Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Verveling :/
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Project 141 wrote:Somewhere down the lane komt opeens langs, ik ga naar bed :/ Morgen weer van 13.00 tot 22.00 werken bij de Jumbo, 4de dag op rij. Heb geen tijd om het geld uit te geven man >.<

Truste :sleep:
in het weekend toch wel? je gaat me niet zeggen dat je geen vrienden hebt om mee uit te gaan :lol:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Kan niet in slaap komen :(
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
nachtbrakers ten top :D nog 1 biertje en dan naar het bedje toe :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
En de nachtburgemeester komt even kijken of het hier rustig verloopt!
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Ruubiie wrote:En de nachtburgemeester komt even kijken of het hier rustig verloopt!
en wie mag dat wezen dan? :D ik ga mijn nest in, word me een beetje laat!
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Jaja. Het is weer open. Eens even kijken wie er allemaal wakker zijn. Of Mensen die niet naar Thrillogy zijn gegaan!
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
dennis wrote:Jaja. Het is weer open. Eens even kijken wie er allemaal wakker zijn. Of Mensen die niet naar Thrillogy zijn gegaan!
Deze gebruiker :cry:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
mrazura wrote:
dennis wrote:Jaja. Het is weer open. Eens even kijken wie er allemaal wakker zijn. Of Mensen die niet naar Thrillogy zijn gegaan!
Wat is er Mrazura?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
dennis wrote:
mrazura wrote:
Wat is er Mrazura?
Had graag naar thrilogy gegaan :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Tja, tentamens...en toch niet vanavond leren xD In plaats daarvan M² setje testmixen
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Ik ben er ook nog, ik maak veel liever tentamens :yay:

:/
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
mrazura wrote:
dennis wrote:
mrazura wrote:
Wat is er Mrazura?
Had graag naar thrilogy gegaan :P
Haha. Ik dacht echt dat is een opmerken waar je boos om werdt :$
Ik zou er ook graag naar toe willen gaan maar mijn fysieke toestand laat het niet toe :cry:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Nog steeds niet, hoe lang zit je er nog mee dan?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
dennis wrote:Haha. Ik dacht echt dat is een opmerken waar je boos om werdt :$
Ik zou er ook graag naar toe willen gaan maar mijn fysieke toestand laat het niet toe :cry:
Helaas haha. Nah ik heb er wel vrede mee, ik zou bepaalde verleidingen daar niet kunnen weerstaan en dat is niet handig met tentamens en hertentamens aankomende week :P Wat heb je precies?
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
mrazura wrote:
Helaas haha. Nah ik heb er wel vrede mee, ik zou bepaalde verleidingen daar niet kunnen weerstaan en dat is niet handig met tentamens en hertentamens aankomende week :P Wat heb je precies?
Na ik had afgelopen dinsdag een kijk operatie gehad. Dus loop nog op krukken. Daarbij het is al 8 weken geleden dat ik dit opgelopen heb. Ik werk als timmerman een zwaar beroep waar je vooral je knie nodig hebt. Daarbij zit ik al 8 weken thuis niks te doen. maar wil ook wel weer eens gaan werken. Dus wil ik er dus echt van af.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
dennis wrote:
mrazura wrote:
Na ik had afgelopen dinsdag een kijk operatie gehad. Dus loop nog op krukken. Daarbij het is al 8 weken geleden dat ik dit opgelopen heb. Ik werk als timmerman een zwaar beroep waar je vooral je knie nodig hebt. Daarbij zit ik al 8 weken thuis niks te doen. maar wil ook wel weer eens gaan werken. Dus wil ik er dus echt van af.
Ah minder man, ik zou er ook niet tegen kunnen 8 weken niets doen. Weten ze al wat het is nu?
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
mrazura wrote: Ah minder man, ik zou er ook niet tegen kunnen 8 weken niets doen. Weten ze al wat het is nu?
Nee dat is nog het ergste. Ze hebben mijn knie door gespoeld. Waarschijnlijk gaan ze er van uit dat er een stukje kraakbeen weg is gespoeld wat er tussen zat. Maar dat is nog de vraag. Al met al. Weet ik wel dat ik mijn knie beter kan bewegen door die operatie. Maar heb nu wel spierpijn in mijn bovenbenen. Maar dat is niks meer dan normaal.
En 8 weken thuis zitten is echt zo saai. Je kan niks! Maar je vooruit. Maar het lukt niet.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Heerlijk een uurtje langer slapen ^^
Al had ik liever een uurtje langer gestampt op Thrillogy :)
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
El Mare wrote:Heerlijk een uurtje langer slapen ^^
Al had ik liever een uurtje langer gestampt op Thrillogy :)
idd maar gewoon thuis filmpje pakken is ook een keer leuk :)
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
ik had vanavond een idee om gewoon rustig aan thuis te chilllen, maar nee hoor! Is een avond geworden met veels te veel bier geworden! :D Dus ga nu zo maar lekker slapen, anders wordt ik nooit nuchter
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Jurheinen wrote:ik had vanavond een idee om gewoon rustig aan thuis te chilllen, maar nee hoor! Is een avond geworden met veels te veel bier geworden! :D Dus ga nu zo maar lekker slapen, anders wordt ik nooit nuchter
whaha klinkt bekend :D
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Jurheinen wrote:ik had vanavond een idee om gewoon rustig aan thuis te chilllen, maar nee hoor! Is een avond geworden met veels te veel bier geworden! :D Dus ga nu zo maar lekker slapen, anders wordt ik nooit nuchter

Hmmm, kan me niet herinneren dat ik dit gepost heb >.<
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
BITCHESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Ah, het genot van een goede scotch...maakt mijn dag toch nog een beetje goed.