x2Arjan91 wrote:die witte waas die je op het plaatje ziet vind ik niet zo mooi, je ziet het ook niet in het design op spreadshirt
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
-
G
zou wat zijn als het wel zo wasArjan91 wrote:die witte waas die je op het plaatje ziet vind ik niet zo mooi, je ziet het ook niet in het design op spreadshirt
Houd er wel rekening mee dat het foto is dus een fractie lichter dan daad werkelijk.Arjan91 wrote:die witte waas die je op het plaatje ziet vind ik niet zo mooi, je ziet het ook niet in het design op spreadshirt
Je zou het eigelijk moeten zien om een echt oordeel te kunnen maken.
Inmiddels binnengehad in het zwart. Slim Fit, Maatje L...
De opdruk aan de voorkant is inderdaad wat klein en ik heb het idee dat de opdruk er na 1x wassen vanaf gaat/vaal wordt. Maar dat zien we nog wel
Foto:

De opdruk aan de voorkant is inderdaad wat klein en ik heb het idee dat de opdruk er na 1x wassen vanaf gaat/vaal wordt. Maar dat zien we nog wel
Foto:

-
G
Die opdruk blijft wel ff goed hoorBlack Sunrise wrote:Inmiddels binnengehad in het zwart. Slim Fit, Maatje L...
ahhhhh nee hoerennnnnnnnnnnn ik heb het verkeerde adres ingevoerd. GVDDDDDDDDD
Is hij al verstuurd, kan je de gene aanspreken die op dat adres woont.delange wrote:ahhhhh nee hoerennnnnnnnnnnn ik heb het verkeerde adres ingevoerd. GVDDDDDDDDD
-
G
ik kon je bestelling niet terugvinden op spreadshirt, had je toevallig al geannuleerd?delange wrote:ahhhhh nee hoerennnnnnnnnnnn ik heb het verkeerde adres ingevoerd. GVDDDDDDDDD
anders zou ik idd de andere aanspreken.
Als je de naam geeft kan ik wel ff het email adres voor je opzoeken
nee, ik heb de verkeerde postcode ingevoerd. dus dat heeft niet zin. ik ben net verhuisd namelijk.KSwoosh wrote:ik kon je bestelling niet terugvinden op spreadshirt, had je toevallig al geannuleerd?delange wrote:ahhhhh nee hoerennnnnnnnnnnn ik heb het verkeerde adres ingevoerd. GVDDDDDDDDD
Ik heb het verstuurd naar
Kristian de Lange
Jeruzalemweg 1
6662 NG Maastricht.
ipv
Kristian de Lange
Jeruzalemweg 1
6222 NG Maastricht
-
G
Oh zo... misschien kan je via maps iets vinden:delange wrote:nee, ik heb de verkeerde postcode ingevoerd. dus dat heeft niet zin. ik ben net verhuisd namelijk.KSwoosh wrote:ik kon je bestelling niet terugvinden op spreadshirt, had je toevallig al geannuleerd?delange wrote:ahhhhh nee hoerennnnnnnnnnnn ik heb het verkeerde adres ingevoerd. GVDDDDDDDDD
Ik heb het verstuurd naar
Kristian de Lange
Jeruzalemweg 1
6662 NG Maastricht.
ipv
Kristian de Lange
Jeruzalemweg 1
6222 NG Maastricht
http://maps.google.com/maps?q=6222NG&so ... lla-search
en anders contact opnemen met spreadshirt kijken of zij kunnen helpen en evt vergoeden?
Ik zal morgen is kijken , gvd wat baal ik!
sws ff een briefje uit de deur doen
-
G
naar spreadshirt? of die adressen? ik vraag me uberhaubt af of ie afgeleverd is, want die straat bestaat niet bij dat addres...delange wrote:Ik zal morgen is kijken , gvd wat baal ik!
Haha U Mad Bro??delange wrote:Ik zal morgen is kijken , gvd wat baal ik!
Gewoon bellen naar spreadshirt voordat ze hem verzenden joh.
was het maar zo makkelijk. dat ding is foetsie. ben er te laat achter gekomen, hopen dat iemand op zoek gaat, anders kan ik een nieuwe bestellen als ik geld over heb. 
-
G
hoe bedoel je op zoek? heb je naar spreadshirt gebeld dan dat ze er achter aan gaan? of wat?delange wrote:was het maar zo makkelijk. dat ding is foetsie. ben er te laat achter gekomen, hopen dat iemand op zoek gaat, anders kan ik een nieuwe bestellen als ik geld over heb.
ik heb een mailtje naar spreadshirt gedaan. hopelijk helpen ze mij, en anders degene waar het is afgeleverd, als dat al zo zou zijn. wie weet, wie weet. anders bestel ik een nieuwe. 
Is 6222 wel een postcode in Maastricht dan? Anders dan komt ie waarschijnlijk gewoon weer retour naar spreadshirt en krijg je daar wel een melding van.delange wrote:ik heb een mailtje naar spreadshirt gedaan. hopelijk helpen ze mij, en anders degene waar het is afgeleverd, als dat al zo zou zijn. wie weet, wie weet. anders bestel ik een nieuwe.
jaa 6222 is de goeie. nog maar een mailtje, misschien hebben ze hem terug.SoundTunerZ wrote:Is 6222 wel een postcode in Maastricht dan? Anders dan komt ie waarschijnlijk gewoon weer retour naar spreadshirt en krijg je daar wel een melding van.delange wrote:ik heb een mailtje naar spreadshirt gedaan. hopelijk helpen ze mij, en anders degene waar het is afgeleverd, als dat al zo zou zijn. wie weet, wie weet. anders bestel ik een nieuwe.
Beste Kristian,
bedankt voor je mail. Ik heb goed nieuws, op vrijdag is hij terug gekomen het pakketje en mijn collega heeft hem vandaag weer opnieuw uitgestuurd. Dus hij komt er weer aan. Ik hoop dat jij nu wel aankomt.

bedankt voor je mail. Ik heb goed nieuws, op vrijdag is hij terug gekomen het pakketje en mijn collega heeft hem vandaag weer opnieuw uitgestuurd. Dus hij komt er weer aan. Ik hoop dat jij nu wel aankomt.
-
G
nice man!
Beter inderdaad 
Hoeveel mensen hebben nu al een Loudness Shirt dan??
Hoeveel mensen hebben nu al een Loudness Shirt dan??