Komt dat nog wel is dan ? Echt ook met de naam Hardtraxx ?
Active topics in Off-Topic
Moderators
nee mag niet van jor-d vandaar dat de naam veranderd is.Trainfreak wrote:Komt dat nog wel is dan ? Echt ook met de naam Hardtraxx ?
hardtraxx is een forum en geen feest organisatie
Nee maar ik bedoel eigenlijk gaan we ook nog is een wat professioneler iets doen? (NIKS TEGEN BEUNTIE) 
Zodat ik dan bijv : Low-E kan uitnodigen en wieweet wel meer artiesten ?
regel jij een feest wij komen welTrainfreak wrote:Nee maar ik bedoel eigenlijk gaan we ook nog is een wat professioneler iets doen? (NIKS TEGEN BEUNTIE)
IK WIL BIERRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idd Zolang er bier is komt de rest wel goedMartin wrote:IK WIL BIERRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KSwoosh wrote:ik vind et een goed ideeBeuntie wrote:Mijn bedoeling is:
Rond 8u ofzo in de keet met zn allen bier drinken, hardstyle luisteren en dus: Meeten!
En rond 12u half 1 ofzo naar Takens om daar verder dronken te worden of wat je maar wilt @ Night of the DJ's!
Iets anders had ik in onze keet niet voor ogen, omdat het bij andere mensen is.ill definitly be zhere
sorry
IK WIL OOK BIEEEEEEER (MET JULLIE DRINKEN)
Ik ben niet van plan om extra te betalen voor artiesten 
Die zie ik vaak genoeg en jullie niet

Die zie ik vaak genoeg en jullie niet
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Rik wrote:Ik ben niet van plan om extra te betalen voor artiesten
Die zie ik vaak genoeg en jullie niet![]()
waarom zie jij die vaak genoeg? en wij niet?Rik wrote:Ik ben niet van plan om extra te betalen voor artiesten
-
RHardtraxx Veteran
idd waar bekende dj's zijn zijn feesten en waar feesten zijn zijn wijroberttt wrote:waarom zie jij die vaak genoeg? en wij niet?Rik wrote:Ik ben niet van plan om extra te betalen voor artiesten
Ik heb er geen problemen mee als er pro-DJ's komen, maar zorg dan voor Professionele DJ's die op Hardtraxx zitten. Vraag iemand als The DizZorder ofzo
Low-E vind ik ook prima hoor, lijkt me een gezellige gast
(Maar die zit dus niet op Hardtraxx)
Low-E vind ik ook prima hoor, lijkt me een gezellige gast
-
RHardtraxx Veteran
of Geck-OJosh-T wrote:Ik heb er geen problemen mee als er pro-DJ's komen, maar zorg dan voor Professionele DJ's die op Hardtraxx zitten. Vraag iemand als The DizZorder ofzo![]()
Low-E vind ik ook prima hoor, lijkt me een gezellige gast(Maar die zit dus niet op Hardtraxx)
Ja maar die kun je toch niet in een keet laten draaien ? 
-
RHardtraxx Veteran
neeTrainfreak wrote:Ja maar die kun je toch niet in een keet laten draaien ?
Hij bedoelt dat ie die dj's vaak genoeg op feesten ziet.RAW-vizion wrote:idd waar bekende dj's zijn zijn feesten en waar feesten zijn zijn wijroberttt wrote:waarom zie jij die vaak genoeg? en wij niet?Rik wrote:Ik ben niet van plan om extra te betalen voor artiesten
en dat ie jullie niet vaak genoeg ziet.
Waarom zou dat niet kunnen? iemand die ik ken had ook een feestje. Draaide b-front ook in de woonkamer voor hun, dus ja XDTrainfreak wrote:Ja maar die kun je toch niet in een keet laten draaien ?
Laptopje neerzetten met VDJ en gaan!roberttt wrote:Waarom zou dat niet kunnen? iemand die ik ken had ook een feestje. Draaide b-front ook in de woonkamer voor hun, dus ja XDTrainfreak wrote:Ja maar die kun je toch niet in een keet laten draaien ?
draai dan niet.....Jolle wrote:Laptopje neerzetten met VDJ en gaan!roberttt wrote:Waarom zou dat niet kunnen? iemand die ik ken had ook een feestje. Draaide b-front ook in de woonkamer voor hun, dus ja XDTrainfreak wrote:Ja maar die kun je toch niet in een keet laten draaien ?
vorig jaar naar 40 hardstyle feesten geweestYoeloe wrote: en dat ie jullie niet vaak genoeg ziet.