058 de gekste weest wel! ehhBroken Balance wrote:mooi fut west nou?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Groeten ut Harkema hahaThund3R wrote:Dat dit noch net sluten is... Haha.
Hjir binne mear friezen dan ik tocht!
Groeten ut de grutte Gordyk! (Gorredijk)
Groeten ut Ingwierrumkakabeeyo wrote:Groeten ut Harkema hahaThund3R wrote:Dat dit noch net sluten is... Haha.
Hjir binne mear friezen dan ik tocht!
Groeten ut de grutte Gordyk! (Gorredijk)
Jullie friezen zijn wel trots op je provincie he. Neem maar eens een voorbeeld aan ons brabanders, zeer bescheiden en nooit opscheppen.
*kuch*wootum wrote:Jullie friezen zijn wel trots op je provincie he. Neem maar eens een voorbeeld aan ons brabanders, zeer bescheiden en nooit opscheppen.
*kuch*Steffnov wrote:*kuch*wootum wrote:Jullie friezen zijn wel trots op je provincie he. Neem maar eens een voorbeeld aan ons brabanders, zeer bescheiden en nooit opscheppen.
en alleen maar bier en kut kunnen schreeuwenwootum wrote:Jullie friezen zijn wel trots op je provincie he. Neem maar eens een voorbeeld aan ons brabanders, zeer bescheiden en nooit opscheppen.
Fries :') echt duidelijk de meest achterlijke taal van deze aardkloot.
correctieRawbin wrote:Fries :') echt duidelijk de meest achterlijke taal van deze aardkloot.
duits is de meest verschrikkelijke/achtelijkste taal
Not. Duits is een geniale taal.AniThing wrote:correctieRawbin wrote:Fries :') echt duidelijk de meest achterlijke taal van deze aardkloot.
-
A
Hahaha das ist Wahnsinn
Dakpan wrote:Not. Duits is een geniale taal.AniThing wrote:correctieRawbin wrote:Fries :') echt duidelijk de meest achterlijke taal van deze aardkloot.
Duits kan ik tenminste nog verstaan/spreken/lezen. Dat is met dat achterlijke Fries niet. In mijn ogen is het niet eens een dialect of taal, maar gewoon mongolisch gebrabbel
k kan duits ook nog wel half verstaan maar het is gewoon te verschrikkelijk voor woordenRawbin wrote:Duits kan ik tenminste nog verstaan/spreken/lezen. Dat is met dat achterlijke Fries niet. In mijn ogen is het niet eens een dialect of taal, maar gewoon mongolisch gebrabbel
-
A
Nein, fick dich.
butterfly.... SCHMETTERLING
dat is wel één van de meest verkrachte woorden
Ik vind brabants/limburgs/vlaams/zeeuws de meest vercrackte taal. Als je een beetje luistert kun je fries best verstaan dus dat ligt aan jou.Rawbin wrote:Duits kan ik tenminste nog verstaan/spreken/lezen. Dat is met dat achterlijke Fries niet. In mijn ogen is het niet eens een dialect of taal, maar gewoon mongolisch gebrabbel
Ik versta ook geen flikker van het bovenstaande (op fries na, en ik kom ook niet uit friesland)
Elk dialect is niet te verstaan als je het helemaal volgens ouds en plat praat.
duits vercrackt allesdelange wrote:butterfly.... SCHMETTERLING
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Duits is echt simpel. Hoe kan je dat nou moeilijk verstaan 
Fries is gewoon kut.
Fries is gewoon kut.
Duitse lyrics in hardstyle/hardtrance zijn wel vet.
nein mann ich will noch nicht gehen ich will noch ein bisschen tanzen.
Alleen echt zuidelijk limburgs is lastig te verstaan, verder allemaal geen moeite mee. Friesen en Limburgers zijn gewoon inteelt downiesBroken Balance wrote:Ik vind brabants/limburgs/vlaams/zeeuws de meest vercrackte taal. Als je een beetje luistert kun je fries best verstaan dus dat ligt aan jou.Rawbin wrote:Duits kan ik tenminste nog verstaan/spreken/lezen. Dat is met dat achterlijke Fries niet. In mijn ogen is het niet eens een dialect of taal, maar gewoon mongolisch gebrabbel
Ik versta ook geen flikker van het bovenstaande (op fries na, en ik kom ook niet uit friesland)
Elk dialect is niet te verstaan als je het helemaal volgens ouds en plat praat.
-
G
geen nederlands, dus buitenlands, dus weg hier!