Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 11:29 
 

Hallo,

Toen ik hier gisteren avond op de site keek ben ik behoorlijk geschrokken en geraakt door een van de zovele opmerkingen van Qlown. Zo zei hij zonder enige aanleiding "gadverdamme zeg beter schijt ie z'n organen d'r helemaal uit''. Ronduit een walgelijke en zwaar respect loze opmerking als je weet dat ik al vanaf april behoorlijk ziek ben en met mijn gezondheid worstel. Een stukje te lezen daarover kan op pagina 2453 van het 'grote almachtig zever topic. Wat ik daar nog niet eens bij heb gezet is dat ik eind juni voor mijn leven heb moeten vechten. Had mijn moeder een half uur later de ambulance gebeld had ik dit bericht nu hoogst waarschijnlijk niet meer getypt. Ik verloor zoveel bloed uit mijn achterste dat me dat bijna fataal was geworden. Hoe haal je het in je hoofd om dan z'n opmerking te plaatsen zoals Qlown gisteren avond deed. Die opmerking heeft me echt en dat meen ik ook echt diep geraakt en gekwetst.

Ik lees in het beleid dat het beledigen van mensen hier al kan leiden tot een ban. Dit gaat veel verder dan iemand zomaar even beledigen door hem dom te noemen of zo iets dergelijks. Ik snap niet dat deze opmerking gewoon wordt getolereerd hier. Je organen er uit schijten kun je naar mijn mening zonder dat je mijn ziekte hierbij betrekt al bijna als een doodswens zien want zonder organen kun je niet leven. Hoe is het mogelijk dat deze man zijn account hier nog mag houden?!

De reden dat ik dit verhaal hier neerzet en niet naar een mod stuur is omdat dat ik andere leden hiermee ook een beetje probeer wakker te schudden. Let op wat je tegen een ander zegt want ook al is het maar op internet je kunt er andere mensen mee raken en kwetsen. Ook hoop ik dat de mods meer attent zullen gaan zijn tegen dit soort opmerkingen en er harder tegen gaan optreden.

met vriendelijke groet,



Sander van Bruggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

Of je trekt je niks aan van wat mensen op internet zeggen, je lijkt warface 2 wel. :kiss:

Ik zie mijn nominaties voor Mr Haat ook als doodsbedreigingen, mogen zij nu ook allemaal verbannen worden aub?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reporten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:34 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:45 
 

Qlown schreef:
Of je trekt je niks aan van wat mensen op internet zeggen

Je kunt het ook gewoon niet zeggen Qlown. Het is helemaal nergens voor nodig en voor dat soort opmerkingen is dit forum niet bedoeld. En dat je genomineerd wordt voor mr haat is ook niet zo raar als je van dit soort opmerkingen maakt.
Ik snap echt niet waarom je dat doet. Hou het gewoon leuk en gezellig hier. Dat je me niet aardig vind dat kan en dat maakt me ook niet uit maar laat dit soort opmerkingen alsjeblieft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:52 
 
Hardtraxx Elite

Ken het fijne er niet van maar mocht Qlown geweten hebben van jou ziekte dan is het ronduit triest, ook al is het "maar internet" sommige mensen raakt dit, een excuses lijkt me dan ook niet meer dan normaal. Maar goed, er lopen wel meer debielen rond op deze aardkloot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

In hoeverre moet ik je verhaal serieus nemen als je het in een zever topic post?
Of je wordt gewoon eens volwassen, negeert de opmerking en report het zoals Stefan zegt. Maar nee, je moet er weer een heel verhaaltje aan knopen omdat je blijkbaar nog niet genoeg aandacht erover hebt gehad, meneertje moraalridder. En die Mister Haat award maakt me helemaal geen flikker uit? :lol: Als mensen zo'n achterlijke comments plaatsen is het normaal dat erop gereageerd wordt. + Als ik verbannen wordt moet jij ook verbannen worden want jij zet anderen aan tot mp3-sharing, en volgens het beleid is dat ook een perma ban. Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kan ook gewoon wat minder triest reageren. Wat is er leuk aan om iemand die je niet kent te beledigen op internet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

of je laat elkaar gewoon in hun waarde ongeacht of ze iets mankeren of niet.

