View on YouTubewrote:Pardon?wrote:WoOOoOhhh dEhhhHHhh
0:32
Ik hoor dit soort apenkreten 24/7, zelfs in het verre oosten van het land.
View on YouTubewrote:Pardon?wrote:WoOOoOhhh dEhhhHHhh
Geldt dat eigenlijk niet voor een hoop mensen op social media tegenwoordig?wrote:sowieso al die tering vloggers en semi bn´ers. Vinden elkaar en zichzelf vooral erg boeiend.
Ja zeker wel.wrote:Geldt dat eigenlijk niet voor een hoop mensen op social media tegenwoordig?wrote:sowieso al die tering vloggers en semi bn´ers. Vinden elkaar en zichzelf vooral erg boeiend.
Het ergste is nog dat iedereen er aandacht aan schenkt. 99% van zulke mensen ken ik niet eens, laat het (bewust) compleet langs me heen gaan. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die zichzelf veel te serieus nemen.wrote:sowieso al die tering vloggers en semi bn´ers. Vinden elkaar en zichzelf vooral erg boeiend.
wrote:Pardon?wrote:WoOOoOhhh dEhhhHHhh
Deze ja, hier in de buurt leefde ook een tijdje: "dagje op pad met alleen maar gemotiveerde mensen". Cringewrote:“Op pad met de stichting”
Nooit gehoordwrote:Deze ja, hier in de buurt leefde ook een tijdje: "dagje op pad met alleen maar gemotiveerde mensen". Cringewrote:“Op pad met de stichting”
Zo dan. Die is vrij naar ja.wrote:“Op pad met de stichting”
"Op pad met de zonnebloem"wrote:“Op pad met de stichting”
Die vind ik dan wel weer leuk haha. Zeg 't zelf ook wel eens: "Mooi dagj'n uut met de zonnebloem"wrote:"Op pad met de zonnebloem"
Zo waar. In het Engels klinkt het best goed. Maar in het Nederlands ben je gewoon beïnvloeder. "Wie is jouw favoriete beïnvloeder?"wrote:Influencer(s)
Had je in 2010 tegen iemand moeten zeggen btwwrote:Zo waar. In het Engels klinkt het best goed. Maar in het Nederlands ben je gewoon beïnvloeder. "Wie is jouw favoriete beïnvloeder?"wrote:Influencer(s)
"Ja ik volg heel veel beïnvloeders, maar doe lekker wat ik zelf wil, dat wel. Yolo"
Ligt er aan op welk platform en wat ze brengen.wrote:We lachen er om maar eigenlijk is het in en in triest dat zulke mensen een podium krijgen in de huidige generatie (nog niet te spreken hoeveel geld sommigen er mee verdienen)