ooh ja robertV de negerRobertV wrote:Heb m'n avatar maar ff veranderd. Die Fusion avatar hebben wel meer mensen op dit forum en dat is ook niet echt handig. Aan deze herken je tenminste meteen dat ik het ben
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
haha niet bepaaldRAW-vizion wrote:ooh ja robertV de negerRobertV wrote:Heb m'n avatar maar ff veranderd. Die Fusion avatar hebben wel meer mensen op dit forum en dat is ook niet echt handig. Aan deze herken je tenminste meteen dat ik het ben
zeggen ze allemaalRobertV wrote:haha niet bepaaldRAW-vizion wrote:ooh ja robertV de negerRobertV wrote:Heb m'n avatar maar ff veranderd. Die Fusion avatar hebben wel meer mensen op dit forum en dat is ook niet echt handig. Aan deze herken je tenminste meteen dat ik het benBen gewoon 100% NL!
-
RHardtraxx Veteran
''kuch'' emmer ''kuch'' ''kuch''Yoeloe wrote:zeggen ze allemaal
Ja DJ is weg maar echt verwarrend is dat niet.C-Mind wrote:kijk maar na me naam of je verschil ziet
hoeft ook allemaal niet verwarrend te zijn ,hebje niks aanRobertV wrote:Ja DJ is weg maar echt verwarrend is dat niet.C-Mind wrote:kijk maar na me naam of je verschil ziet
Dat dusSunboom wrote:Je naam veranderen op een forum is echt te dom voor woorden. Omdat er geen gezichten bij zitten onthou je sowieso al niet echt snel wie wat nou zegt, één van de redenen waarom ik constant dezelfde avatar hou. Maar veel mensen veranderen hun avatar zo nu en dan en als je dan ook nog je naam verandert, ben je al je identiteit op het forum kwijt.
Inderdaad, ik laat me avatar, username en onderschrift gewoon zoals het is. Blijft herkenbaar.Rik wrote:Dat dusSunboom wrote:Je naam veranderen op een forum is echt te dom voor woorden. Omdat er geen gezichten bij zitten onthou je sowieso al niet echt snel wie wat nou zegt, één van de redenen waarom ik constant dezelfde avatar hou. Maar veel mensen veranderen hun avatar zo nu en dan en als je dan ook nog je naam verandert, ben je al je identiteit op het forum kwijt.
Ik hoop dat mijn identiteit hier op het forum wel iets verder gaat dan alleen mijn sig/ava 
Is ook wel zo, maar toch is het vaak weer even kijken wie wie precies is.Lyst wrote:Ik hoop dat mijn identiteit hier op het forum wel iets verder gaat dan alleen mijn sig/ava
Al zal dat niet zo snel zijn bij jou Lyst
Ik verander 'm ook niet, is m'n eigen naam en zie totaal geen reden om te veranderen 
-
RHardtraxx Veteran
ik heb eigenlijk me username/onderschrit/avatar in 1 dag veranderd 
ja dat was idd wel ff wennen zeg maar.. vooral die avatar.RAW-vizion wrote:ik heb eigenlijk me username/onderschrit/avatar in 1 dag veranderd
-
RHardtraxx Veteran
kon het niet laten vond het zo'n dikke avatarRobertV wrote:ja dat was idd wel ff wennen zeg maar.. vooral die avatar.RAW-vizion wrote:ik heb eigenlijk me username/onderschrit/avatar in 1 dag veranderd
Als ik jouw naam ergens naast zien staan weet ik dat het 9 van de 10 keer gezeik isLyst wrote:Ik hoop dat mijn identiteit hier op het forum wel iets verder gaat dan alleen mijn sig/ava
Dan kun je ook andersom redeneren, als er gezeik staat weet je 9 van de 10 keer dat ik het bendawasiknie wrote:Als ik jouw naam ergens naast zien staan weet ik dat het 9 van de 10 keer gezeik isLyst wrote:Ik hoop dat mijn identiteit hier op het forum wel iets verder gaat dan alleen mijn sig/ava
Nee joh je bent echt niet de enige zeikerd hierLyst wrote:Dan kun je ook andersom redeneren, als er gezeik staat weet je 9 van de 10 keer dat ik het bendawasiknie wrote:Als ik jouw naam ergens naast zien staan weet ik dat het 9 van de 10 keer gezeik isLyst wrote:Ik hoop dat mijn identiteit hier op het forum wel iets verder gaat dan alleen mijn sig/ava
-
M
Lyst wrote:Dan kun je ook andersom redeneren, als er gezeik staat weet je 9 van de 10 keer dat ik het bendawasiknie wrote:Als ik jouw naam ergens naast zien staan weet ik dat het 9 van de 10 keer gezeik isLyst wrote:Ik hoop dat mijn identiteit hier op het forum wel iets verder gaat dan alleen mijn sig/ava
Ik wilde m'n naam naar Opperhoofd veranderen, maar die is er helaas al.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Misschien kun je Mopperhoofd proberen? 
Van Buéntie naar Beuntie, puur omdat Buéntie met zon streepje kut was met inloggen telkens 
Maar dat weten er denk ik ook maar een paar
-
G
Beuntie wrote:Van Buéntie naar Beuntie, puur omdat Buéntie met zon streepje kut was met inloggen telkens
-
M
Haha ja ofniet:PRamirez wrote:Misschien kun je Mopperhoofd proberen?