Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 2 mooie goals van Melvin Platje, voor de 2e wat een beauty! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 02:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
lorenz die hamburgers ging bestellen bij de mac drive die al gesloten was :worship:


In de trend van macdonalds.

Normaal mag je alleen als werknemer voor jezelf tijdens, vlak voor of na het werk korting op eten dat je bestelt (45%)
Ik bestel dus 3 italian specials, 4 hamburgers, 1 wrap en 1 fish voor 3 vrienden van mij.
De manager sneaky wijs gemaakt dat ik alleen 1 italian en 1 fish had besteld.

Voor het hele geintje maar 9 euro neergelegd. Snel alles pakken en wegwezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Horen dat vriendin weer uit het ziekenhuis mag na 2 maanden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Horen dat vriendin weer uit het ziekenhuis mag na 2 maanden ^^

:yay:
Gefeliciteerd man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Horen dat vriendin weer uit het ziekenhuis mag na 2 maanden ^^

:yay:
Gefeliciteerd man!

Thanks bro. Moet alleen nog zelf oefeningen doen enzo om kracht op te bouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Horen dat vriendin weer uit het ziekenhuis mag na 2 maanden ^^

:yay:
Gefeliciteerd man!

Thanks bro. Moet alleen nog zelf oefeningen doen enzo om kracht op te bouwen

Wat heb je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat heb je dan?

Ik niet, zij dus :P Maar ze heeft 2 maanden terug frontaal auto-ongeluk gehad, 9 dagen in coma gelegen (doctoren hadden het zelfs op 30 ingeschat), veel botten in het lichaam gebroken. Nu dus in zoverre geheeld, dat ze weer terug naar huis mag, hoewel met krukken. En ze moet dus dagelijks oefeningen doen om ook de kracht in de spieren terug te winnen. Maar goed, ze mag weer naar huis, ze werd het ziekenhuis al erg zat :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oke, ik dacht dat je bedoelde dat jij zelf nog oefeningen moest doen om weer op kracht te komen ;)
Maar dat is zeker een 'moment van de dag' waard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
Wat heb je dan?

Ik niet, zij dus :P Maar ze heeft 2 maanden terug frontaal auto-ongeluk gehad, 9 dagen in coma gelegen (doctoren hadden het zelfs op 30 ingeschat), veel botten in het lichaam gebroken. Nu dus in zoverre geheeld, dat ze weer terug naar huis mag, hoewel met krukken. En ze moet dus dagelijks oefeningen doen om ook de kracht in de spieren terug te winnen. Maar goed, ze mag weer naar huis, ze werd het ziekenhuis al erg zat :p

Wow, heftig!
Ik zou me geen raad weten als mijn vriendin dat zou overkomen.
Ik ben blij voor je en laten we hopen dat t overige herstel snel en vlekkeloos gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ah oke, ik dacht dat je bedoelde dat jij zelf nog oefeningen moest doen om weer op kracht te komen ;)
Maar dat is zeker een 'moment van de dag' waard :thumbsup:

Dat dacht ik toch. Die blik op het moment dat ze hoorde dat ze naar huis mocht (kwam door laatste oefening daar, planning was de 20ste) was echt onbetaalbaar. Maar goed, nu terug in de boeken, hertentamens leren (die ik door dit hele gedoe hard heb verneukt, net in het weekend ervoor gebeurd, dus ja, daar gaat het leren). Al past het leren meer in het irritatiemomentjes topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mensen die zonder dat ik hoef door te zeiken zeggen dat ze meegaan naar Q-Base :woot:
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Amsterdam dungeon
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

k loop naar stad
en dan heb je ergens op die route altijd een plas water als t hard heeft geregent

loopt er een ali op t voetpad en vervolgens komt er een auto aanscheuren, die ze waggie lekker door de plas heenjaagt op het moment dat meneer ali langs de plas loop :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:43 
 

The Anim0l schreef:
k loop naar stad
en dan heb je ergens op die route altijd een plas water als t hard heeft geregent

loopt er een ali op t voetpad en vervolgens komt er een auto aanscheuren, die ze waggie lekker door de plas heenjaagt op het moment dat meneer ali langs de plas loop :D :worship:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
k loop naar stad
en dan heb je ergens op die route altijd een plas water als t hard heeft geregent

loopt er een ali op t voetpad en vervolgens komt er een auto aanscheuren, die ze waggie lekker door de plas heenjaagt op het moment dat meneer ali langs de plas loop :D :worship:

Heb je wel nagevraagd of hij echt Ali heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

QBase kaartjes in de mailbox krijgen :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
The Anim0l schreef:
k loop naar stad
en dan heb je ergens op die route altijd een plas water als t hard heeft geregent

loopt er een ali op t voetpad en vervolgens komt er een auto aanscheuren, die ze waggie lekker door de plas heenjaagt op het moment dat meneer ali langs de plas loop :D :worship:

Heb je wel nagevraagd of hij echt Ali heet?

geen id haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
k loop naar stad
en dan heb je ergens op die route altijd een plas water als t hard heeft geregent

loopt er een ali op t voetpad en vervolgens komt er een auto aanscheuren, die ze waggie lekker door de plas heenjaagt op het moment dat meneer ali langs de plas loop :D :worship:


Zucht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Daveytl schreef:
The Anim0l schreef:
k loop naar stad
en dan heb je ergens op die route altijd een plas water als t hard heeft geregent

loopt er een ali op t voetpad en vervolgens komt er een auto aanscheuren, die ze waggie lekker door de plas heenjaagt op het moment dat meneer ali langs de plas loop :D :worship:

Heb je wel nagevraagd of hij echt Ali heet?

geen id haha

Had hij ook nog eens zijn identiteitsbewijs niet bij zich?
Stoute jongen :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
lorenz die hamburgers ging bestellen bij de mac drive die al gesloten was :worship:


In de trend van macdonalds.


Nog eentje:

Naar de mac gaan, waar t overigens ontzettend druk was, je eten bestellen en op t moment dat ze je vragen of je ergens wilt gaan zitten om zo de burgers bij je brengen, vragen of je er een tasje bij mag omdat je je eten mee wilt nemen. Vragen ze me of ik dan eventjes naast de kassa wil wachten. Gaan ze die burgers fokkin snel klaar maken en slaan iedereen over die al een uur in de mac drive staan te wachten en doen ze in de zak. Dan de zak oppakken en gewoon rustig in de mac gaan zitten en je eten opeten :D Onbetaalbaar die smoel van die medewerker die hij daarna opzette :lol:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic