Hardtraxx Veteran
14691 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Dumoulin die de Tour wint door keihard op z'n muil te gaan? nou nou. :P

Nee een bovenbeenblessure van Thomas kan wel eens goed uitkomen.
Hardtraxx Veteran
3810 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Parvuz wrote:Dumoulin die de Tour wint door keihard op z'n muil te gaan? nou nou. :P

Nee een bovenbeenblessure van Thomas kan wel eens goed uitkomen.
Keal, keal, keal. Jij weet best wat ik bedoel
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Sagan wat een baas, dat interview gisteren :lol:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Nog mensen die de Tour volgen dit jaar? :)
Hardtraxx Veteran
Sure.
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Zeker weten! Ben benieuwd vandaag
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Moet helaas altijd werken doordeweeks, maar gelukkig fanatieke volgers op het werk, dus tegen het eind van de dag gaat de radio op 1 of wordt er een scherm opgeofferd voor de Eurosport player. Ook een poultje met z’n allen dus extra strijd. Ik hoop dat Kruijswijk het een keer kan waarmaken, als het ooit kan is het dit jaar. Helaas was hij vandaag al niet scherp, maar met de derde week kan hij nog wel eens wat moois neerzetten. Maar als ik moet gokken denk ik Bernal voor geel.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2026
Inderdaad! Benieuwd vandaag of Groenewegen eindelijk eens een etappezege op z'n naam kan zetten. :D
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Indy wrote:Inderdaad! Benieuwd vandaag of Groenewegen eindelijk eens een etappezege op z'n naam kan zetten. :D
Hij heeft er in totaal al 3 in de Tour gewonnen he, dushi ;) .
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Chroman wrote:Moet helaas altijd werken doordeweeks, maar gelukkig fanatieke volgers op het werk, dus tegen het eind van de dag gaat de radio op 1 of wordt er een scherm opgeofferd voor de Eurosport player. Ook een poultje met z’n allen dus extra strijd. Ik hoop dat Kruijswijk het een keer kan waarmaken, als het ooit kan is het dit jaar. Helaas was hij vandaag al niet scherp, maar met de derde week kan hij nog wel eens wat moois neerzetten. Maar als ik moet gokken denk ik Bernal voor geel.
Dat Kruijswijk gisteren tijd verloor was an sichte verwachten. Veels te stijl en explosief voor hem. Maar zijn befaamde derde week moet nog komen ^^
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Indy wrote:Inderdaad! Benieuwd vandaag of Groenewegen eindelijk eens een etappezege op z'n naam kan zetten. :D
Wollah Indy glazen bol alles.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2026
Remi wrote:
Hij heeft er in totaal al 3 in de Tour gewonnen he, dushi ;) .
Ik bedoelde dus deze tour he wisenose :list:
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
leuke etappe vandaag zeg.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2026
Wat een tour tot nu toe voor Jumbo zeg! :worship:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Mooi om te zien wat die etappeoverwinning met WVA doet. Gaat als een raket die jongen... :oh:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Wat een vervelende val voor Van Aert. Van een mogelijke ritzege naar opgave in de Tour. :/
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2026
Ja zag er echt niet best uit. Hoop dat het meevalt, maar het ziet er dus inderdaad naar uit dat het klaar is voor Van Aert. Zonde zeg! :(
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Voor het eerst in jaren weer eens veel kunnen zien van de tour, en ook aankomende do t/m za ga ik er goed voor zitten. Verwacht eigenlijk nog best wel wat van Kruiswijk, zijn ploeg is in vorm en de Alpen i.c.m. het warme weer zouden hem in verhouding goed moeten liggen. Geloof niet dat Alaphillipe het vol kan houden en ook Thomas en zijn ploeg lijken niet zo sterk als vorig jaar. Enige voordeel voor hun is wel dat ze 2 kaarten kunnen uitspelen met Bernal erbij, waarvan Bernal zelf denk ik het meest van gaat profiteren. Mijn gok voor het podium in Parijs:

1. Bernal
2. Kruiswijk
3. Pinot
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 1 day ago
Erg benieuwd naar aankomende week!
Toch wel de leukste Tour sinds jaren dit. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
Ik hoop eigenlijk dat Alaphillipe het geel naar Parijs brengt. Gun het hem wel.
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Gun het Alaphillipe ook van harte. Voorlopig zijn de kansen zeker niet in het nadeel van Julian. De Tour mat ook geweldig af en aanvalspogingen van de klassementsrenners zullen wellicht schaarser worden. Ik denk dat het vandaag moet gebeuren.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Het is tegen de 40 graden aan en de Tour ligt plat vanwege sneeuw. Dat verzin je niet. :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Toestanden, maar goede beslissing van de jury. Helaas wel in het nadeel van de gele trui.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
simon10pont wrote:Toestanden, maar goede beslissing van de jury. Helaas wel in het nadeel van de gele trui.
Nogal, ook een prima Andere Tijden Sport uitzending dit.
Hardtraxx Veteran
3810 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Enige juiste beslissing, hoe nadelig ook voor sommigen. Bizarre beelden

Edit: En die Ducrot maar roepen dat er gewoon gekoerst moest worden xd