Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:28 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Ik begin eindelijk een beetje goed te worden (duurde ff xd ).
Zit nu lvl 77 ofzo, zit te twijfelen welk wapen ik meeneem na de prestige, die MSR is wel een gruwelijke sniper, tenminste niet zo'n ding die 100 x achter elkaar op één plek kan schieten. Beetje Intervention achtig.

Alleen kut dat je die sniper pas zo laat krijgt, L118A is net zo fijn vind ik persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:34 

Hardtraxx Addict

Ondanks dat de specs bijna hetzelfde zijn (van de L118A en de MSR dan) vind ik de MSR stukken fijner, ga hem ook halen met m'n volgende prestige token :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:44 

Hardtraxx Elite

Zelf snipe ik niet zoveel, geen held met quickscopen.. :P Doe mij maar de P90 of de PP90M1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:46 

Hardtraxx Elite

M-arijn schreef:
Ondanks dat de specs bijna hetzelfde zijn (van de L118A en de MSR dan) vind ik de MSR stukken fijner, ga hem ook halen met m'n volgende prestige token :)

Ik zou voor de dubbel XP points gaan.. damn wat schiet je dan omhoog en duurt het niet lang voordat je MSR weer hebt;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:47 

Hardtraxx Addict

Moet zeggen dat ik in MW3 nog steeds veel slechter ben dan Black ops.

Intussen wel 1e prestige lvl 55 en me ratio onderhand boven de 1.00. Hahaa. Het begint steeds beter te gaan, spelletje wordt ook steeds leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

Heb nu eindelijk een beetje constante 'skill' ratio gaat in een stijgende lijn er verbaas me soms om potjes die ik speel. Gister Dome 28-3 met 2 keer een attack chopper. :cool: Gaat iig een stuk beter dan MW2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:59 

Bierkoning

Squid schreef:
Pommer schreef:
Ik begin eindelijk een beetje goed te worden (duurde ff xd ).
Zit nu lvl 77 ofzo, zit te twijfelen welk wapen ik meeneem na de prestige, die MSR is wel een gruwelijke sniper, tenminste niet zo'n ding die 100 x achter elkaar op één plek kan schieten. Beetje Intervention achtig.

Alleen kut dat je die sniper pas zo laat krijgt, L118A is net zo fijn vind ik persoonlijk.

Daarom wil ik hem ook meenemen naar de prestige ;)

Blijven je wapens trouwens goud als je naar prestige gaat? Nee zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:05 

TakkU schreef:
Zelf snipe ik niet zoveel, geen held met quickscopen.. :P Doe mij maar de P90 of de PP90M1!

BLuuuuuh en dan zonder te richten schieten zeker? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
TakkU schreef:

PP90 moet je juist richten, je kan wel sprayen als een gek maar het is echt een massavernietigingswapen als je een beetje kan richten. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:09 

moet je een x P90 met silencer extanded mags en sleight of hand proberen.. dan own je niet normaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:11 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
moet je een x P90 met silencer extanded mags en sleight of hand proberen.. dan own je niet normaal :worship:

Gebruik PP90 met Rapid Fire, Silencer en Sleight of Hand. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:41 

Dakpan schreef:
DarkestSymphony schreef:

Gebruik PP90 met Rapid Fire, Silencer en Sleight of Hand. :cool:

P90 blijft tog veel fijner vind ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:07 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
TakkU schreef:

Nee ik ben niet zo'n sprayert ;) speelde eerder veel met de CM901 en G36C, maar met de P90 ben je een flink stuk sneller.. Aangezien ik nogal van t rondhobbelen ben is een SMG hier beter voor geschikt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:11 

Bierkoning

Waarom dan geen ump? Vind die echt veel lekkerder dan al die andere SMG's :D En ik snap ook niet zo goed dat je pas zo laat de AK-47 krijgt, vind de ACR om maar wat te noemen veel fijner als assault rifle
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:38 

Hardtraxxer

Vind de UMP maar zwak vergeleken met MW2, oké misschien was die daar wat te sterk maar nu is het van een afstand echt een half magazijn op iemand schieten voordat die het loodje legt. Close combat vind ik hem ook tegenvallen behalve als je er rapid fire op zet.

Ben ik trouwens de enige die de maps van MW3 stukken slechter vind dan in MW2? Kan geen 10 meter lopen zonder geflanked of van achter beschoten te worden :\
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:46 

Bierkoning

Nee je bent niet de enige, dat is ook mijn grootste min punt van MW3, zitten maar weinig lekkere maps tussen. Sommigen zitten ook totaal onlogisch in elkaar, met Interchange als dieptepunt :') Hoe de fuck kun je denken dat zo'n veld goed werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:40 

Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
M-arijn schreef:

Ik zou voor de dubbel XP points gaan.. damn wat schiet je dan omhoog en duurt het niet lang voordat je MSR weer hebt;)

Mwoa valt wel mee, ik level sowieso vrij snel.. Ben bijna 3e prestige nu. Heb Assassin en de ACR al gehaald met prestige tokens. op Level 4 (of was het 5?) kan ik al m'n favoriete class maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:14 

Hardtraxx Veteran

helaas kan je je gouden cammo niet houden, ik vind die spawn plekken van sledgehammer echt slecht niet normaal
denk ik een keer ffa (free for all ) te gaan doen, ben je op weg 16 killstreak 18 is me record dus ik dacht yes!!! :yay:

nee maar toen kilde ik dr 1 voor me en spawnt die gewoon in me rug in vind dat echt te ver gaan:S zo kan je niet eens iets halen... of dat gecamp omg word dr zo chaggie van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:15 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Waarom dan geen ump? Vind die echt veel lekkerder dan al die andere SMG's :D En ik snap ook niet zo goed dat je pas zo laat de AK-47 krijgt, vind de ACR om maar wat te noemen veel fijner als assault rifle

Vind de UMP niet zo lekker spelen.. Overigens was dat mn vaste gun in MW2 :P Vind dan de P90 en de PP90M1 toch echt een stuk beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nee je bent niet de enige, dat is ook mijn grootste min punt van MW3, zitten maar weinig lekkere maps tussen. Sommigen zitten ook totaal onlogisch in elkaar, met Interchange als dieptepunt :') Hoe de fuck kun je denken dat zo'n veld goed werkt.

Interchange is geniaal. Lockdown en Outpost zuigen pas hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:58 

Dakpan schreef:
Pommer schreef:

Downturn man :')

Lockdown vind ik wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:00 

Hardtraxx Veteran

Downturn is ook vet. Lekker tussen die autowrakken doorrennen met je SMG. Jullie weten niet wat goed is. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:04 

Hardtraxx Elite

Lockdown is juist een toffe map! Een van mn favoriete :P Resistance kan ook wel leuk zijn, zolang men maar niet teveel aan t campen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:36 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Pommer schreef:

Outpost idd ook, Lockdown vind ik best te doen. De fijnste vind ik Bootleg denk ik.

@ Almighty: Downturn is idd ook echt een drama.

Vind er helaas niet één hele vette tussen zitten zoals Afghan of Estate bij MW2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

Dust :cool: Weet nog dat Xbox van die glitches had dat je met een Ground War in Dust kwam. Dat waren geniale tijden.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic