'Is' in plaats van 'eens' 
"zal ik na jou komen?"
Grammaticale misdaad.
Niet alleen grammaticale misdaad, maar zo'n opmerking hoef je sowieso niet te makenwrote:"zal ik na jou komen?"
Grammaticale misdaad.
Ja mooi kut.wrote:Wel balen dat je in Sassenheim woont dan.wrote:wrote:Patat
ik denk dat je dan raar aangekeken word jawrote:Niet alleen grammaticale misdaad, maar zo'n opmerking hoef je sowieso niet te makenwrote:"zal ik na jou komen?"
Grammaticale misdaad.
Idd beetje stoerdoenerij, heb er ook een enorme hekel aanwrote:*foto van walgelijk lelijk wijf* en dan reacties daarop van vriendinnetjes met 'Slay' of 'Fleekin' en dergelijke![]()
'lit'
NL:
'kill'
'ouwe'
'broer' ipv 'maat'
'fatoe'
'G'
Alle straattaal in het algemeen trouwens
Godverwrote:Niet alleen grammaticale misdaad, maar zo'n opmerking hoef je sowieso niet te makenwrote:"zal ik na jou komen?"
Grammaticale misdaad.
Sarcastische fatoe's gebruik ik regelmatig jawrote:Yannick lees je mee?wrote:'fatoe'
Niet de vergeten de Mocro versie van broer... Brrru.... Erger me doodwrote:Idd beetje stoerdoenerij, heb er ook een enorme hekel aanwrote:*foto van walgelijk lelijk wijf* en dan reacties daarop van vriendinnetjes met 'Slay' of 'Fleekin' en dergelijke![]()
'lit'
NL:
'kill'
'ouwe'
'broer' ipv 'maat'
'fatoe'
'G'
Hihi, tot zaterdag in de bus Sander!wrote:Idd beetje stoerdoenerij, heb er ook een enorme hekel aanwrote:*foto van walgelijk lelijk wijf* en dan reacties daarop van vriendinnetjes met 'Slay' of 'Fleekin' en dergelijke![]()
'lit'
NL:
'kill'
'ouwe'
'broer' ipv 'maat'
'fatoe'
'G'
Ben t helemaal met je eens broerwrote:*foto van walgelijk lelijk wijf* en dan reacties daarop van vriendinnetjes met 'Slay' of 'Fleekin' en dergelijke![]()
'lit'
NL:
'kill'
'ouwe'
'broer' ipv 'maat'
'fatoe'
'G'
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HEEEEEEEEEEEEEEEEEwrote:Hihi, tot zaterdag in de bus Sander!wrote:Idd beetje stoerdoenerij, heb er ook een enorme hekel aanwrote:*foto van walgelijk lelijk wijf* en dan reacties daarop van vriendinnetjes met 'Slay' of 'Fleekin' en dergelijke![]()
'lit'
NL:
'kill'
'ouwe'
'broer' ipv 'maat'
'fatoe'
'G'
Voeg 'me' in plaats van 'mijn' of 'm'n' daar nog maar aan toe.wrote:'Is' in plaats van 'eens'
Dit ja.wrote:Voeg 'me' in plaats van 'mijn' of 'm'n' daar nog maar aan toe.wrote:'Is' in plaats van 'eens'
Dit!wrote:"hoi hoi" als afscheidsgroet. Gekke limbolanders.
Heb zelf een tijdje bij organisatie stage gelopen waarvan de klantenservice in Limburg zat. Ik had hen dagelijks aan de telefoon en elke keer sloten ze op die manier een gesprek af. Doordat ik het zovaak te horen heb gekregen, is het er bij mij ook ingeslopenwrote:Dit!wrote:"hoi hoi" als afscheidsgroet. Gekke limbolanders.