Ravenwood wrote:hdhessel wrote:ik verander hem niet haha
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
G1LL is het altijd geweest, simpelweg omdat iedereen mij Gill noemt.. (echte naam is overigens Gilian, spreek je uit als Gieliejan
voor iedereen die wil weten waar die gaynaam G1LL vandaan komt) 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
tomb -> PierrePruuk
gieliejan.G1LL wrote:G1LL is het altijd geweest, simpelweg omdat iedereen mij Gill noemt.. (echte naam is overigens Gilian, spreek je uit als Gieliejanvoor iedereen die wil weten waar die gaynaam G1LL vandaan komt)
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
KSwoosh wrote:Ravenwood wrote:hdhessel wrote:ik verander hem niet haha
Bij jouw naam denk ik altijd meteen aan dat vrouwendrankjeG1LL wrote:G1LL is het altijd geweest, simpelweg omdat iedereen mij Gill noemt.. (echte naam is overigens Gilian, spreek je uit als Gieliejanvoor iedereen die wil weten waar die gaynaam G1LL vandaan komt)
Dat is trouwens best lekker.
Smaakt gewoon naar appelsap maar je word er uiteindelijk wel bezopen van.
Vind je? ik vin et echt ranzig, bijna nog erger dan roseNando wrote:Dat is trouwens best lekker.Smaakt gewoon naar appelsap maar je word er uiteindelijk wel bezopen van.
Kan je beter aan de strongbow gaan op zijn Irish.Nando wrote:Dat is trouwens best lekker.Smaakt gewoon naar appelsap maar je word er uiteindelijk wel bezopen van.
Maar toch waarom aan de appelsap met alcohol als je bier kan drinken.
Als je iets met appelsmaak wil, neem je gewoonNando wrote:Dat is trouwens best lekker.Smaakt gewoon naar appelsap maar je word er uiteindelijk wel bezopen van.
Beste drank die er is
maar we hadden het hier over namen en niet over drankjes. 
-
S
stefaneke
Terwijl ik op andere fora S-te-Fan heet
Terwijl ik op andere fora S-te-Fan heet
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
the sidespinnars -> RAW-vizion
gewoon omdat dat m'n dj naam is
oh dat wist ik dus ook nietRAW-vizion wrote:the sidespinnars -> RAW-vizion
blijkt toch handig te zijn dit topic
Waarom zijn die postcounts verdwenen?, die hielpen me juist onthouden wie wie is. 
Ik heb sinds dat ik hier ben al mijn eigen naam 
Ja, ik blijf ook gwn bij mijn naam hoor 
Je kan ze nog wel checken door op ieders naam te klikkenHidden Source wrote:Waarom zijn die postcounts verdwenen?, die hielpen me juist onthouden wie wie is.
DoubleDutch --> Roebén , Omdat Ruben al in gebruik bleek te zijn.
Is dus gewoon men eigen naam
Is dus gewoon men eigen naam
lorennzkee -> Lowrenz, simpelweg omdat ik onder die naam draai 
Ik heb gewoon vanaf het begin RobertV. M'n voornaam + 1e letter van me achternaam 
Je naam veranderen op een forum is echt te dom voor woorden. Omdat er geen gezichten bij zitten onthou je sowieso al niet echt snel wie wat nou zegt, één van de redenen waarom ik constant dezelfde avatar hou. Maar veel mensen veranderen hun avatar zo nu en dan en als je dan ook nog je naam verandert, ben je al je identiteit op het forum kwijt.