anders wordt het er hier niet beter en leuker op
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
In hoeverre moet ik je verhaal serieus nemen als je het in een zever topic post?
Of je wordt gewoon eens volwassen, negeert de opmerking en report het zoals Stefan zegt. Maar nee, je moet er weer een heel verhaaltje aan knopen omdat je blijkbaar nog niet genoeg aandacht erover hebt gehad, meneertje moraalridder. En die Mister Haat award maakt me helemaal geen flikker uit? :lol: Als mensen zo'n achterlijke comments plaatsen is het normaal dat erop gereageerd wordt. + Als ik verbannen wordt moet jij ook verbannen worden want jij zet anderen aan tot mp3-sharing, en volgens het beleid is dat ook een perma ban. Doei.


OKE MAN! Gedraag je gewoon even en bied je excuses aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:54 
 
Hardtraxx Addict

hahaha wat goed dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit; laat trouwens maar zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
edit; laat trouwens maar zitten

HT awards serieus nemen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:57 
 

Qlown schreef:
In hoeverre moet ik je verhaal serieus nemen als je het in een zever topic post?
Of je wordt gewoon eens volwassen, negeert de opmerking en report het zoals Stefan zegt. Maar nee, je moet er weer een heel verhaaltje aan knopen omdat je blijkbaar nog niet genoeg aandacht erover hebt gehad, meneertje moraalridder. En die Mister Haat award maakt me helemaal geen flikker uit? :lol: Als mensen zo'n achterlijke comments plaatsen is het normaal dat erop gereageerd wordt. + Als ik verbannen wordt moet jij ook verbannen worden want jij zet anderen aan tot mp3-sharing, en volgens het beleid is dat ook een perma ban. Doei.

Het is ook toevallig op mijn gezondheid gekomen in het zever topic. Als je dat leest zie je dat ook.
Ik heb overigens al een keer over jou gerepord. En dat ik eens volwassen moet worden vind ik ook een beetje een rare opmerking.
Jij zou dit soort dingen dan de hele dag kunnen roepen en dan zouden wij volwassen moeten worden als we daar op reageren.
Dat is totaal de omgekeerde wereld. En ik weet dat het voor een deel ook met mij te maken heeft want ik neem dit mss wel iets te zwaar op maar zo ben ik nu een maal en daar kan ik ook al zou ik dat willen helaas niks aan veranderen.
Laten we nu weer gwn met elkaar omgaan. Vrienden zullen we nooit worden en dat hoeft ook niet maar laten we hier iig mee stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Stop nou eens met het slachtoffertje te spelen, jezus man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:02 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Stop nou eens met het slachtoffertje te spelen, jezus man.

Hij pas 17 dat zal de reden wel zijn dat die zich zo laat kwetsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kerel, zet je laptop/pc maar op marktplaats. Je bent nog te jong voor het internet. Ga maar weer lekker knikkeren op het schoolplein en lopen janken naar de juf als de pestert je spikkel afpakt. Grow the fuck up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:08 
 

Dit heeft niks met mijn leeftijd te maken. Het is niet zo dat zodra je het internet opgaat alle fatsoensnormen wegvallen.
Sommigen dingen zeg je gewoon niet of het nu op internet is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Kerel, zet je laptop/pc maar op marktplaats. Je bent nog te jong voor het internet. Ga maar weer lekker knikkeren op het schoolplein en lopen janken naar de juf als de pestert je spikkel afpakt. Grow the fuck up.


Zegt iemand die op partyflock en hardtraxx niks anders doet dan janken om alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zit nu op stage, dus zal me er vanavond even in verdiepen. We hebben de reportknop om te laten weten als je iets te ver vindt gaan. Voor nu gooi ik in ieder geval dit topic dicht. Reacties van de betrokkenen kunnen eventueel via pb naar mij.
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic