Doebbel
De meeste mensen kijken door dat extreem rechtse gedoe heen? Ik geloof dat er 2 a 3 miljoen mensen op de PVV zullen stemmen,. dat zijn er behoorlijk wat.wrote:Vooral de media die politieke correctheid als clickbait gebruikt is echt zo cringeworthy.
Mensen roepen bij het geringste al racisme/antisemitisme/whatever terwijl hun uitspraken compleet uit de context worden gerukt puur zodat het desbetreffende medium maar clicks/aandacht krijgt voor hun eigen winst. Dat ze iemand anders er compleet mee afmaken boeit ze niks.
Dat Pewdiepie gedoe als recent voorbeeld, zag het laatst ergens staan maar die had iets met beelden van Hitler als grapje gedaan, had het zelf even terug gekeken en kon er wel om lachen, je kon duidelijk zien dat hij niet echt racistisch/antisemitisch bezig was. Waardoor een ton aan media clickbait artikelen hadden gemaakt die hem als racist/jodenhater wat dan ook hadden afgebeeld, die filmpjes uit context hadden gerukt en zo winst maakten door hun clickbait pagina. Ze gingen zelfs zo ver door zonder bewijs te zeggen dat de KKK zijn videos steunde oid.
Nu bleek dus ook nog dat die kranten dat hadden doorgestuurd naar bedrijven waar hij en een groot aantal mensen met hem had samengewerkt (Disney e.d.) waardoor er dingen gecanceld werden en een hoopje mensen hun baan hadden verloren.
Heb verder niks met die vent maar ik vind dit echt zo'n goed voorbeeld waarom je mensen van DENK uit de politiek moet verbannen (eveneens Wilders zn gedoe btw). Maar het verschil tussen die twee is dat 80% van de bevolking wel door het geratel van hem heenkijkt terwijl er achterlijk veel mensen wel dat PC volgen.
En daarom heb ik liever geen linkse bende/politieke correctheid. De meeste mensen zien nog wel door dat extreem rechtse gedoe heen maar zo achterlijk veel mensen volgen dat politiek correcte dat het echt irritant word, mensen draaien echt helemaal door.
/rant
Verder eens met het verhaal over de media.