Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

Heb nooit een constante skill bij CoD, heb ik me altijd dood aan geërgerd. Ene potje speel ik 25-2 ofzo en andere potje weer 4-10. Kan me online echt dood irriteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 23:57 

vind mw2 tog leuker.. meer sniper plekjes + levels :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 00:41 

Dakpan schreef:
Heb nooit een constante skill bij CoD, heb ik me altijd dood aan geërgerd. Ene potje speel ik 25-2 ofzo en andere potje weer 4-10. Kan me online echt dood irriteren.

x2 :P Blijft het leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

Zit met een vraag.

Gebruik voor m'n xbox een range extender van Sitecom maar m'n NAT is nog strict. Moet ik de configuraties van mijn extender dan veranderen voor een open NAT of gewoon van de modem die het signaal naar de extender stuurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:19 

ooohhh ik ging gister owning..

p90 + silencer, extanded mags ofso, sleight of hand enn oohh ik ging killing :P
P90 blijft toch het beste wapen zonder snipers
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

Houd je je titels als je prestige mode ingaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

Heb het al talloze keren geprobeerd, maar fok die nat, strict werkt ook kan alleen niks hosten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:21 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dakpan schreef:
Heb het al talloze keren geprobeerd, maar fok die nat, strict werkt ook kan alleen niks hosten haha.

Heb je al in je modem zijn instellingen gezeten? Want bij mij was het zo gepiept. Ik heb linksys modem. Een ander merk (weet niet meer welke) moet je gewoon Universal ... & Play ofzo aanzetten. Als je ook linksys hebt kan ik misschien beetje helpen?

Heb een Speedtouch en heb die UPnP al aanstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

Sorry snap hier echt niks van. :P Computers zijn de meest nare dingen op deze wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik moet meerdere dingen invullen namelijk: Protocol, Port Range, Translate To, Trigger Protocol en Trigger Port...

En Port Range moet een ... To ... hebben. 2 nummers dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:44 

Hardtraxx Veteran

Bij Trigger Protocol moet ik UDP of TCP kiezen en bij Trigger Port moet ik iets typen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:53 

Hardtraxx Veteran

Nope niet gelukt. Die router mag echt m'n ballen likken, heb er nu genoeg tijd ingestoken. Bedankt voor je hulp in ieder geval. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

Alles geprobeerd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:09 

Hardtraxx Veteran

Geen zin meer in. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:18 

Project 141 schreef:
Dan is jouw router een klootzak :P Als je nog zin hebt er tijd in te steken: Zet je de instellingen op je xbox op manual, en geef hem dan een statisch IP-adres (maakt niet uit wat, gewoon 192.168.1.25 ofzo) en dan dat IP-adres invullen bij die poort :P Laatste idee xd nobody said it was easy

Bij de ps werkt het wel zo volgens mij.. Statisch IP geven en dan lekker forwarden die ports. Ik heb echt heel t scheldwoordenboek afgewerkt tijdens die shit proberen. Geen filmpje niet gehad op youtube...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:24 

Hardtraxx Addict

Wat zijn flawless potjes toch vet, net 23-0 en paar potjes later 25-0 haha. Love m'n class, beste die er is imo :love: Nog 2 AC-120 en dan heb ik expert ac title (niet dat die zo lastig is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:08 

Heeft er niemand op de PC last van lag?
Ik heb ontiegelijk veel lag, alleen bij MW3 dus aan het modem of internet ligt het 100% niet! Af en toe ook freezes van +/- 10sc, en in 4 van de 10 potjes "Lost Connection to Host". Gruwelijk irritant als je gefrustreerd bent, en dan ook nog is uit de server gegooid word.

:booz:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:11 

Bierkoning

Almighty schreef:
Heeft er niemand op de PC last van lag?
Ik heb ontiegelijk veel lag, alleen bij MW3 dus aan het modem of internet ligt het 100% niet! Af en toe ook freezes van +/- 10sc, en in 4 van de 10 potjes "Lost Connection to Host". Gruwelijk irritant als je gefrustreerd bent, en dan ook nog is uit de server gegooid word.

:booz:

Koop een Xbox -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:12 

Neen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:13 

Hardtraxx Veteran

Zat ook altijd ontiegelijk lang te kloten met port forwarding.
Alle instellingen gewoon goed, ga je testen en is die fucking poort nog steeds dicht.
Kwam ik er uiteindelijk achter dat ik een rule/uitzondering moest toevoegen aan de router-firewall.
http://www.portforward.com is ook een erg handige site..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 03:58 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Koop een Xbox -.-

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:20 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Pommer schreef:
Koop een PS3 -.-

Amen

ben nu 2e prestige level 25 ofzo kd 1.61 >.<
maar vind het nog niet vervelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:24 

Bierkoning

Ik begin eindelijk een beetje goed te worden (duurde ff xd ).
Zit nu lvl 77 ofzo, zit te twijfelen welk wapen ik meeneem na de prestige, die MSR is wel een gruwelijke sniper, tenminste niet zo'n ding die 100 x achter elkaar op één plek kan schieten. Beetje Intervention achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:26 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Zit nu lvl 77 ofzo, zit te twijfelen welk wapen ik meeneem na de prestige, die MSR is wel een gruwelijke sniper, tenminste niet zo'n ding die 100 x achter elkaar op één plek kan schieten. Beetje Intervention achtig.

Jij snapt het! Bolt action snipers zijn awesome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

haha ja bij mw2 was intervention zo :drool: maja ik kan nie echt hendig snipere bij mw3 doe mij maar goude acr of ump :clap:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic