Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:36 

Hardtraxx Elite

Klos schreef:
Met stoel en al? Ik ga 'm ook sowieso halen! Ik zag PNXRMX ermee lopen zaterdag op Harddefinition en ik had 'm al paar keer gezegd dat ik 'm nice vind, haha :D

Ja die stoel kreeg ik er gratis bij, was een eenmalig offer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 20:19 

Hardtraxxer

En beetje tevreden over de kwaliteit Mikee?

Ik wou hem namelijk nu halen, maar het lijkt net alsof de skull nogal vies grijs is? Of lijkt dat maar zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:20 

Hardtraxx Elite

Crashee schreef:
En beetje tevreden over de kwaliteit Mikee?

Ik wou hem namelijk nu halen, maar het lijkt net alsof de skull nogal vies grijs is? Of lijkt dat maar zo :P

Ik ben redelijk tevreden met de kwaliteit, de foto heeft hem iets lichter doen lijken dan dat hij daad werkelijk is.
Maar niet heel veel lichter zoals je hem op de foto ziet is hij iig wel.

Ben je bij Penoze aanwezig, ik kan hem dan aan doen zo dat je een eigen oordeel kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:40 

mikeee schreef:
Afbeelding
Afbeelding

ziet er goed uit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:49 

Hardtraxxer

@mikee nee man. Enige feesten waar ik nog heen ga is ouwe stijl is botergeil en loudness :D
Ach ik beslis binnenkort wel of ik het toch de moeite vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:58 

overigens voor iedereen die zei dat het te groot was: kijk naar het shirt en zie je wel dat het een stuk kleiner is als je dacht :P
welke maat is het eigenlijk mike?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:00 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxs
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 01:23 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
overigens voor iedereen die zei dat het te groot was: kijk naar het shirt en zie je wel dat het een stuk kleiner is als je dacht :P

L slim-fit.
Valt idd kleiner dan verwacht maar zit wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 12:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Ik vind vooral de afbeelding erg klein eigenlijk... In de preview lijkt hij bijna geheel van links naar rechts ook het shirt te zitten maar de gedrukte versie valt veel kleiner uit... Niet mooi zo'n klein plaatje, kon het niet groter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 12:59 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat spreadshirt een beetje gierig is en alles kleiner op het shirt zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 14:52 

Hardtraxxer

Vallen ze in de breedte bij de bouwen weid uit? Dat iemand zo al weet? Verder echt nice shirtjes! Top
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 15:09 

Hardtraxxer

zeer nice! moet hem zeker halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:36 

Badaap schreef:
Vallen ze in de breedte bij de bouwen weid uit? Dat iemand zo al weet? Verder echt nice shirtjes! Top

of ze bij de mouwen wijd uitvallen? hoe bedoel je? je kan dan de slim fit nemen die is strakker met kortere mouwen

maarten1410 schreef:
Ik vind vooral de afbeelding erg klein eigenlijk... In de preview lijkt hij bijna geheel van links naar rechts ook het shirt te zitten maar de gedrukte versie valt veel kleiner uit... Niet mooi zo'n klein plaatje, kon het niet groter?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:36 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:

Afbeelding

Wat is er? Ik meen dit serieus.. Ik vind de preview heel vet namelijk maar de gedrukte versie valt me tegen. Op de preview lijkt de voorste afbeelding van oksel tot oksel te gaan maar de gedrukte versie is een stuk kleiner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:40 

Hardtraxx Veteran

Ik ga hem denk ik toch maar bestellen als ik terug in Nederland ben, gewoon de traditie in ere houden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:34 

maarten1410 schreef:
Wat is er? Ik meen dit serieus.. Ik vind de preview heel vet namelijk maar de gedrukte versie valt me tegen. Op de preview lijkt de voorste afbeelding van oksel tot oksel te gaan maar de gedrukte versie is een stuk kleiner.

Ja precies. En eerder drong iedereen ook aan dat de print kleiner moest, maar ik heb volgehouden dat die zo groot mogelijk moest zijn. En dat is hij nu, dus nee. Hij kan niet groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 02:20 

Hardtraxx Veteran

Euhm...

1. Er is 1 persoon die vond dat hij kleiner moest, de rest had het alleen over het verplaatsen naar beneden.

2. Je mist me punt... De afbeelding in de preview is groter dan de druk. Met andere woorden: hij valt dus kleiner uit na het drukken?

Vind het echt een heel gaaf ontwerp maar zo'n klein logo op de voorkant met een groot logo op de achterkant vind ik niks. De vorige editie was toch ook gewoon groot? Maar als hij niet groter kan (waar dat dan ook aan mag liggen) gaat dit em niet worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 09:28 

Ja dat weet ik ook allemaal niet.
Ik denk dat we dan eerder een klacht bij spreadshirt zouden moeten indienen.

Het vorige shirt zag er ook wel groter uit idd:
feesten/loudness-10-12-2011-maassilo-rotterdam-t18568-1050.html#p743760
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 11:06 

Hardtraxxer

Ja ik heb dus vhals besteld en dat is geen slimfit model vandaar dat ik me af vroeg hoe breed de mouwe waren. Meestal zijn die breed vandaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:56 

Hardtraxx Addict

ik krijg hem morgen binnen. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:35 

Donateur

delange schreef:
ik krijg hem morgen binnen. :woot:

Ik ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:36 

Badaap schreef:
Ja ik heb dus vhals besteld en dat is geen slimfit model vandaar dat ik me af vroeg hoe breed de mouwe waren. Meestal zijn die breed vandaar!

is het serieus zo moeilijk om fatsoenlijk nederlands te typen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:44 

Hardtraxx Veteran

Gezien zijn naam wel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:24 

Hardtraxxer

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:11 

Hardtraxx Newbie

die witte waas die je op het plaatje ziet vind ik niet zo mooi, je ziet het ook niet in het design op spreadshirt
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic