Fashion boy

Zijn best tof, ik ben ook wel fan van hoge schoenen.wrote:thanks!
kheb de laatste tijd wel vaak hoge schoenen
supra vaider - supra skytop
adidas hardcourt 2x

haha inderdaad, je mist nog net lichtjes aan de zijkant die gaan knipperen als je loopt.wrote:Kinderschoenen met al dat kitsch.
Kun je er makkelijk af halen, wat ik al vanaf dag 1 heb.wrote:En dat dingetje voor de veters.
wrote:Zijn best tof, ik ben ook wel fan van hoge schoenen.wrote:thanks!
kheb de laatste tijd wel vaak hoge schoenen
supra vaider - supra skytop
adidas hardcourt 2x
Ik heb zelf deze Jordans:
http://images.sneakernews.com/wp-conten ... te-012.jpg
Waag het niet om het onder een zwart of grijs pak te dragen. Je bent ten slotte geen omhoog gevallen bankier.wrote:Modelschoen vind ik niet eens lelijk, heb zelf ook nette schoenen met punt alleen dan echt bruin leer.

Waarom alleen maar stoffe sneakers? Als je een keer bijv. Een blouse / pullover aan hebt met nette spijkerbroek staat dat echt kut.wrote:Omdat ik graag schoenen aantrek die bij de rest van m'n kleding past haha

Had een hele poos een paar Clarks Ashcott, droeg ze alleen nooit dus heb ze verkocht.wrote:Waarom alleen maar stoffe sneakers? Als je een keer bijv. Een blouse / pullover aan hebt met nette spijkerbroek staat dat echt kut.wrote:Omdat ik graag schoenen aantrek die bij de rest van m'n kleding past haha

Haha zit wat in, maar toch zie ik het niet zowrote:En dan zie ik 4 paar blauwe schoenen, 2 neutrale die overal wel bij kunnen en 1 ook, maar in mindere mate. Nee ik snap het niet