Doe maar stoerSquid wrote:Helaas nu al terug van opstap, de spanningen liepen weer hoog op. Het ruziezoekertje had nu eens met de verkeerde mensen aan de stok
Pics or it didnt happen/
Doe maar stoerSquid wrote:Helaas nu al terug van opstap, de spanningen liepen weer hoog op. Het ruziezoekertje had nu eens met de verkeerde mensen aan de stok
Vraag de camerabeelden van de binnenstad van Maastricht maar na, zie je voldoendesjobie wrote:Doe maar stoerSquid wrote:Helaas nu al terug van opstap, de spanningen liepen weer hoog op. Het ruziezoekertje had nu eens met de verkeerde mensen aan de stok![]()
Pics or it didnt happen/
Waarom ga je dan nog steeds met die lui mee/ om?Squid wrote:Nou der zijn bij ons in de groep een aantal ruziezoekertjes die iedere keer wel zeik hebben.
Af en toe is het best wel eens leukDysphoria wrote:Waarom ga je dan nog steeds met die lui mee/ om?Squid wrote:Nou der zijn bij ons in de groep een aantal ruziezoekertjes die iedere keer wel zeik hebben.
Dysphoria wrote:Ik ga ook slapen, welterusten!
Mission failed.Grozny wrote:Ik ga het ook eens proberen denk ik, ben ik voor de verandering een keer voor 13:00 uit bedXtD wrote:We zijn weer wakker![]()
Nou, één aflevering en dan ga ik voor de verandering eens proberen te slapen :p
sjobie wrote:BARTWinnns

Maar wel Jurheinensjobie wrote:Geen Dysphoria?
Zoiezo +10 danJurheinen wrote:Maar wel Jurheinensjobie wrote:Geen Dysphoria?
Haha, maar ben zo weer weg ben ik bang!sjobie wrote:Zoiezo +10 danJurheinen wrote:Maar wel Jurheinensjobie wrote:Geen Dysphoria?