Als je dat nou doet in het algemeen of release topic, maar in het zever topicDysphoria wrote:Heb net even 20 pagina's moeten doorlezen in het zever topic.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Waarom niet? Er verscheen regelmatig een glimlach op mijn gezicht. 
Oke ben al stilDysphoria wrote:Waarom niet? Er verscheen regelmatig een glimlach op mijn gezicht.
9gag, ooit zal ik alle pagina's kennen 
En dat doe je omdat je er een sticker voor krijgt?Dysphoria wrote:Heb net even 20 pagina's moeten doorlezen in het zever topic.
-
D
Waar kan ik zo'n sticker aanvragen?
Bij Jor-D. Het beste kun je hem een prive bericht sturen met als onderwerp: Aanvraag sticker.Dysphoria wrote:Waar kan ik zo'n sticker aanvragen?
-
D
Heb je trouwens al die secretaresse van je vader ontmoet?
Die had ik blijkbaar voor dat filmpje al ontmoet, maar ik kan het me niet meer herinneren haha.Dysphoria wrote:Heb je trouwens al die secretaresse van je vader ontmoet?
-
D
Drug?
Ik zou graag alles wat ik vergeet blamen aan de drugs, maar nee ik ken niet al zijn collega'sDysphoria wrote:Drug?
-
D
Hoe was ze in het echt? 
-
G
en ook ik ga mn bedje maar eens in, truste harde trekkers van et platteland *lees met boerenaccent*
In de zin van snelle trekkers? (tractors?)KSwoosh wrote:en ook ik ga mn bedje maar eens in, truste harde trekkers van et platteland *lees met boerenaccent*
Weet niet man ik heb haar nog niet gedaan. Aleen in mn dromen.Dysphoria wrote:Hoe was ze in het echt?
-
D
Ga dan maar snel stage lopen! 
View on YouTubesjobie wrote:In de zin van snelle trekkers? (tractors?)KSwoosh wrote:en ook ik ga mn bedje maar eens in, truste harde trekkers van et platteland *lees met boerenaccent*
-
D
Sjobie aan de fluoxetine!
Volgens mij is dat anti depressie? Dat ben ik niet?Dysphoria wrote:Sjobie aan de fluoxetine!
Waarom deze beschuldiging
-
D
Zou toch kunnen. 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
^ Kom in de shout joh!
-
D
Die shoutbox zit altijd vol met hardcore gabbers die me lopen te pesten. Vind het niet zo fijn daar.