Sainen wrote:Ik kan tot nu toe op alle data. Ik zie wel wanneer het is, zeg er zo nodig andere dingen voor af!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Rik wrote:Ik dus ookSainen wrote:Aaaaaaah, mooi dichtbij!!! Ik ben van de partij
.
Ik ben trouwens voor 4 juni. De line up kan dan niet veel slechter zijn dan die maanden er voor![]()
Ooh, het kan dus toch. Nouja, in dat geval maakt mij de datum niet uitTrainfreak wrote:4 juni zijn Wasted Penguinz er waarschijnlijk, ik ben dan backstage
Last edited by Rik on 24 Jan 2011 17:20, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
als het maar geen 7 mei wordt want ik ga mijn 3 weken zuid afrika niet afzeggen 
ik kan ze alle 3
zal wel wat zijn, met het hele forum los op wp
zal wel wat zijn, met het hele forum los op wp
Haha maar als ze Wildstylez en & Noisecontrollers er bijv nog bijdoen is het al weer vetter.Rik wrote:Rik wrote:Ik dus ookSainen wrote:Aaaaaaah, mooi dichtbij!!! Ik ben van de partij
.
Ik ben trouwens voor 4 juni. De line up kan dan niet veel slechter zijn dan die maanden er voor
Ooh, het kan dus toch. Nouja, in dat geval maakt mij de datum niet uitTrainfreak wrote:4 juni zijn Wasted Penguinz er waarschijnlijk, ik ben dan backstage
Ja alwéér zeker. Zou samen iets van de 13e keer zijn.
Alsjeblieft niet.
Alsjeblieft niet.
Die komen met digital attack waarschijnlijk al. Beter Titan, Jos, en B-front ofzo
.
Wat heb je ? (A)djpatt wrote:en plaats ff nog benodigde spullen in je openingspost beunhaas
cd spelers zijn al gesponserd door mij
B-Front 2 weken geleden al geknaltSainen wrote:Die komen met digital attack waarschijnlijk al. Beter Titan, Jos, en B-front ofzo.
Nou, die mag altijd weerkomen. Maar als je die per sé niet wilt, doe dan chris one er maar bij.Trainfreak wrote:B-Front 2 weken geleden al geknaltSainen wrote:Die komen met digital attack waarschijnlijk al. Beter Titan, Jos, en B-front ofzo.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Beter leggen we allemaal 50 euro in en boeken we onze eigen artiest(en) 
wel veel mensen nodig dan
Donder dat is een goei hahaTrainfreak wrote:Heb je btw ook foto's van de place to be ?
Het is iig 7 bij 7 ongeveer, prima keetje..
John is zon coole gozer, dat gaat vast wel werkenHoofdcoach wrote:Beter leggen we allemaal 50 euro in en boeken we onze eigen artiest(en)
Of de line-up van Fantasy Island is fijn, is namelijk die dag dacht ik.Hoofdcoach wrote:Beter leggen we allemaal 50 euro in en boeken we onze eigen artiest(en)
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
katamaran wrote:Of de line-up van Fantasy Island is fijn, is namelijk die dag dacht ik.Hoofdcoach wrote:Beter leggen we allemaal 50 euro in en boeken we onze eigen artiest(en)
Jup; http://partyflock.nl/party/194092:Fanta ... tival.html
-
G
digital attack ken ik niet, dus heb gevote voor Deepack 
Ik ga liever naar hardtraxx feest dan Fantasy Island denk ik
. Mits de line up niet geweldig is.
Lees de OP dan, dat is de titel van die night of the dj's en het betekend (waarschijnlijk) dat Wildstylez & Noisecontrollers dan draaien.KSwoosh wrote:digital attack ken ik niet, dus heb gevote voor Deepack
kheb wel 5 boxen+ 1 subwoofer, waar 80 decibel ofzo uit kan geloof ik
, genoeg? zijn 3 plugins... 
-
B
Er moet wel een frituur aanwezig zijn trouwens 
niet genoegQnalQut wrote:kheb wel 5 boxen+ 1 subwoofer, waar 80 decibel ofzo uit kan geloof ik, genoeg? zijn 3 plugins...
Dat vind ik een heeeeel sterk puntBanaanslak wrote:Er moet wel een frituur aanwezig zijn trouwens
+1roberttt wrote:niet genoegQnalQut wrote:kheb wel 5 boxen+ 1 subwoofer, waar 80 decibel ofzo uit kan geloof ik, genoeg? zijn 3 plugins...
minimaal 120 decibel