Ik heb laatst wel me avatar veranderd, nu heb ik een lief klein schattig olifantje ipv 1 tje die agressief keek

stuur een pm'tje naar Jor-D.Ninotjuh wrote:Ik zou graag me naam willen veranderen, maar waar doe ik dat?
Had je niet beter eerst na kunnen denken over een goede naam voordat je hier kwam, achja kruid is toch al verschotenNinotjuh wrote:Ik zou graag me naam willen veranderen, maar waar doe ik dat?
Ik gebruik deze naam overal, maar heb sinds gister een nieuwe naam bedacht.Piaaa wrote:Had je niet beter eerst na kunnen denken over een goede naam voordat je hier kwam, achja kruid is toch al verschotenNinotjuh wrote:Ik zou graag me naam willen veranderen, maar waar doe ik dat?
Je avatar kun je zelfNinotjuh wrote:Ik zou graag me naam willen veranderen, maar waar doe ik dat?
dacht ik ookNando wrote:Spermazaag?
:') :') :') :') .Nando wrote:Spermazaag?
maar jizz is spermaJizzsaw wrote::') :') :') :') .Nando wrote:Spermazaag?
Ik zat laatst Saw te kijken en toen zag ik de Jigsaw voorbij komen en ik vond Jig heel er lijken op Jizz, dus vandaar!
Nando wrote:Spermazaag?
stiekem dat is het ook het juiste woord.Jizzsaw wrote:Haha ja, vind het stiekem wel een grappige naam.