Spam-sunday it is 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat is jullie volgende feestje
?
Qlimax, Thunderdome, Qountdown,
stuk minder vergeleken vroega
Moet je rustig aan doen qua geld danroberttt wrote:Qlimax, Thunderdome, Qountdown,stuk minder vergeleken vroega
Wij pakken Try Before you Die, Hardnation, Qlimax en Loudness mee dit jaar
Ja ben blut :purbandesigner wrote:Moet je rustig aan doen qua geld danroberttt wrote:Qlimax, Thunderdome, Qountdown,stuk minder vergeleken vroega
?
Wij pakken Try Before you Die, Hardnation, Qlimax en Loudness mee dit jaar.
Haha minder
. Ik nu ook, maar stufi komt al bijna binnen
. Alleen kan ik daar mn huur niet van betalen, maar ik krijg gelukkig ook uitbetaald net na m'n stufi-vangst
.
dat is chill :p ik krijg maar 70 euro ..urbandesigner wrote:Haha minder. Ik nu ook, maar stufi komt al bijna binnen
. Alleen kan ik daar mn huur niet van betalen, maar ik krijg gelukkig ook uitbetaald net na m'n stufi-vangst
.
Hmm das maar 1 feestje per maand
. Heb je verder nog een bijbaan ofzo?
Jahwel, maar heb geen zin meer in feestjesurbandesigner wrote:Hmm das maar 1 feestje per maand. Heb je verder nog een bijbaan ofzo?
Haha de verzadigingsfase is opgetreden
. Ik zit met smart te wachten op de volgende eerlijk gezegd, maar idd, moet niet teveel feesten... 
haha, ik ook welurbandesigner wrote:Haha de verzadigingsfase is opgetreden. Ik zit met smart te wachten op de volgende eerlijk gezegd, maar idd, moet niet teveel feesten...
Haha duurt nog wel even he
. Echt zo ziek veel zin in Qlimax! We gaan waarschijnlijk lekker vroeg, nemen we boxjes en bier mee en gaan we gewoon een soort van preparty voor de ingang houden 
PFf ja veels te langurbandesigner wrote:Haha duurt nog wel even he. Echt zo ziek veel zin in Qlimax! We gaan waarschijnlijk lekker vroeg, nemen we boxjes en bier mee en gaan we gewoon een soort van preparty voor de ingang houden
maar ik ga slapen, veels te moe
goodnight
Ah ok, dan ga ik me wel verder vervelen
. Welterusten!
Robert doe niet zo saai joh tsssss..
-
A
Bitsjengz
Net de VI aflevering van gisteren gekeken, echt geniaal 
Dat wou ik vanavond ook nog doen. Maar dat komt van de week nog wel.Steffnov wrote:Net de VI aflevering van gisteren gekeken, echt geniaal
Was het echt geniaal zoals iedereen het over heeft?
Ik vond van wel in ieder geval, alleen de reactie van Mies Bouman (die er zichtbaar de pee in had) toen ze erachter kwam dat VI had gewonnen was gewoon goud. En de rest van de uitzending was ook zeker van bovengemiddeld niveau, verwacht echter niet teveel daadwerkelijk voetbalgerelateerd materiaal xD beetje Twente, beetje klassieker en dat was het ook wel. Maar zeker het kijken waard.dennis wrote:Dat wou ik vanavond ook nog doen. Maar dat komt van de week nog wel.Steffnov wrote:Net de VI aflevering van gisteren gekeken, echt geniaal
Dan zal ik het maar eens terug kijken. Ik had toevallig gezien welk pak Johan aan had en dat belooft al veel goeds. (echt een lelijk pak)Steffnov wrote:Ik vond van wel in ieder geval, alleen de reactie van Mies Bouman (die er zichtbaar de pee in had) toen ze erachter kwam dat VI had gewonnen was gewoon goud. En de rest van de uitzending was ook zeker van bovengemiddeld niveau, verwacht echter niet teveel daadwerkelijk voetbalgerelateerd materiaal xD beetje Twente, beetje klassieker en dat was het ook wel. Maar zeker het kijken waard.dennis wrote:Dat wou ik vanavond ook nog doen. Maar dat komt van de week nog wel.Steffnov wrote:Net de VI aflevering van gisteren gekeken, echt geniaal
Zo, het mag nog net
Terug van Ravezone, mijn eerste hardcorefeestje, was leuk
Terug van Ravezone, mijn eerste hardcorefeestje, was leuk
Nou ja, morgen vrij (12 uur eruit om de hond uit te laten), nu ff iTunes lijst fixen met album covers...of dat leuk is moet je zelf weten xD jij?