pfff, wil je ff lekker gamen, kom je de hele tijd in een game met 2 noobs
kut auto game selectie van Blur 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
D
nachtbrakers
Straight with your face in the appelmoes!
-
D
bam! let you face kickhardcoresjors wrote:Straight with your face in the appelmoes!
-
G
braken doe je maar op de wcDarkestSymphony wrote:nachtbrakers
-
D
dan moet ik eerst naar buiten dan me sleutel pakken me kamer deur open doen en dn pas braken aangezien ik nu niet meer thuis woon voor 2 of 3 maandKSwoosh wrote:braken doe je maar op de wcDarkestSymphony wrote:nachtbrakers
I'm getting a little bit tired, dus ik ga zo lekker naar bed!
Ik zit hier nog steeds met die vieze gore stanklucht die uit mijn anus word geproduceerd, echt als er iets naars is dan is het dit wel, het raam staat open maar zelfs dat is niet genoeg...
Ik zit hier nog steeds met die vieze gore stanklucht die uit mijn anus word geproduceerd, echt als er iets naars is dan is het dit wel, het raam staat open maar zelfs dat is niet genoeg...
-
E
Sjors, stop aub met die posts 
Of lees ze nietbiscuit wrote:Sjors, stop aub met die posts
Zo nog even naar buiten in de storm, moet nog wat ophalen bij me broer 
Hij heeft de grens ''Biscuit'' nog niet behaalt qua ''warrige posts die zelfs een eend met een spraakgebrek beter kan formuleren''. Dus geef hem de tijd!biscuit wrote:Sjors, stop aub met die posts
We zijn weer wakker
Nou, één aflevering en dan ga ik voor de verandering eens proberen te slapen :p
-
E
STFUkatamaran wrote:Hij heeft de grens ''Biscuit'' nog niet behaalt qua ''warrige posts die zelfs een eend met een spraakgebrek beter kan formuleren''. Dus geef hem de tijd!biscuit wrote:Sjors, stop aub met die posts
Ik ga het ook eens proberen denk ik, ben ik voor de verandering een keer voor 13:00 uit bedXtD wrote:We zijn weer wakker![]()
-
D
sleep well, move better. weltrusten
biscuit wrote:STFUkatamaran wrote:Hij heeft de grens ''Biscuit'' nog niet behaalt qua ''warrige posts die zelfs een eend met een spraakgebrek beter kan formuleren''. Dus geef hem de tijd!biscuit wrote:Sjors, stop aub met die posts

-
D
Boem!
Vroeg me al af wanneeer jij je zou melden.Dysphoria wrote:Boem!
-
D
Heb net even 20 pagina's moeten doorlezen in het zever topic.