Ben je weer bii Barrows geweest stefan haha, ga volgende week eens kijken voor een trui
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MNew member
- 6 posts member since 2013
- last seen Oct 2013
Ik heb laatste een leuke legerbroek gekocht bij legerartikelen.nl. Ze hebben leuke legerkleding en ze hebben geen verzendkosten. Ik wil nog een paar Legerkisten kopen!
mooie reclameMaster wrote:Ik heb laatste een leuke legerbroek gekocht bij legerartikelen.nl. Ze hebben leuke legerkleding en ze hebben geen verzendkosten. Ik wil nog een paar Legerkisten kopen!
-
MNew member
- 6 posts member since 2013
- last seen Oct 2013
Reclame?? Volgens mij hou je niet van Legerkleding!tommetjeuh wrote:mooie reclameMaster wrote:Ik heb laatste een leuke legerbroek gekocht bij legerartikelen.nl. Ze hebben leuke legerkleding en ze hebben geen verzendkosten. Ik wil nog een paar Legerkisten kopen!
Haha nee, Bibon. Kinderleding, dus korting!JEFSKI wrote:Ben je weer bii Barrows geweest stefan haha, ga volgende week eens kijken voor een trui
Klein zijn heeft dus toch zijn voordelen qua kleding haha
Account aanmaken op Hardtraxx en alleen maar praten over legerkleding.Master wrote:Ik heb laatste een leuke legerbroek gekocht bij legerartikelen.nl. Ze hebben leuke legerkleding en ze hebben geen verzendkosten. Ik wil nog een paar Legerkisten kopen!
Het leger des heils heeft ook altijd wel leuke kleding. (geen verzendkosten)
Eindelijk Aquascutum sjaaltje besteld

Eindelijk! Yolo!Fuzzylogic wrote:Eindelijk Aquascutum sjaaltje besteld![]()
Ik zit te twijfelen om Nike Air Max 90's te kopen, maar hoe zit het met de maten? Vallen ze groter uit of juist kleiner? (ik zelf heb nogal grote voeten)

Last edited by Koen on 04 Nov 2013 21:33, edited 1 time in total.
Lekker niet doen. Ten eerste zijn 90s wel beetke klaar imo. En met grote voeten zou ik eerder voor 1s gaan
Sowieso Ones > 90s. Maar ieder zijn smaak, durf niet precies te zeggen hoe de 90s vallen maar de Classics en Ones vallen over het algemeen een heel klein beetje groot (normaal heb ik 43 ofzo, met Ones 42,5).
-
A

gekocht
hmm, ik weet niet, ik hou sowieso niet van opvallende schoenen, gewoon zwart met een kleurtje,
En vind persoonlijk de 90's mooier dan 1's, maar heb ze beide nog niet aangehad.
zwart / wit - zwart / rood - zwart / blauw
meer dat soort kleuren
En vind persoonlijk de 90's mooier dan 1's, maar heb ze beide nog niet aangehad.
zwart / wit - zwart / rood - zwart / blauw
meer dat soort kleuren
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Kom ik aan met m´n schoenen
Is weer es wat anders.
Is weer es wat anders.
Bart0ving wrote:Kom ik aan met m´n schoenen![]()
![]()
Is weer es wat anders.
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
:')
Bart0ving wrote:Kom ik aan met m´n schoenen "clowns schoenen"![]()
Is weer es wat anders.
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Nee gewoon serieus. Ik snap niet hoe je daar clowns schoenen in zietKevin-Raw wrote:Bart0ving wrote:Kom ik aan met m´n schoenen![]()
Is weer es wat anders.Not sure if trolling or just a clown
Modelschoen vind ik niet eens lelijk, heb zelf ook nette schoenen met punt alleen dan echt bruin leer. Maar die kleur is gewoon lelijk. Onder wat voor kleren draag jij dit dan?
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Spijkerbroek, net overhemd enz enz