Heb nooit een constante skill bij CoD, heb ik me altijd dood aan geërgerd. Ene potje speel ik 25-2 ofzo en andere potje weer 4-10. Kan me online echt dood irriteren.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
vind mw2 tog leuker.. meer sniper plekjes + levels 
-
A
x2Dakpan wrote:Heb nooit een constante skill bij CoD, heb ik me altijd dood aan geërgerd. Ene potje speel ik 25-2 ofzo en andere potje weer 4-10. Kan me online echt dood irriteren.
Zit met een vraag.
Gebruik voor m'n xbox een range extender van Sitecom maar m'n NAT is nog strict. Moet ik de configuraties van mijn extender dan veranderen voor een open NAT of gewoon van de modem die het signaal naar de extender stuurt?
Gebruik voor m'n xbox een range extender van Sitecom maar m'n NAT is nog strict. Moet ik de configuraties van mijn extender dan veranderen voor een open NAT of gewoon van de modem die het signaal naar de extender stuurt?
-
D
ooohhh ik ging gister owning..
p90 + silencer, extanded mags ofso, sleight of hand enn oohh ik ging killing
P90 blijft toch het beste wapen zonder snipers
p90 + silencer, extanded mags ofso, sleight of hand enn oohh ik ging killing
P90 blijft toch het beste wapen zonder snipers
Houd je je titels als je prestige mode ingaat?
Heb het al talloze keren geprobeerd, maar fok die nat, strict werkt ook kan alleen niks hosten haha.
Heb een Speedtouch en heb die UPnP al aanstaan.Project 141 wrote:Heb je al in je modem zijn instellingen gezeten? Want bij mij was het zo gepiept. Ik heb linksys modem. Een ander merk (weet niet meer welke) moet je gewoon Universal ... & Play ofzo aanzetten. Als je ook linksys hebt kan ik misschien beetje helpen?Dakpan wrote:Heb het al talloze keren geprobeerd, maar fok die nat, strict werkt ook kan alleen niks hosten haha.
Sorry snap hier echt niks van.
Computers zijn de meest nare dingen op deze wereld.
Ja, ik moet meerdere dingen invullen namelijk: Protocol, Port Range, Translate To, Trigger Protocol en Trigger Port...
En Port Range moet een ... To ... hebben. 2 nummers dus.
En Port Range moet een ... To ... hebben. 2 nummers dus.
Bij Trigger Protocol moet ik UDP of TCP kiezen en bij Trigger Port moet ik iets typen.
Nope niet gelukt. Die router mag echt m'n ballen likken, heb er nu genoeg tijd ingestoken. Bedankt voor je hulp in ieder geval. 
-
N
Bij de ps werkt het wel zo volgens mij.. Statisch IP geven en dan lekker forwarden die ports. Ik heb echt heel t scheldwoordenboek afgewerkt tijdens die shit proberen. Geen filmpje niet gehad op youtube...Project 141 wrote:Dan is jouw router een klootzakAls je nog zin hebt er tijd in te steken: Zet je de instellingen op je xbox op manual, en geef hem dan een statisch IP-adres (maakt niet uit wat, gewoon 192.168.1.25 ofzo) en dan dat IP-adres invullen bij die poort
Laatste idee
nobody said it was easy
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Wat zijn flawless potjes toch vet, net 23-0 en paar potjes later 25-0 haha. Love m'n class, beste die er is imo
Nog 2 AC-120 en dan heb ik expert ac title (niet dat die zo lastig is)
-
A
Heeft er niemand op de PC last van lag?
Ik heb ontiegelijk veel lag, alleen bij MW3 dus aan het modem of internet ligt het 100% niet! Af en toe ook freezes van +/- 10sc, en in 4 van de 10 potjes "Lost Connection to Host". Gruwelijk irritant als je gefrustreerd bent, en dan ook nog is uit de server gegooid word.
:booz:
Ik heb ontiegelijk veel lag, alleen bij MW3 dus aan het modem of internet ligt het 100% niet! Af en toe ook freezes van +/- 10sc, en in 4 van de 10 potjes "Lost Connection to Host". Gruwelijk irritant als je gefrustreerd bent, en dan ook nog is uit de server gegooid word.
Koop een XboxAlmighty wrote:Heeft er niemand op de PC last van lag?
-
A
Neen
Zat ook altijd ontiegelijk lang te kloten met port forwarding.
Alle instellingen gewoon goed, ga je testen en is die fucking poort nog steeds dicht.
Kwam ik er uiteindelijk achter dat ik een rule/uitzondering moest toevoegen aan de router-firewall.
http://www.portforward.com is ook een erg handige site..
Alle instellingen gewoon goed, ga je testen en is die fucking poort nog steeds dicht.
Kwam ik er uiteindelijk achter dat ik een rule/uitzondering moest toevoegen aan de router-firewall.
http://www.portforward.com is ook een erg handige site..
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ben nu 2e prestige level 25 ofzo kd 1.61D-Nemacyst wrote:AmenPommer wrote: Koop een PS3
maar vind het nog niet vervelen
Ik begin eindelijk een beetje goed te worden (duurde ff
).
Zit nu lvl 77 ofzo, zit te twijfelen welk wapen ik meeneem na de prestige, die MSR is wel een gruwelijke sniper, tenminste niet zo'n ding die 100 x achter elkaar op één plek kan schieten. Beetje Intervention achtig.
Zit nu lvl 77 ofzo, zit te twijfelen welk wapen ik meeneem na de prestige, die MSR is wel een gruwelijke sniper, tenminste niet zo'n ding die 100 x achter elkaar op één plek kan schieten. Beetje Intervention achtig.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Jij snapt het! Bolt action snipers zijn awesome!Pommer wrote:Ik begin eindelijk een beetje goed te worden (duurde ff).
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
haha ja bij mw2 was intervention zoPommer wrote:Ik begin eindelijk een beetje goed te worden (duurde ff).