Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 57 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 16 hours ago
Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Vanaf 12 uur? Ik moet gewoon voetballen hoor jongens! Dat word em echt niet :P Word gewoon savonds vanaf 8u ofzo, dat gaat nooit lukken

--> roberttt mooi kut

--> Machiel en nick ik wist dat ik op jullie kon rekenen ;)

--> trainfreak nee nog geen foto's, laat ik eerst maar is regelen dat het daar daadwerkelijk gebeurt :P
Ik weet niet of de vader van mn maat wel zo enthousiast is. Soms kan ie echt moeilijk doen :/
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Beuntie wrote:Vanaf 12 uur? Ik moet gewoon voetballen hoor jongens! Dat word em echt niet :P Word gewoon savonds vanaf 8u ofzo, dat gaat nooit lukken

--> roberttt mooi kut
Ja klopt, ik kan het wel regelen misschien. Maar dan moeten we Z.S.M een datum hebben.
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Ik moet er ook genoeg voor regelen als het zover komt dus regel het maar gewoon, welke datum het ook word :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hmm 4 uur is wel erg kort en als ik niet blijf slapen blijft er al helemaal niets van de meeting over voor mij. :(
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Bter doen we gewoon juni, lekker chill weertje enz ! :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ik zal ff overleggen met een collega voor de geluidsinstallatie! ;)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
in juni is wel goed idee, maar het leukst zou zijn dat we gewoon meeting houden, en dan met ze alle 1 groot event pakken..
juni.. zie je mogelijkheden voor DefQon.1 ;), zou leuk zijn.. alleen dan word t keetje natuurlijk niets..
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Lyst, als de locatie zover is en het mag daar, dan kan ik kijken wat ik kan regelen snapje..

Hopen dat meneer Brouwer niet te moeilijk doet! :P

Edit: QnalQut, als je zo groot gaat denken verzin dan zelf iets want dat is niet mijn bedoeling ;)
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Lyst wrote:Hmm 4 uur is wel erg kort en als ik niet blijf slapen blijft er al helemaal niets van de meeting over voor mij. :(
Ga je mee naar takens, jouw favortiete dj's draaien ook de komende maanden :P .
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
hoezo.. tis een pré-party just like this.. toch..? njaa als je liever niet hebt dat ik me creatieve brein laat spacen voor ideeen
moet je het ff zeggen..
dan houd ik me mond! :x
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
QnalQut wrote:in juni is wel goed idee, maar het leukst zou zijn dat we gewoon meeting houden, en dan met ze alle 1 groot event pakken..
juni.. zie je mogelijkheden voor DefQon.1 ;), zou leuk zijn.. alleen dan word t keetje natuurlijk niets..
Wil je al een meeting voor 11 uur 's morgens houden :sleep:
Nee we moeten juist een meeting regelen zonder dat iedereen met een eigen groepje is. Gewoon alleen hardtraxxers :thumbup:

En nee ik ga niet mee naar Takens, ten eerste hoef ik niet naar die artiesten en ten tweede houd ik het niet langer vol dan half 1.
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Haha dat is juist de bedoeling, eerst pilsen in de keet met hardstyle op de achtergrond en lui leren kennen etc, mooi schik hebben

Daarna door naar Takens met de complete gang en op die manier mooi losgaan met zn allen tot half 5 :D
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Als we het nou snel doen kunnen we nog een midwinterBBQ fixen :woot:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Hoeft toch niet op een zaterdag ? kan toch ook gewoon zonder takens ?
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Vind ik persoonlijk toffer. :D
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Ramirez wrote:Ik zal ff overleggen met een collega voor de geluidsinstallatie! ;)
wil je de uitslag daarvan ff pm-en aan mij ???

nice iig dat je meedenkt :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Lyst wrote:
QnalQut wrote:in juni is wel goed idee, maar het leukst zou zijn dat we gewoon meeting houden, en dan met ze alle 1 groot event pakken..
Wil je al een meeting voor 11 uur 's morgens houden :sleep:
Nee we moeten juist een meeting regelen zonder dat iedereen met een eigen groepje is. Gewoon alleen hardtraxxers :thumbup:

En nee ik ga niet mee naar Takens, ten eerste hoef ik niet naar die artiesten en ten tweede houd ik het niet langer vol dan half 1.
hoeft ook niet, met jou gaan we filosoferen over harde muziek :thumbsup:
G
jammer dat je moet voetballen, anders zouden we dr een gezellige middag + bbq + takens kunnen doen..
of... jij gaat voetballen, en komt terug, waar de hele HT crew je op staat te wachten met kilos gebbqt vlees!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
KSwoosh wrote:jammer dat je moet voetballen, anders zouden we dr een gezellige middag + bbq + takens kunnen doen..
of... jij gaat voetballen, en komt terug, waar de hele HT crew je op staat te wachten met kilos gebbqt vlees!
en er werken ook nog mensen op zaterdag :)
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Hahaha

Wat een mooie woorden Swoosh!

Maar dat was niet mijn bedoeling van deze meeting die ik op eigen initiatief heb opgezet

Mijn bedoeling is:
Rond 8u ofzo in de keet met zn allen bier drinken, hardstyle luisteren en dus: Meeten!
En rond 12u half 1 ofzo naar Takens om daar verder dronken te worden of wat je maar wilt @ Night of the DJ's!

Iets anders had ik in onze keet niet voor ogen, omdat het bij andere mensen is.
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
KSwoosh wrote:jammer dat je moet voetballen, anders zouden we dr een gezellige middag + bbq + takens kunnen doen..
Als het op iemand zn eigen terrein is kan het prima! Maar bij mij niet, het is bij iemand anders.
G
Beuntie wrote:Mijn bedoeling is:
Rond 8u ofzo in de keet met zn allen bier drinken, hardstyle luisteren en dus: Meeten!
En rond 12u half 1 ofzo naar Takens om daar verder dronken te worden of wat je maar wilt @ Night of the DJ's!

Iets anders had ik in onze keet niet voor ogen, omdat het bij andere mensen is.
ik vind et een goed idee ^^ ill definitly be zhere
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Maar dan vind ik het eigenlijk niet de moeite waard om Low-E te laten komen ?
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
nee dat hoeft ook idd niet ;) Laat hem maar met Alter Egosz in Takens komen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Trainfreak wrote:Maar dan vind ik het eigenlijk niet de moeite waard om Low-E te laten komen ?
dat hadden we al gezegd :) tis aardig van um en tof maar het moet wel hardtraxx meeting zijn en zo professioneel is de gear niet