Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Doebbel
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Broken Balance wrote:Vooral de media die politieke correctheid als clickbait gebruikt is echt zo cringeworthy.

Mensen roepen bij het geringste al racisme/antisemitisme/whatever terwijl hun uitspraken compleet uit de context worden gerukt puur zodat het desbetreffende medium maar clicks/aandacht krijgt voor hun eigen winst. Dat ze iemand anders er compleet mee afmaken boeit ze niks.

Dat Pewdiepie gedoe als recent voorbeeld, zag het laatst ergens staan maar die had iets met beelden van Hitler als grapje gedaan, had het zelf even terug gekeken en kon er wel om lachen, je kon duidelijk zien dat hij niet echt racistisch/antisemitisch bezig was. Waardoor een ton aan media clickbait artikelen hadden gemaakt die hem als racist/jodenhater wat dan ook hadden afgebeeld, die filmpjes uit context hadden gerukt en zo winst maakten door hun clickbait pagina. Ze gingen zelfs zo ver door zonder bewijs te zeggen dat de KKK zijn videos steunde oid.

Nu bleek dus ook nog dat die kranten dat hadden doorgestuurd naar bedrijven waar hij en een groot aantal mensen met hem had samengewerkt (Disney e.d.) waardoor er dingen gecanceld werden en een hoopje mensen hun baan hadden verloren.

Heb verder niks met die vent maar ik vind dit echt zo'n goed voorbeeld waarom je mensen van DENK uit de politiek moet verbannen (eveneens Wilders zn gedoe btw). Maar het verschil tussen die twee is dat 80% van de bevolking wel door het geratel van hem heenkijkt terwijl er achterlijk veel mensen wel dat PC volgen.

En daarom heb ik liever geen linkse bende/politieke correctheid. De meeste mensen zien nog wel door dat extreem rechtse gedoe heen maar zo achterlijk veel mensen volgen dat politiek correcte dat het echt irritant word, mensen draaien echt helemaal door.

/rant
De meeste mensen kijken door dat extreem rechtse gedoe heen? Ik geloof dat er 2 a 3 miljoen mensen op de PVV zullen stemmen,. dat zijn er behoorlijk wat.
Verder eens met het verhaal over de media.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Cruelty wrote:ja kut buitelanders pakke hier alle banen af van de nederlanders gwn naar eige land sturen of bom erop dan ist meteen klaar met dat gezeik kut volk
Ik zou een muur bouwen en hun er voor laten betalen
Hardtraxx Veteran
En een raketafweersysteem om de marsmannetjes buiten boord te houden.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Cruelty wrote:ik ben geen racist maar kijk maar eens naar de gevangenis, zitte alleen maar van die kut aliens die nie normaal kunnen doen in ons land waar ze te gast zijn
Omdat jij toevallig in Nederland uitgeperst bent betekent niet dat het 'jouw' land is. Een ander heeft hier net zoveel recht op. Niveautje weer hoor :yawn:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
StevenvanKuijk wrote:Omdat jij toevallig in Nederland uitgeperst bent betekent niet dat het 'jouw' land is. Een ander heeft hier net zoveel recht op. Niveautje weer hoor :yawn:
Heb je honger Steven? :P
Hardtraxx Veteran
xd

Overigens zijn wij allemaal te gast op deze hele aardkloot :cool: Blij dat de aardkloot ons dit gegeven heeft, alleen zouden we zuiniger mogen worden op wat deze aardkloot ons geboden heeft :cool:
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
Unknown for pres.
Hardtraxx Veteran
:cool:
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Cruelty wrote:ik ben geen racist maar kijk maar eens naar de gevangenis, zitte alleen maar van die kut aliens die nie normaal kunnen doen in ons land waar ze te gast zijn
Dat is juist dan goed dat ze in de bajes zitten toch ? Vind je opmerkingen best cruel :cool:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Unknown wrote:xd

Overigens zijn wij allemaal te gast op deze hele aardkloot :cool: Blij dat de aardkloot ons dit gegeven heeft, alleen zouden we zuiniger mogen worden op wat deze aardkloot ons geboden heeft :cool:
KOTS

Maar nee je hebt wel gelijk. Alleen de aanpak die de linkse milieu partijen voorschotelen zijn net zo ontwrichtend als wat een Trump doet. De meeste mensen daar roepen maar wat zolang het de diertjes en de parkjes maar helpt terwijl het echte probleem daar niet eens ligt. Maarja zolang de linksdoorgedraaideblauwrodeebolamus maar kan paren in het Vondelpark is het best.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Cruelty wrote:Luchthaven Schiphol moet kunnen uitbreiden.
Tuurlijk niet.

