gaat het om ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:21 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Heerlijke middag. Zo pijnlijk als die 10-0 nederlaag in ehv was, zo prachtig is deze! Lampies werden bij vlagen helemaal scheel getikt en kunnen nu wel fluiten naar het kampioenschap, tenzij er hele gekke dingen gebeuren. Beste sfeer in de Kuip in jaren, heerlijk hoe iedereen genoot van deze overwinning. Ik vraag me af wat pijnlijker is, 10-0 verliezen of een kampioenschap verspelen tegen een club waarvan je eerst 10-0 hebt gewonnen... heerlijk dat wij de boertjes ff op hun plaats hebben mogen zetten iig.

Zag nadat ik terug kwam uit het stadion gelijk hele ranzige beelden op youtube met hypocriete mensen in de hoofdstad die gingen juichen voor mijn prachtige club. Lazert een end op. Best case scenario is gewoon dat Twente kampioen wordt, hebben we PSV mooi een loer gedraaid en de grootgemuilde snavels staan weer voor de zoveelste keer met lege handen :yes: Maar eerlijk gezegd interesseert het mij niet zoveel. Ik heb weer eens een prachtige dag gehad in de Kuip en daar gaat het om ;)

Hahaha ik weet het wel, doei PSV! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:31 

Donateur

Ajax KAMPIOENEN!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:55 

frankhardenberg schreef:

Nog niet te vroeg juichen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:28 

Hardtraxx Elite

frankhardenberg schreef:

Mocht je willen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:56 

Hardtraxx Veteran

Alsjeblieft zeg, ik ben in Amsterdam geboren en opgegroeid en dus voor Ajax, maar ik ga die dingen absoluut niet roepen. We moeten eerst zorgen dat we volgende week van Heerenveen winnen voordat we verder kijken.
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic