80 is minder dan je denkt hoor. of het moeten computerboxjes zijn?QnalQut wrote:kheb wel 5 boxen+ 1 subwoofer, waar 80 decibel ofzo uit kan geloof ik, genoeg? zijn 3 plugins...
Active topics in Off-Topic
Moderators
Boeiend. Je kunt hier dan nog mooi met elkaar praten.RobertV wrote:80 is minder dan je denkt hoor. of het moeten computerboxjes zijn?QnalQut wrote:kheb wel 5 boxen+ 1 subwoofer, waar 80 decibel ofzo uit kan geloof ik, genoeg? zijn 3 plugins...
Stampen op harde muziek kan in Takens dan wel (Y)
Heb is wat contact met low-e gehad die wil opzich wel komen (Zwart) 
Hop, 10 km van huis! Ik ben d'r wel bij hoor Beun
(Desnoods zouden er nog wel 2 mensen hier kunnen slapen)
Komt dat eens even mooi uitG1LL wrote:Hop, 10 km van huis! Ik ben d'r wel bij hoor Beun(Desnoods zouden er nog wel 2 mensen hier kunnen slapen)
Ik ben zeker voorstander, Lowrenz gok ik ook wel. In juni kan ik zeker niet ivm examens.
Enige probleem is een slaapplaats vinden. Als het niet anders kan is de auto wel een optie, maar zijn er geen alternatieven?
Enige probleem is een slaapplaats vinden. Als het niet anders kan is de auto wel een optie, maar zijn er geen alternatieven?
Gekozen voor 7 mei, Juni moet denk ik ook kunnen.
Nog misschien veranderd dat nog, sowieso 2 april wordt moeilijk Masters Of Hardcore.
Nog misschien veranderd dat nog, sowieso 2 april wordt moeilijk Masters Of Hardcore.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Te ver voor mij 
moet nog even kijken als het zo ver is, tis niet iets waar ik zo 1,2,3 kom 
het zijn idd computerboxjes =D, logitech.. doet het wel flex.. ik kan evt, nog 2 boxen extra regelen.. (vorige set)RobertV wrote:80 is minder dan je denkt hoor. of het moeten computerboxjes zijn?QnalQut wrote:kheb wel 5 boxen+ 1 subwoofer, waar 80 decibel ofzo uit kan geloof ik, genoeg? zijn 3 plugins...
maar dat knalt wel ff, ik zie dat het in een keet is, dus dat wil wel
Ik vind het allemaal best jongens, zolang de naam Hardtraxx er maar niet openbaar aan wordt gekoppeld (bijv. reclame uitingen oid) Want daar hou ik zelf liever grip op, omdat het namelijk een geregistreerd merk is
Verder: veel plezier natuurlijk. Misschien kan het topic beter in een soort meeting verandert worden dan een "Hardtraxx feest"? Geeft namelijk een klein beetje een verkeerd beeld
Verder: veel plezier natuurlijk. Misschien kan het topic beter in een soort meeting verandert worden dan een "Hardtraxx feest"? Geeft namelijk een klein beetje een verkeerd beeld
Klinkt vet, ben benieuwd hoeveel mensen er overblijven als het zo ver is 
ik neem mn reserve equip meeTrainfreak wrote:Wat heb je ? (A)djpatt wrote:en plaats ff nog benodigde spullen in je openingspost beunhaas
cd spelers zijn al gesponserd door mij
2× pioneer cdj100 top spul
Ik denk dat het onder die voorwaarde wel moet lukken tochJor-D wrote:Ik vind het allemaal best jongens, zolang de naam Hardtraxx er maar niet openbaar aan wordt gekoppeld (bijv. reclame uitingen oid) Want daar hou ik zelf liever grip op, omdat het namelijk een geregistreerd merk is![]()
Wat is het probleem als het woord hardtraxx gebruikt word voor een meeting voor alleen hardtraxx members?
we zullen het woord hardtraxx niet in de mond nemen die avondLyst wrote:Wat is het probleem als het woord hardtraxx gebruikt word voor een meeting voor alleen hardtraxx members?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Het wordt niet georganiseerd door Hardtraxx dus het is wel begrijpelijk. Stel dat er problemen komen dan is Hardtraxx de lulLyst wrote:Wat is het probleem als het woord hardtraxx gebruikt word voor een meeting voor alleen hardtraxx members?
Balkbrug, hmmm... niet echt centraal.