Werkgelegenheid zorgt er voor dat de Hoofddorpsebruingroeneketamuis uitsterft bij Hoofddorp.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
Broken Balance wrote:Linksdoorgedraaideblauwrodeebolamus
Broken Balance wrote:Hoofddorpsebruingroeneketamuis
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Moet er niet aan denken als wij straks onze eigen blonde idioot aan het roer hebben :sick: dan liever op "extreem linkse lieve gekkies" stemmen.

Al zal het waarschijnlijk gewoon weer D66 worden, komt toch weer uit al m'n stemwijzertjes uit...

@BB kijk de laatste aflevering van Zondag met Lubach eens terug ;)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:Moet er niet aan denken als wij straks onze eigen blonde idioot aan het roer hebben :sick: dan liever op "extreem linkse lieve gekkies" stemmen.

Al zal het waarschijnlijk gewoon weer D66 worden, komt toch weer uit al m'n stemwijzertjes uit...

@BB kijk de laatste aflevering van Zondag met Lubach eens terug ;)
Oh ik kijk dat niet :P Ik kijk überhaupt geen TV.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
http://www.dumpert.nl/mediabase/7052891 ... lders.html

Kijk ook bijna geen tv (VI en ZML >.< ) maar ZML is echt on-Nederlands goed!
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
ZML is idd rechtstreeks gejat uit Amerika idd. Maar dat terzijde kan ik er wel om lachen haha :D
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
StevenvanKuijk wrote:ZML is idd rechtstreeks gejat uit Amerika idd. Maar dat terzijde kan ik er wel om lachen haha :D
Ja klopt maarja zo werken tv formats nou eenmaal hé, is gewoon rechtstreekse ripoff van the Daily Show (toen het nog goed was met Jon Stewart) en Last Week Tonight.

Maar is al meerdere keren geprobeerd na te doen in Nederland (o.a. door Jan Jaap van der Wal >.< ) maar altijd totaal mislukt. Nu klopt het plaatje gewoon, een intelligente presentator met een enorm goed team schrijvers... Het is soms heel flauw, maar over het algemeen (vooral dit seizoen) ligt het niveau wel echt erg hoog!
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
Zeker waar haha, droge humor all over
Hardtraxx Veteran
StevenvanKuijk wrote:
Broken Balance wrote:Linksdoorgedraaideblauwrodeebolamus
Broken Balance wrote:Hoofddorpsebruingroeneketamuis
:lol: :lol:
Hahahahaha Jezus :lol:
Cruelty wrote:Amerikaanse humor is toch juist helemaal niet droog. Als ik denk aan droge humor denk ik eerder aan Engeland.
Fawlty Towers :worship:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Top Gear/The Grand Tour en Monty Python, dan heb je in mijn ogen juist de beste nieuwe en de beste oude vorm van Britse humor.

Naast dingen als Allo Allo, , Are You Being Served, Blackadder, Dad's Army, Keeping Up Appearances, Absolutely Fabulous, Mr. Bean, Miranda en Bottom.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nuracore wrote:
STAN- wrote:
Nuracore wrote:Houdoe is ook niet veel beter, gekke Brabanders
Oppassen jij.
Ajuu he
Goddomme Stan ik zoeken je op, kut
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:Top Gear/The Grand Tour en Monty Python, dan heb je in mijn ogen juist de beste nieuwe en de beste oude vorm van Britse humor.

Naast dingen als Allo Allo, , Are You Being Served, Blackadder, Dad's Army, Keeping Up Appearances, Absolutely Fabulous, Mr. Bean, Miranda en Bottom.
The Grand Tour is ook echt 100 keer leuker dan ik had verwacht, zo zie je maar dat het echt puur om die drie gasten ging. Gooi er een gigantische zak geld tegenaan en je hebt een top programma :lol:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
RoelofBerlikum wrote:
Pipa wrote:Bae
Ha kutzooi, ik had mezelf SvBae moeten noemen :(
Last edited by Svbtwee on 05 Oct 2017 14:24, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
NOU WANNE MOPKE ZEG