Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:27 

Hardtraxxer

Vanaf 12 uur? Ik moet gewoon voetballen hoor jongens! Dat word em echt niet :P Word gewoon savonds vanaf 8u ofzo, dat gaat nooit lukken

--> roberttt mooi kut

--> Machiel en nick ik wist dat ik op jullie kon rekenen ;)

--> trainfreak nee nog geen foto's, laat ik eerst maar is regelen dat het daar daadwerkelijk gebeurt :P
Ik weet niet of de vader van mn maat wel zo enthousiast is. Soms kan ie echt moeilijk doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:31 

Donateur

Beuntie schreef:
Vanaf 12 uur? Ik moet gewoon voetballen hoor jongens! Dat word em echt niet :P Word gewoon savonds vanaf 8u ofzo, dat gaat nooit lukken

--> roberttt mooi kut

Ja klopt, ik kan het wel regelen misschien. Maar dan moeten we Z.S.M een datum hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:32 

Hardtraxxer

Ik moet er ook genoeg voor regelen als het zover komt dus regel het maar gewoon, welke datum het ook word :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:32 

Aan het typen...

Hmm 4 uur is wel erg kort en als ik niet blijf slapen blijft er al helemaal niets van de meeting over voor mij. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Bter doen we gewoon juni, lekker chill weertje enz ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:34 

Hardtraxx Veteran

Ik zal ff overleggen met een collega voor de geluidsinstallatie! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

in juni is wel goed idee, maar het leukst zou zijn dat we gewoon meeting houden, en dan met ze alle 1 groot event pakken..
juni.. zie je mogelijkheden voor DefQon.1 ;), zou leuk zijn.. alleen dan word t keetje natuurlijk niets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:37 

Hardtraxxer

Lyst, als de locatie zover is en het mag daar, dan kan ik kijken wat ik kan regelen snapje..

Hopen dat meneer Brouwer niet te moeilijk doet! :P

Edit: QnalQut, als je zo groot gaat denken verzin dan zelf iets want dat is niet mijn bedoeling ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:38 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Hmm 4 uur is wel erg kort en als ik niet blijf slapen blijft er al helemaal niets van de meeting over voor mij. :(

Ga je mee naar takens, jouw favortiete dj's draaien ook de komende maanden :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

hoezo.. tis een pré-party just like this.. toch..? njaa als je liever niet hebt dat ik me creatieve brein laat spacen voor ideeen
moet je het ff zeggen..
dan houd ik me mond! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:40 

Aan het typen...

QnalQut schreef:
in juni is wel goed idee, maar het leukst zou zijn dat we gewoon meeting houden, en dan met ze alle 1 groot event pakken..
juni.. zie je mogelijkheden voor DefQon.1 ;), zou leuk zijn.. alleen dan word t keetje natuurlijk niets..

Wil je al een meeting voor 11 uur 's morgens houden :sleep:
Nee we moeten juist een meeting regelen zonder dat iedereen met een eigen groepje is. Gewoon alleen hardtraxxers :thumbup:

En nee ik ga niet mee naar Takens, ten eerste hoef ik niet naar die artiesten en ten tweede houd ik het niet langer vol dan half 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:45 

Hardtraxxer

Haha dat is juist de bedoeling, eerst pilsen in de keet met hardstyle op de achtergrond en lui leren kennen etc, mooi schik hebben

Daarna door naar Takens met de complete gang en op die manier mooi losgaan met zn allen tot half 5 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Als we het nou snel doen kunnen we nog een midwinterBBQ fixen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:48 

Artiest

Hoeft toch niet op een zaterdag ? kan toch ook gewoon zonder takens ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:50 

Hardtraxxer

Vind ik persoonlijk toffer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Ik zal ff overleggen met een collega voor de geluidsinstallatie! ;)

wil je de uitslag daarvan ff pm-en aan mij ???

nice iig dat je meedenkt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
QnalQut schreef:

Wil je al een meeting voor 11 uur 's morgens houden :sleep:
Nee we moeten juist een meeting regelen zonder dat iedereen met een eigen groepje is. Gewoon alleen hardtraxxers :thumbup:

En nee ik ga niet mee naar Takens, ten eerste hoef ik niet naar die artiesten en ten tweede houd ik het niet langer vol dan half 1.

hoeft ook niet, met jou gaan we filosoferen over harde muziek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:07 

jammer dat je moet voetballen, anders zouden we dr een gezellige middag + bbq + takens kunnen doen..
of... jij gaat voetballen, en komt terug, waar de hele HT crew je op staat te wachten met kilos gebbqt vlees!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
jammer dat je moet voetballen, anders zouden we dr een gezellige middag + bbq + takens kunnen doen..
of... jij gaat voetballen, en komt terug, waar de hele HT crew je op staat te wachten met kilos gebbqt vlees!

en er werken ook nog mensen op zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:10 

Hardtraxxer

Hahaha

Wat een mooie woorden Swoosh!

Maar dat was niet mijn bedoeling van deze meeting die ik op eigen initiatief heb opgezet

Mijn bedoeling is:
Rond 8u ofzo in de keet met zn allen bier drinken, hardstyle luisteren en dus: Meeten!
En rond 12u half 1 ofzo naar Takens om daar verder dronken te worden of wat je maar wilt @ Night of the DJ's!

Iets anders had ik in onze keet niet voor ogen, omdat het bij andere mensen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:10 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:

Als het op iemand zn eigen terrein is kan het prima! Maar bij mij niet, het is bij iemand anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:11 

Beuntie schreef:
Mijn bedoeling is:
Rond 8u ofzo in de keet met zn allen bier drinken, hardstyle luisteren en dus: Meeten!
En rond 12u half 1 ofzo naar Takens om daar verder dronken te worden of wat je maar wilt @ Night of the DJ's!

Iets anders had ik in onze keet niet voor ogen, omdat het bij andere mensen is.

ik vind et een goed idee ^^ ill definitly be zhere
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:31 

Artiest

Maar dan vind ik het eigenlijk niet de moeite waard om Low-E te laten komen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:32 

Hardtraxxer

nee dat hoeft ook idd niet ;) Laat hem maar met Alter Egosz in Takens komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:35 

Hardtraxx Veteran

Trainfreak schreef:
Maar dan vind ik het eigenlijk niet de moeite waard om Low-E te laten komen ?

dat hadden we al gezegd :) tis aardig van um en tof maar het moet wel hardtraxx meeting zijn en zo professioneel is de gear niet
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic