Fashion boy

Zijn best tof, ik ben ook wel fan van hoge schoenen.provehito wrote:thanks!
kheb de laatste tijd wel vaak hoge schoenen
supra vaider - supra skytop
adidas hardcourt 2x

haha inderdaad, je mist nog net lichtjes aan de zijkant die gaan knipperen als je loopt.Lyst wrote:Kinderschoenen met al dat kitsch.
Kun je er makkelijk af halen, wat ik al vanaf dag 1 heb.Parvuz wrote:En dat dingetje voor de veters.
Raven wrote:Zijn best tof, ik ben ook wel fan van hoge schoenen.provehito wrote:thanks!
kheb de laatste tijd wel vaak hoge schoenen
supra vaider - supra skytop
adidas hardcourt 2x
Ik heb zelf deze Jordans:
http://images.sneakernews.com/wp-conten ... te-012.jpg
Waag het niet om het onder een zwart of grijs pak te dragen. Je bent ten slotte geen omhoog gevallen bankier.Kevin-Raw wrote:Modelschoen vind ik niet eens lelijk, heb zelf ook nette schoenen met punt alleen dan echt bruin leer.

Waarom alleen maar stoffe sneakers? Als je een keer bijv. Een blouse / pullover aan hebt met nette spijkerbroek staat dat echt kut.ramon038 wrote:Omdat ik graag schoenen aantrek die bij de rest van m'n kleding past haha

Had een hele poos een paar Clarks Ashcott, droeg ze alleen nooit dus heb ze verkocht.Andromeda wrote:Waarom alleen maar stoffe sneakers? Als je een keer bijv. Een blouse / pullover aan hebt met nette spijkerbroek staat dat echt kut.ramon038 wrote:Omdat ik graag schoenen aantrek die bij de rest van m'n kleding past haha

Haha zit wat in, maar toch zie ik het niet zochicken wrote:En dan zie ik 4 paar blauwe schoenen, 2 neutrale die overal wel bij kunnen en 1 ook, maar in mindere mate. Nee ik snap het niet