Ik denk dat het niet gaat werken voor mij. 216km reizen is me net iets te veel
Ik denk dat het niet gaat werken voor mij. 216km reizen is me net iets te veel
Kan ik me voorstellen Robster 
Maar wou toch een x initiatief nemen door toch maar een locatie vast te stellen.
Zal eerdaags even contact opnemen met de keet moaten, kijken wat ze ervan vinden.. vast wel rpaim
Duurt denk ik van 9 tot half 1 ofzo? En dan naar Takens. Of nog eerder beginnen?
Als ik het zo lees komt er wel 30 man. Ik kan hiero ook nog 7 plekken regelen ofzo, boeie tis toch maar voor een paar uurtjes.
Heb het veranderd Jor-D.
Maar wou toch een x initiatief nemen door toch maar een locatie vast te stellen.
Zal eerdaags even contact opnemen met de keet moaten, kijken wat ze ervan vinden.. vast wel rpaim
Duurt denk ik van 9 tot half 1 ofzo? En dan naar Takens. Of nog eerder beginnen?
Als ik het zo lees komt er wel 30 man. Ik kan hiero ook nog 7 plekken regelen ofzo, boeie tis toch maar voor een paar uurtjes.
Heb het veranderd Jor-D.
Voor zover ik weet kan ik alle dagen wel
Dus ik denk dat ik er wel bij ben
Lijkt me wel lachen een keer wat volk ontmoeten van hier

Dus ik denk dat ik er wel bij ben
Lijkt me wel lachen een keer wat volk ontmoeten van hier
Je zegt nu zelf meeting, terwijl de topic titel over een feest gaat.... Wat is het nou? Feest? Meeting?Lyst wrote:Wat is het probleem als het woord hardtraxx gebruikt word voor een meeting voor alleen hardtraxx members?
Meeting is natuurlijk geen probleem, niks op tegen, ga je gang! Maar zodra het echt een feest wordt wat de naam Hardtraxx krijgt heb ik daar wel problemen mee ja. Zolang je het recht op het woord Hardtraxx niet hebt, dan heb je altijd nog mijn toestemming nodig om dit in het openbaar te gebruiken in de context van een "feest".
ThanksBeuntie wrote:Heb het veranderd Jor-D.
Niets meer te zien, doorlopen -> ontopic
Bij elkaar komen in een keet lijkt me meer een meeting dan een feest 
No shitLyst wrote:Bij elkaar komen in een keet lijkt me meer een meeting dan een feest
Ik ga maar weer eens iets nuttigs doen (studie)
Lijstje van mensen die tot nu toe zeggen dat ze er zeker wel bij zijn:
Beun -> Huis -> 7 plekken ofzo
G1LL -> Huis -> 2 plekken
Rik -> Vervoer
Sainen -> Vervoer
Skitzo -> Vervoer
Martin -> Vervoer
Henk-Jan -> Vervoer
Kraakhaak -> Huis -> paar plekken?
Hoofdcoach -> Slaapplek needed?
Oostzaner -> Slaapplek needed?
banaanslak -> Slaapplek needed?
djpatt -> Slaapplek needed?
QnalQut -> Slaapplek needed?
Nixxus -> Slaapplek needed?
Lowrenz -> Slaapplek needed?
Trainfreak -> Slaapplek needed?
Chukkels -> Huis -> 5 plekken
roberttt -> Vervoer
Zijn er nog een aantal die miss met vervoer enzo zitten..
Klopt dit aardig/ wie wil er bij op?
Beun -> Huis -> 7 plekken ofzo
G1LL -> Huis -> 2 plekken
Rik -> Vervoer
Sainen -> Vervoer
Skitzo -> Vervoer
Martin -> Vervoer
Henk-Jan -> Vervoer
Kraakhaak -> Huis -> paar plekken?
Hoofdcoach -> Slaapplek needed?
Oostzaner -> Slaapplek needed?
banaanslak -> Slaapplek needed?
djpatt -> Slaapplek needed?
QnalQut -> Slaapplek needed?
Nixxus -> Slaapplek needed?
Lowrenz -> Slaapplek needed?
Trainfreak -> Slaapplek needed?
Chukkels -> Huis -> 5 plekken
roberttt -> Vervoer
Zijn er nog een aantal die miss met vervoer enzo zitten..
Klopt dit aardig/ wie wil er bij op?
Last edited by Beuntie on 24 Jan 2011 20:21, edited 2 times in total.