Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 299  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Geen vakantie :oh: ? Ik wel, al is werken in de kas niet echt vakantie te noemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:45 

Hardtraxx Elite

Ik ben morgen ook "vrij" Het is dat ik niks kan met mijn knie anders had ik deze week ook geen vrij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:47 

Hardtraxx Veteran

Wat heb je precies aan je knie :(?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:52 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Geen vakantie :oh: ? Ik wel, al is werken in de kas niet echt vakantie te noemen :lol:

UT denkt dat wij studenten geen vakantie nodig hebben :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:53 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
urbandesigner schreef:

Triest :'). Gelukkig denkt Avans daar anders over :P. Je hebt dus alleen kerst, carnaval en zomervakantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:54 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Steffnov schreef:
urbandesigner schreef:

Triest :'). Gelukkig denkt Avans daar anders over :P. Je hebt dus alleen kerst, carnaval en zomervakantie?

Carnaval? Niet echt...wel weer wat anders, maar goed. Ik kan niet klagen, dit kwartiel elke maandag en dinsdag vrij, en volgende kwartielen vast ook nog wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:56 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:

Ik heb een scheur in mijn knieband maar daar zit. Waarschijnlijk een stukje van mijn meniscus verkeerd. Eerst dachten ze dat een scheur in mijn meniscus maar dan moest het nu wel beter gaan met mijn knie. Maar kan mijn knie nog steeds niet krom doen. kom ongeveer rond de 60 granden wat normaal is rond deze tijd waar ik zit is 100 graden normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:59 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
dennis schreef:
urbandesigner schreef:

Ik heb een scheur in mijn knieband maar daar zit. Waarschijnlijk een stukje van mijn meniscus verkeerd. Eerst dachten ze dat een scheur in mijn meniscus maar dan moest het nu wel beter gaan met mijn knie. Maar kan mijn knie nog steeds niet krom doen. kom ongeveer rond de 60 granden wat normaal is rond deze tijd waar ik zit is 100 graden normaal.

En wachten ze gewoon af of krijg je nog kijkoperatie ofzo?

ja ik krijg een kijkoperatie. Maar dat is nog afwachten wanneer ik die krijg. Ik wordt Woensdag opgebeld wanneer ik die operatie krijg. Het is voor 75% zeker dat ik die dan donderdag krijg,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 01:00 

heerlijk vakantie!
eindelijk weer es lekker Blur spelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 01:04 

Hardtraxx Veteran

BNN heeft nu trouwens wel een interessant stuk over de ADE, nu een stukje HDE, Showtek right now.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 01:09 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
dennis schreef:
ja ik krijg een kijkoperatie. Maar dat is nog afwachten wanneer ik die krijg. Ik wordt Woensdag opgebeld wanneer ik die operatie krijg. Het is voor 75% zeker dat ik die dan donderdag krijg,

En als ze bij de kijkoperatie zien wat er fout zit doen ze het ook al meteen fixen dan neem ik aan? Mijn zus en vader hebben ook allebei knieoperatie gehad dus heb er wel wat over meegekregen :P

Maarja zit sowieso een redelijke herstelperiode na zo'n operatie, ik weet niet of je er nu altijd last van hebt? Of alleen met sporten etc?

Hoor het nog wel, ik ga naar bed, ben bekaf. Gister lekker staan hakken bij Tha Playah & Noize Suppressor en vandaag dubbele verjaardag. Trusten :beer: :sleep:

Ja als ze iets zien wat er niet hoort te zitten halen ze het weg.
Het is nu 6 weken gelden gebeurt dus. En na de opartatie duurt het nog 4 tot 6 weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 01:33 

Bierkoning

Steffnov schreef:
BNN heeft nu trouwens wel een interessant stuk over de ADE, nu een stukje HDE, Showtek right now.

Zat ook te kijken, wel erg weinig aandacht aan de harddance maar goed. Of was er helemaal aan het begin ook al iets over? Schakelde pas later in
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 01:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Steffnov schreef:

Zat ook te kijken, wel erg weinig aandacht aan de harddance maar goed. Of was er helemaal aan het begin ook al iets over? Schakelde pas later in

Ik zat er ook pas later in, was erg kort stuk, hoewel ze in het begin ook wat schijnen te hebben gehad. Maar goed, harddance is ook nog niet op het populariteitsniveau van house...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 09:25 

Kraak... Piep...

Vanavond een keer niet werken, wel relaxed, kan ik in alle rust verderwerken aan een nummer + design :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 01:16 

Hardtraxx Veteran

B-Front magic show luisteren nu , heerlijk seg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 02:12 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
B-Front magic show luisteren nu , heerlijk seg :yay:

en nu doe ik mee, best lekker setje, keer wat anders dan zijn sets op een feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:36 

Hardtraxx Veteran

Juuuuuuuuuuuuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:43 

urbandesigner schreef:
Juuuuuuuuuuuuw

Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:45 

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Juuuuuuuuuuuuw

Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj

Juuuuuuuuwwuuuuuuuuuuuuuu

Wuuuuuujuuuuuwuuuuuuuujuuuuuuwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppp
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

En we zijn weer getuige van een pagina die verkracht wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:48 

Project 141 schreef:
Ja omdat jij combobreaker bent :/

KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Wuuuuuujuuuuuwuuuuuuuujuuuuuuwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppp

LLEEEEERRRROOOOOOOOYYY JJEEEEEEEEEEEENNKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSSSSSSS

LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYY
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:49 

En ik ga naar bed :P
Truste ^^

TRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:55 

Hardtraxx Veteran

THE HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 01:00 

Hardtraxx Veteran

Net over de helft met setje nachecken voor goede overgangen, redelijk tevreden voor een eerste keer so far.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 01:44 

Hardtraxx Veteran

Goh, wat is dat toch eigenlijk lekker, naar je eigen setje luisteren en erachter komen dat het eigenlijk niet eens zo slecht is :clap: Staat zo in liveset topic, keep them critics coming.

Edit: Hij staat er hoor, en na een beetje objectief luisteren, ben ik op een paar overgangen na niet eens zo ontevreden over het resultaat :cool:
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 299  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic